Getting Aesthetic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Leuk om te volgen dit! Zou het ook leuk vinden als je ons blijf updaten over eventuele veranderingen in je voedingsschema
    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by cage View Post
      Leuk om te volgen dit! Zou het ook leuk vinden als je ons blijf updaten over eventuele veranderingen in je voedingsschema
      Zal ik zeker doen, komende maandag start ik met m'n bulk en zal dan ook mijn voeding posten hier.
      Status: Cutting

Comment

Best kut! Heb wat last aan m'n onderrug (i blame smith machine squats/deadlifts) en zal dus deze week mijn training voor benen en rug iets aanpassen.

Comment

Legday zit er op, zeer slappe dag gehad, voelde me zo leeg. Kortom, de zin om te trainen was niet echt aanwezig...Toch naar de gym gegaan en alles verliep vlotjes, training was top! Enkel heb ik m'n squats eruit gelaten ivm onderrug probs, wil mn squats niet meer in het smith machine rek doen volgende week start ik in de nieuwe gym.

2: Legs/Calves

3 sets Lunges
          _10x16kg - 10x26kg - 10x26kg

4 sets Leg Press
          _15x155kg - 15x200kg - 15x250kg - 12x310kg

3 sets Leg Extensions
          _20x55kg - 12x145kg - 10x145kg

3 sets Leg Curls
          _12x 55kg - 10x85kg - 5x95kg/5x55kg (dropset)

3 sets Calf Raises
          _12x105kg - 12x165kg - 12x200kg (op leg press uitgevoerd)

Comment

Ligt het aan mij of werken je foto's niet? ben hier wel erg benieuwd naar.
            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Als je geen squatrack ter beschikking hebt kan je in de smith machine best squatten, alleen moet je even de goede houding zien te vinden. Deadlifts in de smith machine snap ik dan weer niet, want als je kan bankdrukken kan je ook deadliften en deadliften met een barbell is gewoon een bruut gevoel
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                Ligt het aan mij of werken je foto's niet? ben hier wel erg benieuwd naar.
                Welke foto's?

Originally posted by Wilcodemug View Post
                Als je geen squatrack ter beschikking hebt kan je in de smith machine best squatten, alleen moet je even de goede houding zien te vinden. Deadlifts in de smith machine snap ik dan weer niet, want als je kan bankdrukken kan je ook deadliften en deadliften met een barbell is gewoon een bruut gevoel
                Ik verhuis overmorgen, het is een heel eind van waar ik momenteel woon en dus verander ik van gym. Daar is dan ook alles aanwezig wat aanwezig moet zijn :-) dus dl/squat/benchen kan ik dan doen zoals het hoort

Comment

""Hier heb je alvast een foto van hoe ik er uitzag vorig jaar (@95kg)in de zomer en eentje van 2 maand terug (@83-84kg):

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting "

Dit, of heb je geen foto
                  "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

In profiel bleek idd niet te werken :-/

Comment

Balen van je rug, zou zeker even rustig aan doen! Rug problemen = hel!

Comment

Maandag start ik m'n bulk ^^ zal m'n schema posten als ik thuis ben . Macro's zijn: 4218kcal 344g eiwit, 581g kh, 44.5g vet.

Comment

Waarom ga je voor zon groot verschil in cals. Je cutte op 2600 ofzo toch als ik me niet vergis? En waarom ga je voor maar 44,5g vet? Is dit omdat je hier dan het lekkerst op gaint? Of probeer je het gewoon uit? Ik denk dat je hier flink wat vet mee aanzet niet? Ben wel benieuwd.
                          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            Waarom ga je voor zon groot verschil in cals. Je cutte op 2600 ofzo toch als ik me niet vergis? En waarom ga je voor maar 44,5g vet? Is dit omdat je hier dan het lekkerst op gaint? Of probeer je het gewoon uit? Ik denk dat je hier flink wat vet mee aanzet niet? Ben wel benieuwd.
                            net verhuisd en dus ook veranderd van gym, krijg begeleiding van de uitbater. Hij heeft zelf nog wedstrijden gedraait en begeleidt nu mensen in z'n gym (waaronder ook enkele profs). Hij gaf me dit voedingsschema en elke 2 weken meet hij me op, weegt hij me en evalueert alles om zo bij te schroeven en te optimaliseren. Heb deze week geleidelijk aan ook m'n kcal-inname verhoogd.

Comment

Ben benieuwd hoe je erop reageert dan! Flink aan de rijst dus!!!!
                              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Hmm ben ook benieuwd hoe je uit de bulk komt na 4218 kcal, succes ! Wel erg high-carb en low-fat maar als het voor jou werkt moet je het doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X