Originally posted by dynobet
View Post
Sjoerd's UD2
Collapse
X
-
Originally posted by dynobet View Posten nog 5g creaBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
over crea staat in je profiel boodschap hoe en wat + ik heb het je op msn uitgelegd. 5g pre, 5g post, dan nog bij de 5 maaltijden een 5g.
in totaal dus 7x5g over twee dagen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik kan echt niet wachten om aan die carb load te beginnen. Heb net het eten voor morgen klaargemaakt en man ow man, wat kreeg ik een honger. Haha. De honger is overigens goed te houden.
Die groenten zorgen er denk ik voor dat het wel meevalt. Rennen is wel zwaar, de twee sessies op de dagen na de depletion training. Dat is echt afzien.
Morgen de tension workout, ben benieuwd hoe dat gaat.
En daarna-->ETENBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Ik dacht juist te begrijpen dat fructose juist heel goed glycogeen kan aanvullen. Beter dan glucose. Omdat alleen je lever het kan gebruiken/omzetten. Het kan dus niet voor iets anders gebruikt worden.
Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen. Was die gast in het 'suiker is slecht voor je video' dingen een tijd terug waar hij dat in noemt.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk kan echt niet wachten om aan die carb load te beginnen. Heb net het eten voor morgen klaargemaakt en man ow man, wat kreeg ik een honger. Haha. De honger is overigens goed te houden.
Die groenten zorgen er denk ik voor dat het wel meevalt. Rennen is wel zwaar, de twee sessies op de dagen na de depletion training. Dat is echt afzien.
Morgen de tension workout, ben benieuwd hoe dat gaat.
En daarna-->ETEN
en me maag voelde altijd zo super vol. :PYou can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View PostIk vond de carbload zelf altijd heel kut, nam eigenlijk nooit echt lekker junkfood
en me maag voelde altijd zo super vol. :PMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
oja ik weet niet of ik het je gezegd heb: verdeel alle maaltijden geleidelijk over de dag.
dus post workout maaltijd direct na de training. dan twee uur later maaltijd 1. aantal uur later maaltijd 2. etc etc. en je laatste maaltijd dan ergens rond 20:00 - 22:00 ofzo.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Net tension workout gehad en lekker een flinke portie carbs. Hmmmm..!!
Tension workout, ging wel aardig, niet echt goede gewichten ofzo, maar ging niet tot fail zoals t moet. Goed de rust tussen de sets gepakt.
Voelde wel een beetje slapjes aan die tension workout, maargoed, de power workout, daar ga ik wel knallen. Vraagjes voor de voeding van morgen: Moet ik er een whey shake bijnemen, of alles uit de voeding halen? En bij de maintenance dagen, kan ik dan ook weer carbs uit volkoren brood halen?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
liever alles uit voeding halen qua eiwitten. tijdens carb load.
als je op onderhoud eet, eet je enkel complexe carbs. behalve je dextro shake na power workout.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Hoe zit het met de voeding op de maintenance dagen, meer 1 vraag heb ik daar over. Namelijk gewoon 5 maaltijden ongeveer? En mag ik bij de laatste maaltijd nog carbs? Of alleen eiwitten, omdat dat bij de carb load en de depletion dagen totaal anders is dan normaalBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostNog 1 vraagje, kan ik morgen een beetje uitslapen? Omdat ik zondag ook al vroeg eruit moet voor de powerworkout? Tot een uur of 10 ofzo?
Originally posted by sjoerdiezee View PostHoe zit het met de voeding op de maintenance dagen, meer 1 vraag heb ik daar over. Namelijk gewoon 5 maaltijden ongeveer? En mag ik bij de laatste maaltijd nog carbs? Of alleen eiwitten, omdat dat bij de carb load en de depletion dagen totaal anders is dan normaal
Gewoon zoals je normaal doet, na je avondmaal geen carbs meer.Last edited by okidoki71; 07-11-2010, 07:49..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment