Alright, gister depletion training gehad. Was lang maar het ging vrij goed. De eerste training is altijd weer even wennen, daarna kan ik het goed aan. Veel gedronken, in mn pauzes tussen de rondes geouwehoerd met vrienden. Dus dat maakt het heel aangenaam. Vandaag staat er cardio op het programma voor de rest voor de geinteresseerden onder ons. De voeding op de depletion dagen is als volgt:
800g kip
1kg groente
6 eieren
Heel simpel en doeltreffend. Alleen op de depletion training neem ik nog een shakeje erbij tussen ronde 2 en 3.
Neem nu wel caffeinetabs op mn depletiondagen omdat ik helder bij geest moet zijn in verband met mn examens en het leren. Ik kom de dag vrij goed door zonder echte honger. Iets waar ik veel geluk mee heb omdat andere lichamen echt niet zo goed reageren op low carbs. Althans. Zo spreekt de ervaring.
800g kip
1kg groente
6 eieren
Heel simpel en doeltreffend. Alleen op de depletion training neem ik nog een shakeje erbij tussen ronde 2 en 3.
Neem nu wel caffeinetabs op mn depletiondagen omdat ik helder bij geest moet zijn in verband met mn examens en het leren. Ik kom de dag vrij goed door zonder echte honger. Iets waar ik veel geluk mee heb omdat andere lichamen echt niet zo goed reageren op low carbs. Althans. Zo spreekt de ervaring.
Comment