Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Interessant, wel raar dat je in het begin zo goed ging dan op toch zoveel carbs maar dat het nu iets inzakt. Want in het begin had je er wel erg veel progressie mee geboekt toch?
inderdaad, is best normaal dat mn progress niet op die manier zal blijven lopen zei mn begeleider. M'n trainingsmaat had 't enkele weken geleden ook. Ben alvast van 79,9 VVM naar 84,6 VVM gegaan
Net m'n doping uitslagen gekregen ook (zie bijlage)
Ik zal vanaf nu aan minder logs posten, deels omdat ik minder tijd heb en deels omdat ik minder zin heb om alles uit te typen en te onthouden wat ik gelift heb Ik start wel een fotolog voor progress etc etc :-) deze zal ik hier posten en ook in een nieuwe thread in foto's van leden .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment