Zo hoog zit je niet qua bf :P, maar wat is je doel nou? Kracht of massa?
Sjoerd's Total Destruction
Collapse
X
-
Beetje van beide werelden. Op de compounds wil ik gewoon erg sterk zijn, en daarom train ik die vrijwel altijd op kracht. Alles wat erna komt is vooral technisch en gewoon lekker pompen op herhalingen. Dat is ook het relaxe van het schema van Lyle. Op de compounds nu 3x5 en daarna gewoon tussen de 8-12 herhalingen de rest van het schema afrondenBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
mooi
Je vet % lijkt me inderdaad niet zo hoog te liggen.
Zou eerder lekker voort zoals eten en gainen zoals talal zei.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Jaaa, zeker nog 1 cycle Lyle's bulking routine nu!
Gisteren dleoadtraininkje op 90% gehad. Hierna weer op 100% trainen. Ging prima. Had wat last van mn knieeen en schouder. Maar is nu al weer zo goed als over. Squat ging ik niet verder dan 3x5x80 met werksets. Ging gewoon makkelijk. Het probleem is alleen dat ik wat mobieler moet worden zodat ik als ik echt parralel ga mn rug nog rechter kan houden. Nu is het ook wel aardig recht maar het mag nog wel iets rechter.
@dyno, wat vindt je van de fotootjes? Op welk vetpercentage zou je me schatten?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Hierbij ook even een korte update omtrent mijn vereniging, aangezien onder andere generalIX ook wel geinteresseeerd was erin.
www.tssvspartacus.nl
Weet dat linkjes niet toegestaan zijn, maar het is geen reclame voor mijn vereniging, aangezien het alleen voor mensen in Tilburg is die student zijn
Het is leuk dat iedereen elkaar daar persoonlijk kent. De eerste borrel en clinic zullen op korte termijn ook geregeld worden.
Leden staan nu op 82 inmiddels. Gaat echt hard. Contributie ervan wordt ook stap voor stap binnengehaald.
Kortom het gaat lekker. De 100 leden binnen 2 maanden is zeker haalbaar, alleen moeten we nog een goede manier vinden om vrouwen binnen te halen. We hebben er nu enkel 5.
Like ons wel op facebook, dat zou op zich wel leuk zijn Beetje publiciteit.
Het is af en toe wel vervelend met trainen aangezien je iedereen kent en dus veel moet ouwehoeren. Ik waak er wel voor dat de trainingen functioneel en effectief blijven. Mochten er vragen zijn of ideeen nog om vrouwen aan te trekken, let me knowBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostCool dat je body en fit shop heb binnengesleept. Dat zou voor mij al iets zijn om te joinen. helaas woon ik daar niet :P
Ja man! Het is wel een win-win situatie, want zij krijgen meer publiciteit door ons en in ruil daarvoor krijgen wij wat gear van hun om uit te delenBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Gisteren UB deload 90% gehad. Ging wel aardig, niks moeilijks aan ofzo.
Bench ging 3x5x75. Wat op de techniek geoefend. Als het goed is wordt de techniek wel beter nu. Polsen zijn rechter en rug meer gearched. Dus ben op de goede weg denk ik. Was nog steeds easy.
Vervolgens incline 3x8x57,5. Ook allemaal makkelijk, vanaf volgende week weer stevig verhogen richting de 62,5.
Daarna nog wat ander werk, dat was meer gewoon pompwerk.
Het plan is om nu nog 6 weken te bulken. En daarna rustig te beginnen met een carb cycle. Kan ook wel meteen 2 weken UD2.0 cut doen maar is nu nog te vroeg denk ik zo. Kan ik beter uitstellen tot ik op een procent of 11 sta Want UD2.0 is hardcore stuff.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
49 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: