De training ging best aardig. Ga volgende week wel deloaden. Wel gewoon binnen de vorm van Lyle Mcdonald.
Squat
6x87,5 (die ging lekker)
7x87,5
6x87,5 (kwam uit mn tenen)
Iets beter letten op de ademhaling. Dan moet ik er nog meer uit kunnen halen. Maar eerst maar is deloaden volgende week en de week erop voordat ik weer opbouw naar een nieuwe max!!!!
Wijsdom komt met de jaren. Deload regelmatig, het zal je meer opleveren dan dat het je kost!
Daarna de SLDL
3x8x97,5 --> Ging gewoon lekker, mag iets explosiever omhoog met mn lichaam en een overdreven neukbeweging maken.
Daarna Leg Press plateloaded.
Daarna leg curls gingen gewoon normaal, kuiten normaal en daarna abss!!!
Nog een vraag voor Rene:
In de deload, moet ik alleen deloaden op de compounds of alles gewoon op 85% pakken???
Squat
6x87,5 (die ging lekker)
7x87,5
6x87,5 (kwam uit mn tenen)
Iets beter letten op de ademhaling. Dan moet ik er nog meer uit kunnen halen. Maar eerst maar is deloaden volgende week en de week erop voordat ik weer opbouw naar een nieuwe max!!!!
Wijsdom komt met de jaren. Deload regelmatig, het zal je meer opleveren dan dat het je kost!
Daarna de SLDL
3x8x97,5 --> Ging gewoon lekker, mag iets explosiever omhoog met mn lichaam en een overdreven neukbeweging maken.
Daarna Leg Press plateloaded.
Daarna leg curls gingen gewoon normaal, kuiten normaal en daarna abss!!!
Nog een vraag voor Rene:
In de deload, moet ik alleen deloaden op de compounds of alles gewoon op 85% pakken???
Comment