Shred fully loaded

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdje niet geupdate, wel getraind.
    Net terug van de benen/biceps training.
    Squat 10x50 10x80 10x120 8x140
    Leg press 10x190 10x150 10x130

*superset*
    Leg curl 10x60 10x60 9x60
    Leg extention 10x70 10x70 10x70

*superset*
    Staand kuiten 25x30 25x30 23x30
    Zittend kuiten 25x25 25x25 25x25

*superset*
    Bicep curl 10x30 10x30 10x35
    Cable hammer curl 10x20 10x20 10x20

En toen half uurtje op de crosstrainer.

Morgen weer trainen, dan borst schouders triceps cardio.
    Hier nog wat foto's van zaterdag:

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Zoals ik al zei, ziet er goed uit vriend. Rug is valt dan wel weer tegen, dat is jammer. Daar moet je duidelijk nog aan werken. Maar voor de rest, nice fysiek. Jij vindt zelf borst achter lopen, ik vind het eigenlijk wel mee vallen.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Dikke armen, zelfs op arm waar je die operatie aan over hebt gehouden.

Vette arnold pose btw
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by jordy View Post
          Zoals ik al zei, ziet er goed uit vriend. Rug is valt dan wel weer tegen, dat is jammer. Daar moet je duidelijk nog aan werken. Maar voor de rest, nice fysiek. Jij vindt zelf borst achter lopen, ik vind het eigenlijk wel mee vallen.
          Met latspread is mijn rug wat aardig breed, komt gewoon niet goed uit op de foto.

Originally posted by Yawgmoth View Post
          Dikke armen, zelfs op arm waar je die operatie aan over hebt gehouden.

Vette arnold pose btw
          Thanks
          Go heavy or go home!

Comment

• Benen zien er echt goed uit Tim, zelfs die moeilijke spiergroep (kuiten) groeit aardig bij jou. Dikke armen en een lekkere brute look! Goed op weg maat!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Doe mij die bovenbenen even hey :P

Op foto 3 lijkt het mee te vallen, maar op foto 5 mis je behoorlijk wat vulling aan de binnenkant van je borst. Geen flauw idee of je dat helemaal weg kan werken, lijkt door je aanhechtingen te komen.

Ooit eens van iemand begrepen dat je daarvoor evt de reverse grip bench press zou kunnen doen.
              Echter dat is ook maar van horen zeggen, zou je dus zelf moeten uitzoeken

Comment

• Ter vergelijking:
                Duidelijk te zien dat er meer separatie is en ook dikkere biceps
                10 juni

10 juli

Borst is altijd zwak punt geweest dit komt door de operatie die ik heb gehad in december vorig jaar.
                Ik doe nu op dinsdag borst plusm 8 hh en zwaar, op donderdag licht en 15-20 hh. Werkt lekker moet ik zeggen.
                Zelfde trouwen voor kuiten, op maandag high rep(25-30) en op woensdag 6-8 en superzwaar.
                Go heavy or go home!

Comment

• vreemd lichaam
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                    vreemd lichaam
                    Go heavy or go home!

Comment

vreemd lichaam
                      Waar komt die negativiteit toch altijd vandaan?

Ben wel met je eens dat de verhoudingen echt ver te zoeken zijn, maar verwoord het wat beter, voorkom je hoop gezeik mee en houdt je de sfeer wat relaxter.

Heb niemand om mijn ignore list staan, maar alles wat jij zegt is vervelend en neerbuigend, zonder iets toe te voegen aan een topic, dus bij deze. Bedoel als je zelfs een hele tijd op punani aan het zeiken bent heb je echt een enorm geval van hoogmoed en een misplaatst niveau van zelfwaardering.
                      Last edited by Yawgmoth; 13-07-2010, 13:15.

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Waar komt die negativiteit toch altijd vandaan?

Ben wel met je eens dat de verhoudingen echt ver te zoeken zijn, maar verwoord het wat beter, voorkom je hoop gezeik mee en houdt je de sfeer wat relaxter.

Heb niemand om mijn ignore list staan, maar alles wat jij zegt is vervelend en neerbuigend, zonder iets toe te voegen aan een topic, dus bij deze. Bedoel als je zelfs een hele tijd op punani aan het zeiken bent heb je echt een enorm geval van hoogmoed en een misplaatst niveau van zelfwaardering.
                        punani heeft een goed fysiek, alles is nice alleen bovenkant borst vind IK wat achterlopen...

en over shred... gewoon apart fysiek... maar hij werkt er aan denk ik

Comment

• Waar zijn jou foto's dan block
                          How you like them apples?

Comment

• Originally posted by Le0n View Post
                            Waar zijn jou foto's dan block
                            Kwijt, net als zijn squatrack
                            Go heavy or go home!

Comment

punani heeft een goed fysiek, alles is nice alleen bovenkant borst vind IK wat achterlopen...

en over shred... gewoon apart fysiek... maar hij werkt er aan denk ik
                              Ben het ook wel met je eens, maar je verwoord het zo negatief en dat is een beetje jammer, that's all

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                                Kwijt, net als zijn squatrack
                                ik squat wel hoor, alleen is het 2 weken geleden 6x160kg en nee geen quarter squat maar parallel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X