Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lekker bezig! Is het moeilijk om net bij failure vandaan te blijven? Kan me voorstellen dat je soms overmoedig bent en toch iets te zwaar wil gaan.
Is soms lastig, maar als je het niet doet dan kan het je volgende training(en) negatief beinvloeden. Het is moeilijk die balans te vinden tussen net niet hard genoeg en te hard. Maar dat leer je vanzelf.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Net de tension workout gedaan. Sommige oefeningen gingen iets beter als de week ervoor, andere voelden net iets zwaarder aan. Gewichten zijn wel constant gebleven met vorige week, dus dat is iig al mooi.
-----------------------
Tension workout:
Bankdrukken:
10x80
9x80 (+5 kilo)
Chin ups:
9x BW
Lateral pulldown:
11x73
Incline dumbell drukken:
11x30
9x30 (+2 reps)
1 arm seated row:
9x45
9x45
lateral raise:
11x77
10x77
calf raise:
13xFS
12xFS
11xFS
leg press:
12xFS
11xFS
10xFS
Leg curl:
10x73 (+5 kilo)
9x68 (+4 kilo)
12x59
close grip benchpress:
11x70 (+2 reps)
10x70 (+2 reps)
de training was dus best wel goed. Wat ik wel merkte is dat ik op Leg press te weinig gegeven heb. Ik was al best wel moe, en had een beetje gehad, en heb toen dezelfde reps als de week ervoor gedaan (terwijl er wel degelijk meer inzat).
volgende week de seated row toch weer vervangen voor BB row. Ipv 1 set chins en 1 set lat pulldowns ga ik 2 sets chins doen. Ook ga ik een andere leg press kiezen (die zwaarder kan), en dan ook meer mijn best doen op leg press.
Volgende week ga ik echt 100% mijn best doen om het beste van deze training te maken. zondag power workout.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Vandaag had ik met Mvos afgesproken. Opeens staat er op Rdam centraal een beer voor me en dat was dus Mvos. Super aardige gozer was dat.
We hebben wel best veel met elkaar gepraat, maar omdat onze schema's veel van elkaar verschilden hebben we niet samen getraind. Binnenkort gaan we eens samen trainen als we hetzelfde schema volgen.
-------------
Ook was tails (een nieuw lid op het forum) aanwezig. deze heb ik wat tips gegeven qua training en voeding etc.
----------------
de training ging verder niet zo super goed. In een andere sportschool trainen is toch altijd anders. je weet niet zo goed welke gewichten je kan op welke oefeningen, en alles is NET wat anders.
bankdrukken:
5x70
3x90
3x95 (-1 rep)
Vond dit al vreemd, voelde veel zwaarder als normaal.
5x90
5x90
5x90
(Vind dit echt heel vreemd, kan natuurlijk liggen aan het trainen in een andere sportschool waar de gewichten anders zijn. Volgende week weet ik meer).
aha wat cool dat je met mvos hebt getraind. Groot is die he, schrok 1e x ook al.
Had ook al moeite indd met exacte schema in een andere sportschool.
Ja, mvos heeft aardig wat massa. Hij is verder ook super aardig en ziet er jonger uit als hij in werkelijkheid is. Mijn vriendin vroeg me na de training hoe oud hij eigenlijk is. Ik zeg zo volgens mij 26 of 28 ofzo. Blijkt hij al 32 te zijn (lees ik net).
In een andere sportschool trainen is altijd even wennen. Het duurt een aantal trainingen voor je weet welke gewichten je nodig hebt, welke materialen je wel en niet wilt gebruiken of welke machines wel en niet fijn zijn, etc etc. De basis is overal ongeveer hetzelfde maar toch net anders.
Ken het gevoel. Toch ziet het er op schrift uit als een goede training.
Het was verwarrend, dat ik op bankdrukken minder kon als bij mij in de gym. Maar juist op dumbeldrukken weer een stuk meer. Dat is duidelijk een teken dat de gewichten anders zijn als bij mij in de gym.
Verder maak ik me er niet heel druk over. Ik heb deze week best goed getraind. Net nog even uit gaan eten met mijn vriendin (past binnen schema) en een terrasje gepakt. Ik ben weer helemaal klaar voor de volgende week.
Ik ga de komende week echt keihard me best doen iedere training. Met 100% focus elke training in en het beste eruit proberen te halen. Voeding extra strak, en een perfecte carb load. De volgende power workout gaat vernietigend worden.
Succes dan! Deze week zelf ook maar weer heel strikt met voeding zijn, want die paar keer bbqen en park hangen zorgen voor afwijkingen daarin
Jij ook succes. En BBQen bij dit weer hoort er eigenlijk wel bij. Kan meestal perfect in je schema passen mits je een beetje fatsoenlijk vlees hebt, en zelf wat lekkere sausjes maakt.
Gisteren kwamen Dyno & Tails langs om te trainen en het was zeker leuk en gezellig.
Met Dyno over enkele zaken van gedachte gewisseld en dat was zeker interessant.
Zoals Dyno al zei sloten onze schema,s niet aan,maar tussen de sets en oefeningen door bleef er genoeg tijd over om elkaar te helpen / info uit te wisselen.
Ik deed rug en biceps en het was wel een lekkere training (werd net wakker met kapot veel spierpijn )
Pull ups: 50 x bw
Seated row: top set 6 x 120
Small grip pull downs: top set 4 x 110 + 3 x negatief
Wide underhand pull down machine: top set 8 x 120 (full stack)
Rack pulls : top set 4 x 220
1 arm Row: top set 8 x 65
Straight arm pull downs : top set 12 x 60
Daarna nog wat bicep werk!
Leuk dat je langs gekomen bent en hopelijk heb je het goed naar je zin gehad ook al was het allemaal
Wat anders dan op je eigen gym.
Tijd voorontbijd
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment