Originally posted by Joshua90
View Post
Joshua's Log
Collapse
X
-
Bij borst denk ik dat 2 presses en een iso voldoende zijn.
Triceps misschien een écht oefening doen als skullcrushers, close grip bench of parralel dips.
Deadlift los doen, is beter voor je rug. Deadlift of als eerste of als laatste doen niet BOR als laatste dat is kut met je houding als je zwaar deads gedaan hebt.
Misschien een idee om biceps 2 keer per week te doen in plaats van één training heel veel. Heeft bij mij goed geholpen.
Als je los kán squatten zou ik het doen, zo niet dan zo laten maar kijk uit voor je rug.
Leg press toevoegen en een extra kuit oefening toevoegen.
Bij schouders doe ik zelf twee press oefeningen maar als je schouders al een goede spiergroep zijn hoeft dat niet zo.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
T was weer f*cking druk op de sportschool.
Ik heb geen incline gedaan omdat alles bezet was.
Ff tussendoor, die bench machines zijn natuurlijk veel makkelijker dan los benchen.
Flatbench Machine
12x 80
10x 100
8x 110
8x 115
Decline Bench Machine
12x 90
10x 110
8x 120
6x 130
Dumbell Flyes
14x 16
12x 18
10x 20
8x 22
Heb het hierbij gelaten omdat ik teveel presses had in me borstdag volgens jullie. Zal ik nog een "niet press" oefening toevoegen? Peckdeck? Cables?
Triceps was ook een zooitje alles weer bezet en geen zin om skullcrushers etc te doen welke ik al ontiegelijk lang in me schema hiervoor had.
Tricep Machine
12x 45kg
10x 50kg
8x 55kg
6x 65kg
Toen heb ik het er maar bij gelaten t was zo druk dat ik bijna 2 uur in de sportschool was omdat ik veel moest wachten.
Wat een kut dag
Ik zal volgende borstdag wel overnieuw loggen voor deze maand want dit gaat nergens over.Last edited by Joshua90; 22-11-2010, 22:59.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Rug
Chin Ups
Eigen lichaamsgewicht
10x
8x
8x
8x
Front Lat Pulldown
Weet niet hoeveel kg een plaat is in die machine dus hou het maar bij standjes
12x Stand 10
10x Stand 14
8x Stand 16
8x Stand 18
Deadlift (Machine)
14x 100kg
12x 120kg
8x 140kg (Griploss)
6x 160kg (Wou er nog een 7 uit perse maar me grip viel weg)
Shrugs (In DL Machine)
12x 140kg
12x 140kg
10x 160kg
8x 160kg
Heb BOR Machine die er niet is bij ons maar vervangen door seated row
Seated Row
12x Stand 12
10x Stand 14
10x Stand 16
8x Stand 18
Biceps
Dumbell Curl
24x 16kg
22x 20kg
18x 22kg
16x 24kg
Barbell Curl
12x 30kg
10x 30kg
8x 40kg
8x 40kg
Toen het erbij gelaten met 2 iso's
Je ziet soms gekke cijfers met aantal reps heb ik wel vaker
Oh en ik ging in de middag trainen vroeger dan normaal, gepoept van tevoren. 103kg @ Scale
Ik ga nu maar me biefstuk en pasta eten, morgen misschien sneeuw.
Fijne avond verderYou can be part of my meal tonight.
Comment
-
Ik vind je wel vrij goed eten. Als je goed vooruitgaat op de manier dat je alles aanpakt, doe dan zo voort!
Verder succes met je log.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostIk vind je wel vrij goed eten. Als je goed vooruitgaat op de manier dat je alles aanpakt, doe dan zo voort!
Verder succes met je log.
Vandaag Benen en schouders gehad
Was begonnen met schouders omdat een vriend van me meetrainde en schouders ook deed.
Behind the neck press (Smith)
14x 30kg (Was eerste keer in lange tijd dat ik deze oefening weer deed, 30kg was gewoon te licht, weet niet of de smith barbell ook wat weegt maar dan moet je dat erbij optellen)
12x 50kg
8x 60kg
7x 65kg
Lat Raise Dumbells (Cables waren bezet door groepje boys voor lange tijd. Dus dan maar Lat Raise)
12x 14kg
12x 16kg
10x 18kg
8x 20kg
Rear lat raise Dumbells
12x 14kg
10x 16kg
10x 18kg
8x 18kg
Upright Row (Cable machine)
12x 70kg
10x 80kg
10x 90kg
8x 95kg
Benen
Squat in Smith (Niet full squat)
14x 60kg
12x 70kg
10x 90kg
8x 110kg
Leg Press is nog steeds kapot
Leg Curl (Machine)
12x 80kg
10x 85kg
8x 90kg
8x 95kg
Leg Extension (Machine)
12x 90kg
10x 100kg
8x 105kg
8x 110kg
Lunges (Dikke cardio was dit, was begonnen met 16kg dumbells in elke hand heb het verder niet bijgehouden omdat ik helemaal afgeleid werd door me slechte conditie)
Standing Calf Raise
Dit is ook zoiets wat ik niet onthouden heb, machine heeft zoveel platen en dan kan je er nog extra schijven aanhangen.
Ik had igg bij mijn laatste setje 150kg extra gewicht eraan in de vorm van schijven.
Toen naar huis gereden en nu Call of Duty Black Ops spelenLast edited by Joshua90; 26-11-2010, 22:09.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Big O View Postwaarom squatten in een smith
omdat'ik quoot je " de smith is kut ?
sterk in de schouders ben je
Kan ook alleen maar met Machine hiero.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostJe hebt toch wel een losse stang voor de deadlift?
Squatten begrijp ik dan nog wel want het is lastig om 100 kilo in je nek te krijgen en weer terug te leggen.
De losse barbells die er verder zijn zijn echt niet compatibel om mee te DL bij ons man, dus dan maar die DL machine.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View PostAlleen de benchpress barbell maar die mogen we niet gebruiken voor DL.
Ik heb zaterdag ook die dl machine gebruikt....niet echt een super aparaat maar beter als niks.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment