Vraagje, je doet 6 setjes squat waarvan 3 opwarming. Hoe bepaal je wat goed is qua opwarming? M.a.w. waarom deel je het zo in? Doe je geen warmup bij RDL? En hoe ver tot failure durf je te gaan met squat? Ik bedoel, het is niet zoals het neergooien van een dumbbell als het niet meer lukt.
Sjoerd's Total Destruction
Collapse
X
-
Ik doe ongeveer 3 sets warming up voor squat, 1 set 50%, 1 75% en 1 90%.
Voor RDL is het 1 set met 75% ongeveer plus minus. Ik ga niet echt tot failure. Nu iig nog niet. Wil nu proberen elke week tegen de 8 reps aan te komen waar ik elke set tussen de 6-8 moet doen. Wanneer het zwaarder wordt doe je bijvoorbeeld 6 of 7 reps. Maar lager dan 6 reps zal ik niet gaan. Dan is het tijd om te deloaden als ik niet verder dan 3x6 kom.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostNog even een vraagje over je rek en strek routine, welke oefeningen zou je op een FB training eruit dumpen om het binnen het halfuur te houden? En Revius is toch die gozer die ziek deadlift?
Ehm, in het principe moet die stretch routine binnen een minuut of 10-15 af te ronden zijn. Je kan op FB trainingen misschien het beste voor de mobiliteits oefeningen van Eric Cressey gaan. Die oefeningen warmen alles gewoon goed op voor full body. En daar ben je ongeveer 10 minuten mee bezig. En dan mobility option 1! Die vind ik zelf erg fijn.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...tml#post964351Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Net UB training gehad
Warm ups
Bench
8x40
6x60
5x70
3x8x77,5
Pull ups
7xBW
2x6xBW
MP
12x40
11x40
7x40
T-bar row
3x10x55kg. Volgende keer 60, is nog allemaal easy
Shrugs
12x60
12x60
12x100 --> Uitvoering wel meer fucked up, maar revius dwong me niet pussy te zijn.
CGBP
60x12
2x11x60
Biceps EZ curls
2x12x12,5 per kant
11x12,5 per kantBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostJa, alles is ziek bij hem:P.
Ehm, in het principe moet die stretch routine binnen een minuut of 10-15 af te ronden zijn. Je kan op FB trainingen misschien het beste voor de mobiliteits oefeningen van Eric Cressey gaan. Die oefeningen warmen alles gewoon goed op voor full body. En daar ben je ongeveer 10 minuten mee bezig. En dan mobility option 1! Die vind ik zelf erg fijn.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...tml#post964351Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostThanks man! Ik merk nu vooral al vooruitgang in de enkels, kan de knie al 2 cm verder krijgen
Vnv weer squattten. 77,5 3x8. Maar wil technisch goed blijven, want komende 5 weken komt er wekelijks nog 2,5 bij.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostNice! Ik vind het ook echt fijn. Voor mijn schouders ook. Ik heb nog nooit zo lang geen last gehad!!. Heb zelf ook nog een probleem met enkelmobiliteit. Ik zet het gewicht teveel op de binnenkant van mn voet ipv de buitenkant. Ik squat nu op allstars maar heb wel al het idee dat het iets beter is zonder schoenen. Mensen nog tips??
Vnv weer squattten. 77,5 3x8. Maar wil technisch goed blijven, want komende 5 weken komt er wekelijks nog 2,5 bij.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostAls je knieen naar binnen kantelen dan komt er ook meer gewicht op de binnenkant van je voet. Dus duw je knieen naar buiten wanneer je naar beneden zakt.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk probeer meestal nu al mijn knieen naar buiten te duwen voor ik zak. Of raad je dan aan gewoon te zakken en dan pas naar buiten te duwen. Nu ga ik zeg maar eest positie aannemen. Zie je denk ik ook wel in dat eerdere filmpje. Dan zakken en proberen naar buiten te blijven drukken.
Veel van mijn maten die ik heb leren squatten hebben platvoeten en daardoor meer interne enkelrotatie>naar binnen gevallen knieen. Heb jij dat ook?Lid van de 200 club
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment