Leuk om te volgen dit! Zou het ook leuk vinden als je ons blijf updaten over eventuele veranderingen in je voedingsschema
Getting Aesthetic
Collapse
X
-
-
Legday zit er op, zeer slappe dag gehad, voelde me zo leeg. Kortom, de zin om te trainen was niet echt aanwezig...Toch naar de gym gegaan en alles verliep vlotjes, training was top! Enkel heb ik m'n squats eruit gelaten ivm onderrug probs, wil mn squats niet meer in het smith machine rek doen volgende week start ik in de nieuwe gym.
2: Legs/Calves
3 sets Lunges
_10x16kg - 10x26kg - 10x26kg
4 sets Leg Press
_15x155kg - 15x200kg - 15x250kg - 12x310kg
3 sets Leg Extensions
_20x55kg - 12x145kg - 10x145kg
3 sets Leg Curls
_12x 55kg - 10x85kg - 5x95kg/5x55kg (dropset)
3 sets Calf Raises
_12x105kg - 12x165kg - 12x200kg (op leg press uitgevoerd)Status: Cutting
Comment
-
Als je geen squatrack ter beschikking hebt kan je in de smith machine best squatten, alleen moet je even de goede houding zien te vinden. Deadlifts in de smith machine snap ik dan weer niet, want als je kan bankdrukken kan je ook deadliften en deadliften met een barbell is gewoon een bruut gevoelCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by BuffAlo View PostLigt het aan mij of werken je foto's niet? ben hier wel erg benieuwd naar.
Originally posted by Wilcodemug View PostAls je geen squatrack ter beschikking hebt kan je in de smith machine best squatten, alleen moet je even de goede houding zien te vinden. Deadlifts in de smith machine snap ik dan weer niet, want als je kan bankdrukken kan je ook deadliften en deadliften met een barbell is gewoon een bruut gevoelStatus: Cutting
Comment
-
""Hier heb je alvast een foto van hoe ik er uitzag vorig jaar (@95kg)in de zomer en eentje van 2 maand terug (@83-84kg):
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting "
Dit, of heb je geen foto"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Comment
-
Waarom ga je voor zon groot verschil in cals. Je cutte op 2600 ofzo toch als ik me niet vergis? En waarom ga je voor maar 44,5g vet? Is dit omdat je hier dan het lekkerst op gaint? Of probeer je het gewoon uit? Ik denk dat je hier flink wat vet mee aanzet niet? Ben wel benieuwd.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostWaarom ga je voor zon groot verschil in cals. Je cutte op 2600 ofzo toch als ik me niet vergis? En waarom ga je voor maar 44,5g vet? Is dit omdat je hier dan het lekkerst op gaint? Of probeer je het gewoon uit? Ik denk dat je hier flink wat vet mee aanzet niet? Ben wel benieuwd.Status: Cutting
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-