Hoelang deadlift je al?
Magical Cutlog
Collapse
X
-
Originally posted by melvinafca View PostVond hem slap maar zie dat je al een paar keer 100 gedaan hebt op pagina 4
En 12 weken is ook nog niet zo lang.
Je reprange bij je laatste keer deadlift is niet zo best
Als ik voel dat ik meer reps kan maken dan doe ik dat.. En soms wil ik gewoon iets meer sets doen, omdat ik me goed voel en dan probeer ik dat..
Ik heb het gevoel dat ik beter in vorm kom als ik meer sets maak, met redelijk hoge reps..
Dus de ene week is het misschien 4 sets, de andere week 7 sets..
Deze week probeerde ik me eigenlijk meer te focussen op meer sets en meer reps, dus meer volume..
Ik kan denk ik best 140kg deadliften, maar dan kan ik dat maar 2x ofso.. Dan doe ik het liever 9x met 90kg..Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by melvinafca View PostOke ieder zn manier
Die 2x 140 kg valt zwaar tegen als je 9x90 doet hoor, hehe
Maar hoe zou jij het aanpakken? Beter gewoon elke week het zelfde aantal sets en reps, maar me gewicht telkens proberen te verhogen?Failure is your friend
Comment
-
Kijk hier eens:
Tsampa.org: Coan-Phillipi 10 Week Deadlift Routine
5/3/1 is ook een goeie. steeds klein beetje verhogen ja, moet bij jouw huidige aantal kg wel lukken.
Comment
-
Even een paar foto's van me rug.. kritiek is welkom!Failure is your friend
Comment
-
nog een paar..Failure is your friend
Comment
-
He maat...
Ziet er toch al netjes uit hoor..
Gewoon doorgaan nu en de moed niet laten zakken..
Een verandering van leefstijl is niet niets hoor.. het is gewoon wennen en als je een keertje val dan sta je gewoon weer op en ga je door..
Ik blijf je volgen en wens jou veel succes toe...
Comment
-
ziet er behoorlijk goed uit hoor! je hebt toch een goed laag vetpercentage?
waarom wil je nog verder cutten? ik zou gewoon op onderhoud hard trainen en 2x per week ofzo wat cardio, hiit ofzo erbij, je levensstijl gaat ook makkelijker vol te houden zijn als je niet onder onderhoud gaat eten he..Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostHe maat...
Ziet er toch al netjes uit hoor..
Gewoon doorgaan nu en de moed niet laten zakken..
Een verandering van leefstijl is niet niets hoor.. het is gewoon wennen en als je een keertje val dan sta je gewoon weer op en ga je door..
Ik blijf je volgen en wens jou veel succes toe...
Originally posted by Triple Aces View Postziet er behoorlijk goed uit hoor! je hebt toch een goed laag vetpercentage?
waarom wil je nog verder cutten? ik zou gewoon op onderhoud hard trainen en 2x per week ofzo wat cardio, hiit ofzo erbij, je levensstijl gaat ook makkelijker vol te houden zijn als je niet onder onderhoud gaat eten he..
Me plan is om deze zomer er goed droog bij te lopen, en dan in het najaar wil ik er serieus massa op gaan plakken. Dan ga ik echt een maand of 7,8 goed bulken.. Maar eerst ff de zomer doorFailure is your friend
Comment
-
Ga in een vast patroon trainen, dus weet wat je per week moet doen welke oefening welke repranges, hoeveel rust en wat komt na wat. Niet meer het vrijblijvende, maar op maandag al weten dat je vrijdag naar de sportschool gaat en welke oefeningen je doet. Bij mij heeft dat geholpen en dat lijkt idd meer op 'moeten' maar bij mij werkt het prima, de gewoontes en dan af en toe beetje fun training.
Maar anders in zo'n BB blad dat ik laatst erbij heb gehad stonden 20 tips in om 'gym fire burning again'. Op één staat ook neem een weekje vrij
Comment
-
Vandaag weer met frisse motivatie er tegen aan! Voor me workout heb ik voor het eerst ooit een pre workout booster genomen: Jack3d! En dat heb ik geweten ook, jezus wat voelde ik me druk.
Ik werd echt een beetje zenuwachtig van dat spul.. Maar de pluspunten zijn het zeker waard, de sets gingen fluitend.. Alsof ik alles lichter pakte.. Goed spul!
Borst goed gesloopt en daarna 6 km hardgelopen in 33 min..
Incline DB press
12x 28
12x 28
11x 30
11x 30
10x 30
BP
10x 60
10x 70
8x 85
3x 95
flies
12x 18
10x 20
10x 22
5x 24
decline BP
10x 70
10x 80
8x 80
Dips
12x
11x
8x
8x
lekker gevoel aan de training overgehouden! Morgen rug slopen en weer een half uurtje hardlopen.Failure is your friend
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...13 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment