[ATTACH]13201[/ATTACH]
Richard trainingslog
Collapse
X
-
Deze week een deloadweek en 200 cals meer dan vorige week
Dit betekent 50 gram koolhydraten deze week erbij
Deze koolhydraten komen bij mijn ontbijt (20 gram) en mijn lunch (30) gram erbij
De eetleper olijfolie gaat naar het tussendoortje van 10 uur
Comment
-
Deze week weer 200 cals erbij, 100 eiwit en 100 vet
Flinke bakken met eten naar werk, dus genoeg opmerkingen van collegae
Hierbij mijn voedingschema van deze week met 2800 cals
Comment
-
Time flies ... vakantie redelijk gehouden aan voedingschema, maar s avonds hoofdzakelijk in restaurant pizza, pasta en soep met vis gegeten
Met de auto nog 2 dumbbells meegenomen waardoor ik 5 keer heb kunnen trainen
Nieuwe meting bij de fysio op 29 augustus
Tussen haakjes de vorige meting op 22 juni:
bicep 3,5 (4,0)
tricep 4,5 (5,2)
rug 8,6 (8,0)
buik 6,0 (6,0)
Totaal 22,6 (23,2)
Vet% 13,8 % (14,1 %)
Al met al prima, ik zit nu in de tweede week van 3000 cals per dag, vanaf dinsdag 2 weken 2400 cals
Comment
-
En zo ben je weer 5 weken verder.
Even uit de lucht geweest maar wel gewoon het 3000/2400 schema aangehouden en doorgetraind
Komende 2 weken het 2400 calsschema en dan ga ik wat foto's maken.
Eind oktober een weekje New York zal ook ongetwijfeld een aanslag maken op mijn vet%.
Vanaf november ga ik weer naar 3000 cals en een soort clean bulk met lichte verhoging van het aantal cals iedere 2 weken. Omdat het winter wordt,zal ik meer stamppotten gaan eten en ook meer vlees leert de ervaring. Ik wil kijken wat dit met mijn lichaam en vet% gaat doen.
Ik denk dat ik nu rond 13% zit
Comment
-
Afgelopen zondag 14 oktober 2012 foto's gemaakt aan het eind van mijn 3 maanden bulk/cut met iedere 2 weken afwisselen tussen 3000 en 2400 cals per week
Ik ga nu naar 2800 cals op non-trainingdagen en rond de 3000 op trainingsdagen vanwege toevoeging Nr 1 en Magnificent
Comment
-
Sinds deze week begonnen met het LB/UB schema van Dynobet.
Massa trainen ging goed afgelopen maanden, al ben ik met name aangekomen bij de buiksector
Het eten op 3500 cals gaat matig, regelmatig zit ik eronder. Voor mij is het gewoon veel eten, dat me moeilijk af gaat
Die grote bakken pasta drie keer per dag is lastig weg te werken, dus ik wil wat meer brood gaan eten
Comment
-
Originally posted by princezoe View PostSinds deze week begonnen met het LB/UB schema van Dynobet.
Massa trainen ging goed afgelopen maanden, al ben ik met name aangekomen bij de buiksector
Het eten op 3500 cals gaat matig, regelmatig zit ik eronder. Voor mij is het gewoon veel eten, dat me moeilijk af gaat
Die grote bakken pasta drie keer per dag is lastig weg te werken, dus ik wil wat meer brood gaan eten
Comment
-
De afgelopen maanden goed getraind met het UB/LB schema, dat me prima bevalt.
Ook wel goed blijven eten, met soms wat vette dingen en alcohol.
Vet% zal rond de 18% zijn vermoed ik.
Nu weer terug naar 2400 cals en het aantal eiwitten opgehoogd
Volgende keer dat ik bij de manueel therapeut ben, maar weer een 4 puntsmeting aanvragen.
Mijn shirts en blouses zijn eigenlijk te klein voor mijn postuur momenteel, met name bij de borstkas, maar ook de benen zijn gegroeid.
De LB oefeningen hebben effect.
Comment
-
In juli een meting gehad bij de fysio
Stats: biceps 4,2
triceps 7,2
rug 10,5
buik 9.2
totaal 31,1 = 18,1 %
Na deze meting de tweewekelijkse 3000/2400 schema's gebruikt. Met name rond de buik is het vet afgenomen
Trainingschema was fullbody, 3 keer per wee
ik heb sinds 3 maanden een blessure aan mijn lange bicepspier, waardoor de pull up en de bicepoefeningen pijnlijk zijn
Gestopt met de pull, bicep op laag gewicht, echter de irritatie blijft
Het is me afgelopen jaar niet gelukt op veel massa erbij te krijgen
Comment
-
Tijdje geleden dat ik postte in dit forum. Eigenlijk kabbelen mijn trainingen door en houd ik me goed aan trainings en eetschema's. Nu zomerklaar.
Momenteel bereid ik met mijn gezin onze emigratie naar italie voor. Het K1 apparaat is verkocht. Momenteel train ik bij Health City Badhoevedorp
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment