Op 15 april 2010 heb ik mezelf als lid aangemeld bij Bodynet
Ik train thuis met de K1 (zie voor info de site van Helisports), chin/pull up bar bevestigd aan de muur en 1 dumbbell van 14 kg. De meeste oefeningen kan ik maken, echter de deadlift en military press kunnen niet omdat ik een barbel mis.
Ik heb vanaf april 2010 het 4 dagen schema van Falstyr gevolgd en af en toe andere oefeningen gedaan die met de spiergroep te maken had
Ik ga langzaam maar zeker omhoog qua gewichten en ook met mijn gewicht
In april 2010 woog ik al jaren rond de 76 kilo
Nu weeg ik 81 kilo
Als extra stimulans om door te gaan met trainen wil ik een log bij gaan houden en ook om info vanuit julie te vragen
Mijn eetschema is als volgt:
Bij het ontwaken: whey shake met 2 scheppen whey
Na douchen als ontbijt: brinta 50 gram, 250 ml magere melk en 1 schep whey
Rond 10.30 proteinereep van Dynobet en 1 boterham pindakaas of kipfilet. Asl ik geen proteinerepen heb gemaakt dan 3 boterhammen met kipfilet
12.30 bak 100 gr volkoren penne/spaghetti met een kipfilet of makreelfilet/tonijn uit een blikje. meestal nog wat tomatenblokjes erbij
14.30 3 boterhammen, waarvan 2 kipfilet en 1 pindakaas
17.45 whey shake 3 scheppen
rond 18.15 avondeten, pasta meestal met groenten en kipfilet/rundergehakt
22.00 whey shake of eerder na het trainen
23.15 bak magere franse kwark met 30 gram ongezouten noten
Eetkennis heb ik zoveel mogelijk uit de sticky's en uit fora gehaald
Eventueel graag jullie input
Ik let met name op mijn eiwitinname dat 240 gram is
Stats:
39 jaar, 1.82 m lang, gewicht 81 kilo
Buik: 87,5 cm
Nek: 38 cm
Vet %: 17,4 %, maar dat is ook wel 18,1% als nek 37 cm blijkt te zijn
Ik wil nu een 3 day split gaan doen
Ben zelf tevreden over progressie die ik qua kracht en massa maak, echter ik heb wat buikvet
Weinig eten kan ik erg goed, alleen gaat dit ten koste van mijn spieren lees ik in fora dus ik zoek naar een middenweg om het buikvet weg te krijgen zonder onder de 80 kg te gaan wegen
Morgen is mijn laatste training 4 day schedule. Vanaf as zaterdag start ik met de 3 day split en eventueel nieuw eetschema
Ik train thuis met de K1 (zie voor info de site van Helisports), chin/pull up bar bevestigd aan de muur en 1 dumbbell van 14 kg. De meeste oefeningen kan ik maken, echter de deadlift en military press kunnen niet omdat ik een barbel mis.
Ik heb vanaf april 2010 het 4 dagen schema van Falstyr gevolgd en af en toe andere oefeningen gedaan die met de spiergroep te maken had
Ik ga langzaam maar zeker omhoog qua gewichten en ook met mijn gewicht
In april 2010 woog ik al jaren rond de 76 kilo
Nu weeg ik 81 kilo
Als extra stimulans om door te gaan met trainen wil ik een log bij gaan houden en ook om info vanuit julie te vragen
Mijn eetschema is als volgt:
Bij het ontwaken: whey shake met 2 scheppen whey
Na douchen als ontbijt: brinta 50 gram, 250 ml magere melk en 1 schep whey
Rond 10.30 proteinereep van Dynobet en 1 boterham pindakaas of kipfilet. Asl ik geen proteinerepen heb gemaakt dan 3 boterhammen met kipfilet
12.30 bak 100 gr volkoren penne/spaghetti met een kipfilet of makreelfilet/tonijn uit een blikje. meestal nog wat tomatenblokjes erbij
14.30 3 boterhammen, waarvan 2 kipfilet en 1 pindakaas
17.45 whey shake 3 scheppen
rond 18.15 avondeten, pasta meestal met groenten en kipfilet/rundergehakt
22.00 whey shake of eerder na het trainen
23.15 bak magere franse kwark met 30 gram ongezouten noten
Eetkennis heb ik zoveel mogelijk uit de sticky's en uit fora gehaald
Eventueel graag jullie input
Ik let met name op mijn eiwitinname dat 240 gram is
Stats:
39 jaar, 1.82 m lang, gewicht 81 kilo
Buik: 87,5 cm
Nek: 38 cm
Vet %: 17,4 %, maar dat is ook wel 18,1% als nek 37 cm blijkt te zijn
Ik wil nu een 3 day split gaan doen
Ben zelf tevreden over progressie die ik qua kracht en massa maak, echter ik heb wat buikvet
Weinig eten kan ik erg goed, alleen gaat dit ten koste van mijn spieren lees ik in fora dus ik zoek naar een middenweg om het buikvet weg te krijgen zonder onder de 80 kg te gaan wegen
Morgen is mijn laatste training 4 day schedule. Vanaf as zaterdag start ik met de 3 day split en eventueel nieuw eetschema
Comment