Originally posted by Mvos
View Post
Dynobets reditio 2012
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
-
Het was zeker voor mij een leuke ervaring om weer eens ergens anders te trainen en ik heb er veel van geleerd, ook was het heerlijk weer dus dat is ook altijd mooi meegenomen. Zelf werd ik trouwens ook wakker met spierpijn maar dit doordat de gewichten bij deze fitness veel zwaarder gaan dan bij de mijne. Even over de dumbells, ik had ook het gevoel dat ze een stuk lichter waren want bij mij thuis voelden ze een stuk zwaarder aan.
Comment
-
Vet% vanochtend laten meten. Is in 2 weken ud2 van 14 naar 12.8% gezakt. gewicht is gedaald van 96.2 naar 95.4. Over drie weken staat de volgende meting gepland.
Resultaat valt wat tegen, maar is te wijten aan mijn verhoogde kcal inname op alle dagen. Op dieet dagen zit ik vaak aan de 1800-1900 kcal ipv 1650. Op de "maintenance" dagen waar ik 3300-3400 moet nemen, zit ik meestal aan de 3600-3800. De carbload altijd high end qua KH (1200-1300g).
Ga het de komende weken wat stricter aanpakken. vooral de dieet en maintenance dagen is winst te behalen. de carb load is goed zoals hij is op dit moment.Last edited by dynobet; 29-05-2012, 12:34.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostVet% vanochtend laten meten. Is in 2 weken ud2 van 14 naar 12.8% gezakt. gewicht is gedaald van 96.2 naar 95.4. Over drie weken staat de volgende meting gepland.
Resultaat valt wat tegen, maar is te wijten aan mijn verhoogde kcal inname op alle dagen. Op dieet dagen zit ik vaak aan de 1800-1900 kcal ipv 1650. Op de "maintenance" dagen waar ik 3300-3400 moet nemen, zit ik meestal aan de 3600-3800. De carbload altijd high end qua KH (1200-1300g).
Ga het de komende weken wat stricter aanpakken. vooral de dieet en maintenance dagen is winst te behalen. de carb load is goed zoals hij is op dit moment.
p.s. maak jij nog elke dag een schema, of schat je uit je hoofd zo wat in hoeveel kcal je naar binnen werkt?
Ik moet nog elke dag het schema invullen om een idee te hebben... zou handig zijn dit uit instinct gewoon in te knn schatten.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostVet% vanochtend laten meten. Is in 2 weken ud2 van 14 naar 12.8% gezakt. gewicht is gedaald van 96.2 naar 95.4. Over drie weken staat de volgende meting gepland.
Ga het de komende weken wat stricter aanpakken. vooral de dieet en maintenance dagen is winst te behalen. de carb load is goed zoals hij is op dit moment.
Hoe meet je trouwens je bf%?On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIk vind het nog wel nette resultaten op zich Dyno.
Hoe laat je je vet% meten?Originally posted by gleke View PostVind ik ook niet erg slecht, ik had het gisteren snel even berekend, ik dacht iets van 1.2kg vetmassa weg en 0,5kg VVM erbij (snel even uit men hoofd, kan zijn dat ik ernaast zit).
Hoe meet je trouwens je bf%?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Welke huidplooimeter heb je?
Heb al enkele huidplooimetingen gedaan, maar die waren volledig verkeerd (4%bf??? )
Bij andere mensen die dan wel tegen de 6-8% aan zitten heeft hij dan 18% aan.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Dimix View Post1650 kcal is echt wel weinig joh... zelfs 1800 vind ik stoer. Barst je niet van de honger op zo'n dag?
p.s. maak jij nog elke dag een schema, of schat je uit je hoofd zo wat in hoeveel kcal je naar binnen werkt?
Ik moet nog elke dag het schema invullen om een idee te hebben... zou handig zijn dit uit instinct gewoon in te knn schatten.Originally posted by Torque View Postik zou niet kunnen functioneren op 1650 kcal, knap van je.
Niet kunnen functioneren op low kcal is gewoon mentaal. je lichaam heeft genoeg reserven aan energie die je kan gebruiken. Meeste mensen hebben niet zozeer moeite om goed te functioneren op lage kcal, maar wel op lage(re) kh (omdat je zo je lichaam dwingt tot het verbranden van (meer) vetzuren). Je lichaam leert wel steeds makkelijker de switch te maken tussen het gebruiken van vetzuren als primaire energiebron en het gebruiken van kh als primaire energiebron (waardoor je je op beiden goed voelt).
Toen ik begon met ud2, had ik na de dieet fase als ik mocht carb loaden altijd zeer intense geluks gevoelens. Alsof ik in een carb coma roes terechtkwam. Low carb ervaarde ik als een hel, en refeeden, carbloaden of high carb was een waar nirvana. Dit contrast van hoe je je voelt op low/high carb werd hoe vaker ik ud2 deed steeds minder.
---------------------
qua voeding heb ik nooit gehouden van werken met een schema. Ik weet gewoon de kcal en ekv van vrijwel alle producten die ik eet, en kan zo zorgen dat de kcal en ekv per maaltijd kloppen. Aan het einde van de dag reken ik dan snel hoeveel kcal er nog missen, en die vul ik dan aan.
Met ud2 is het zelfs zo dat ik elke maaltijd (5x per dag), probeer om aan de e50, k15, v10 te komen. Ik heb een stuk of 10 maaltijden in mijn hoofd die exact die ekv bevatten. Ik kies dus gewoon 1 van die 10 maaltijden als ik moet eten, en als ik 5x per dag heb gegeten is het goed. dus dan heb ik helemaal geen schema nodig. (en als ik iets nieuws wil maken, moet ik even puzzelen zodat ik aan e50, k15, v10 kom. wat makkelijk is als je alle ekv van producten ongeveer weer).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
gisteren ook een foto gemaakt. 13% vet is nog best veel, maar het gaat volgens mij wel de goede kant uit.Attached FilesMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by gleke View PostWelke huidplooimeter heb je?
Heb al enkele huidplooimetingen gedaan, maar die waren volledig verkeerd (4%bf??? )
Bij andere mensen die dan wel tegen de 6-8% aan zitten heeft hij dan 18% aan.
Wedstrijd Personal Training
15x meten voor 15 euroMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment