Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed om te horen man!!! Leuk dat je me volgt.

Net weer LB getraind. Dit keer bij de gym bij mn ouders. Ging wel lekker.
    Squat
    8x40
    6x60
    5x70
    3x5x85kg. Gewoon prima volgens mij. Ik blijf constant werken aan techniek. Kom net uit de deload. Dus het voelde allemaal wel zwaar aan nog. Maar komt wel weer. aangezien dit op het einde van cyclus 1 peanuts was!

SLDL
    8x60
    3x8x100

Leg Press, ander apparaat, niet plate loaded maar gewoon stacked.

Leg curls, seated wel ongeveer hetzelfde pricipe. Ander merk apparaat en het voelt meteen anders.

Seated calf raises

Buik
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Vandaag rustdagje, vanaf vorige week donderdag de kcals intake met 100 verhoogd. alleen carbs, ga denk ik vanaf komende donderdag nog wat hoger zitten. Zit nu op 3822 / 4300. Maar kom er nog niet echt hardcore op aan moet ik zeggen. Reden genoeg om weer wat harder te verhogen want de resterende 6 weken bulken wil ik nog wel optimaal benutten!

Comment

• et weer normale UB training gehad. Kcals opnieuw +100 gedaan vanochtend. Alleen carbs erbij, want vetten staan nog steeds hoog genoeg. Kijken of we nu sneller aankomen.

BP:
        8x40
        6x60
        5x70
        3x5x82,5 --> Eerste setje ging beetje stroef, beetje zoeken naar techniek even maar daarna ging het weer goed.

Incline BP
        3x8x62,5 --> Laatste setje laatste rep minimale hulp, vingerwerk.

Close grip BP
        2x8x60kg --> eerste setje ging fucked up, daarna grip ietsjes breder gepakt en het voelde zoveel beter aan! Scheelt echt een centimeter, maar daardoor kan ik veel beter vanuit mn triceps drukken.

Tricep pushdowns
        2x15x43

Chins
        3x5x BW + 8 kg

BOR
        8x60
        10x60
        12x60

Face Pulls
        2x12x56,5

Hammer curls
        12x16kg
        9x16kg

20 minuten crosstrainer

Klaar!

Ging best wel aardig weer, hopelijk kan ik nu consequent blijven verhogen weer! Ik was tevreden met de training!

Comment

• Gewicht was 88,3 vanochtend. Sta denk ik nu op een procent of 13, dus is nog best aardig. Hoop ik 6 over de 90 te zijn. Moet ook gaan lukken, indien ik niet wekelijks aankom (lees meer dan 300g) gaan de kcals gewoon omhoog. Heb wel een goed gevoel over de progressie die ik nog kan boeken nu! Hoop met bench en ik weet dat het kan door te gaan tot ik de 3x5x90kg doe! Dat betekent 7,5kg pakken binnen 6 weken terwijl ik weet dat de 85 er nu al wel in zit!

Comment

• Doelen voor over 6 weken:
            Bench: 3x5x90kg, nu 3x5x82,5
            Squat: 3x5x95kg, nu 3x5x85
            SLDL: 3x6x120kg, nu 3x8x100

Gaat dit lukken? Dit zijn vrij realistische doelen aangezien de 3x5x85 er nu al wel inzit bij benchen, alleen houd ik me aan het schema. 6 weken om dit te bereiken. Ik hoop stiekem op iets meer. Voor de deload deed ik al 3x7x82,5, dus die 85 zit er easy in en hetzelfde geldt voor de 3x5x90 squat.

We gaan ervoor Lyle is baas!

Comment

• Net LB getraind, ging wel aardig, kon beter. Had niet helemaal die flow! Morgen heb ik die wel!
              Squat
              8x40
              6x60
              5x70
              3x5x85 --> Ben niet ontevreden hoor, maar soms dacht ik, het kan wat vlotter.

SLDL
              8x70
              3x8x100 --> Dit was best persen, maar komt goed.

Squat press
              3x8x220kg --> ff goed drukken, komt wel weer, gewoon blijven verhogen!

Leg curls
              3x10x72,5 --> Lekker die burn!

Standing calf raises
              3x8x103,5 --> goed langzaam

Seated calf raises
              3x15x112,5 --> easy

beetje abs

En die voor schuine van mAnoontje. Heb je daar een filmpje van? Hoe heet die? Ik wil ff kijken of ik m goed doe!

En weet eten. Gewicht vanmorgen 88,4. We moeten gainen!!!!!!!! Nog 6 weken bulken!! Hierna nog 5, optimaal inzetten die bulk.

Comment

• De eerste 2 weken van april ga ik 2 weken UD2.0 doen. Even inkomen weer. Dan pak ik een week off, gewoon weekje pompen (split) dan 3 dagen naar een bestemming voor het 25 jarig huwelijk van mn ouders. Daarna pak ik UD2.0 weer op voor een week of 4 maximaal en dan is het Lea's (mn vriendins) verjaardag en ben ik ripped! Ze woont in Frankfurt dus dan ga ik daarheen.

6 WEKEN UD2.0 STAAT GELIJK AAN TUSSEN DE 4-6% VETVERLIES! MET VVM WINST. Die shit is hardcore maar het beste om te doen als je niet teveel in kracht en voor in massa wil terugzakken. Dat zou dus betekenen, dat ik 20 mei op 9-10% sta. Aangezien ik verwacht te eindigen binnen 6 weken op 15% vet. Realistisch? Ik denk het wel. Met een onderhoud van 3500-3600, heb ik er vertrouwen in. Vorige cycles UD2.0 was ik niet 100% op de hoogte van mijn onderhoudsniveau. Nu wel dus kan ik het efficienter indelen. Ik hoop op Dynobet's medewerking op het zo optimaal mogelijk te maken.

Ik verwacht aan het einde van mn bulk 91 te wegen. En hoop na UD2.0 nog een kilo of 86 over te houden minstens. Ik ga ook niet extreem diep UD2.0 doen, ik wil zeker voor maximaal spierbehoud gaan. Ik verwacht ook nog wel wat te kunnen gainen tijdens UD2.0 aan zowel kracht als VVM.

Comment

• Lekkere training, vooral die squat press van je !

Comment

• Thanks man!! Nu weer elke week verhogen, kijken hoe ver ik kom!

Comment

• Net UB getraind, ging lekker
                      Bench
                      8x40
                      6x60
                      5x70
                      3x5x82,5 --> Easy, volgende week 85

Incline bench
                      3x8x62,5 --> Zelf waar dinsdag nog de 8ste met lichte hulp was, volgende week dus ook 65.

Close grip BP
                      2x8x60kg --> Easy, volgende week 62,5

Triceps pushdowns
                      2x15x43,0 --> Ff pompen

Chins
                      3x5x BW +8kg

BOR
                      3x12x60kg --> volgende keer verhogen naar 62,5, zo worden de reps vanzelf wel minder

Face Pulls
                      2x12x56,5

Hammer curls
                      12x16kg
                      11x16kg

Goeie training, daarna nog ff 20 min gerend op 12km per uur, rustig aan omdat ik 2 weken last van mn knie had, dus niet forceren.

Comment

• sterke bench heb je man
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Thanks baas! Probeer er voor te gaan he!!! Het gaat eindelijk een beetje consistent omhoog nu. de 82,5 was nog zeker geen max, kon er nog wel een 6de en mss nog 7de rep uitpersen. Dus de 85 zou geen probleem moeten worden volgende week! Stay tuned!

Comment

• Squat
                            8x40
                            6x60
                            5x70
                            3x5x87,5 --> Ging zelfde als vorige week, zodra ik fullsquat doe bolt mijn rug alleen wat onderin

SLDL
                            8x70
                            3x8x102,5 --> Laatste setje was echt zwaar!!

Squat press
                            3x8x225kg --> naar de tering!!!

Leg curls
                            3x10x77,5 --> Lukte nog net!

Standing calf raises
                            3x8x108,5 --> goed langzaam

Seated calf raises
                            3x15x121 --> easy

Een aardige training al zeg ik het zelf. Moet alleen meer oefeningen doen om die rug recht te krijgen, ook bij fullsquats!!

Comment

• Toen we aankwamen had vidar (de roeivereniging) zowat heel de zaal gereserveerd. Heb mijn ergernis dus uitgesproken maar het mocht niet baten. Wel op het einde van de training een klachtenformulier ingevuld. Ze mogen er best trainen van mij, maar oefeningen/bankjes bewust bezet houden als ze het niet gebruiken vind ik niet rechtvaardig voor de rest van de sporters.

UB:
                              We konden eindelijk beginnen
                              8x40
                              6x60
                              5x70
                              3x5x85kg. Ging goed, laatste rep eruit geperst met spotter, minimale hulp, dit was bij het laatste setje. Maar mn mind zat er niet meer goed voor. Die 40 minuten wachten deed me geen goed. Vrijdag lukt ie gewoon easy.

Incline BP
                              8x65 zelf
                              7x65
                              7x65 --> Die laatste met hulp.

Close grip BP
                              7x62,5
                              8x62,5 --> Laatste met hulp

Tricep pushdowns
                              2x15x43

Chinups
                              3x5x BW +10kg

BOR
                              12x62,5
                              12x62,5
                              10x62,5

Face Pulls
                              2x12x63,0

Hammer curls
                              17kgx10
                              17kgx9 --> Ging wel goed! Nieuw PR volgens mij.

Daarna 20 minuten rennen op 12,3km per uur en helemaal kapot. Wil vrijdag sowieso de 85 gewoon 3x5 easy kunnen. Moet wel lukken als ik gewoon meteen kan benchen.

Comment

• Lol, ik heb me ook zo vaak kapot geergerd aan die faggets van vidar sommige van die dames waren wel aardig, mocht ik mee met ze squatten. Ondertussen van die andere bitches die liepen te zeuren dat ze eigenlijk heel het rek voor hunzelf mochten hebben..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X