Dynobets reditio 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er zeker strak uit Dyno. En wat moet dat lekker zijn als je de EKV van veel producten vrijwel uit t koppie kent. Hoop ooit ook zo ver te komen.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
      gisteren ook een foto gemaakt. 13% vet is nog best veel, maar het gaat volgens mij wel de goede kant uit.
      lijkt meer op 10% zo te zien... buik komt toch aardig door..

mooi fysiek ieder geval...

Comment

Ik zit iets meer als 3 dagen op deze 1650 kcal. de andere dagen zit ik tussen de 3500-4000 kcal (wat mentaal fijn is. 3 dagen wat zwaarder, 4 dagen goed eten). Je eet op deze 3 dagen wel al je eiwitten (eieren, kwark, vlees, etc) en ruim voldoende groenten/rauwkost. Met de honger valt het dus best wel mee.

Niet kunnen functioneren op low kcal is gewoon mentaal. je lichaam heeft genoeg reserven aan energie die je kan gebruiken. Meeste mensen hebben niet zozeer moeite om goed te functioneren op lage kcal, maar wel op lage(re) kh (omdat je zo je lichaam dwingt tot het verbranden van (meer) vetzuren). Je lichaam leert wel steeds makkelijker de switch te maken tussen het gebruiken van vetzuren als primaire energiebron en het gebruiken van kh als primaire energiebron (waardoor je je op beiden goed voelt).

Toen ik begon met ud2, had ik na de dieet fase als ik mocht carb loaden altijd zeer intense geluks gevoelens. Alsof ik in een carb coma roes terechtkwam. Low carb ervaarde ik als een hel, en refeeden, carbloaden of high carb was een waar nirvana. Dit contrast van hoe je je voelt op low/high carb werd hoe vaker ik ud2 deed steeds minder.
        ---------------------

qua voeding heb ik nooit gehouden van werken met een schema. Ik weet gewoon de kcal en ekv van vrijwel alle producten die ik eet, en kan zo zorgen dat de kcal en ekv per maaltijd kloppen. Aan het einde van de dag reken ik dan snel hoeveel kcal er nog missen, en die vul ik dan aan.

Met ud2 is het zelfs zo dat ik elke maaltijd (5x per dag), probeer om aan de e50, k15, v10 te komen. Ik heb een stuk of 10 maaltijden in mijn hoofd die exact die ekv bevatten. Ik kies dus gewoon 1 van die 10 maaltijden als ik moet eten, en als ik 5x per dag heb gegeten is het goed. dus dan heb ik helemaal geen schema nodig. (en als ik iets nieuws wil maken, moet ik even puzzelen zodat ik aan e50, k15, v10 kom. wat makkelijk is als je alle ekv van producten ongeveer weer).
        Helemaal met deze methode eens. Ik eet ook zonder schema en verdeel het voedsel goed over de dag. Kleine aanpassingen kan ik dan 's avonds nog maken om het kloppend te krijgen. Verder zou ik, als ik volgens een schema zou eten, gewoon meerdere schema's maken. Een voor iedere dag van de week bijvoorbeeld. Veel mensen maken gewoon een schema en volgen die iedere dag, terwijl het leuker, lekkerder en gezonder is om gewoon iedere dag te varrieren. Een schema is zo opgesteld, want de meeste mensen gebruiken een aantal basis producten, maar je kan dan prima bijvoorbeeld je avond maaltijden laten wisselen.

Wbt foto: zo zie je maar dat massa veel uitmaakt voor hoe je er bij staat met een bepaald vp. Ik zou droger moeten zijn, maar jij ziet er toch echt beter uit
        Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by gleke View Post
          Ziet er zeker goed uit dyno!
          Borst lijkt zeer goed vooruit gegaan te zijn tegenover BBC foto's vorig jaar.
          Borst en rug zijn beiden goed vooruit gegaan. Dat de pecs nu voller ogen ligt ook deels aan mijn hogere vet%.

Originally posted by sjoerdiezee View Post
          Gaat lekker dyno! Wij moeten ook een keer samen trainen!!
          Dat is goed.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
            Ziet er zeker strak uit Dyno. En wat moet dat lekker zijn als je de EKV van veel producten vrijwel uit t koppie kent. Hoop ooit ook zo ver te komen.
            Je leert het vanzelf met de tijd, mits je er genoeg mee bezig bent.

Originally posted by nibor76nl View Post
            lijkt meer op 10% zo te zien... buik komt toch aardig door..

mooi fysiek ieder geval...
            Het is toch echt 13% (ben voorheen al eerder van een hoger vet% naar de 8 gegaan, en weet ongeveer mijn vet% aan de hand van mijn fysiek als ik kijk in de spiegel).

Als je echter wat meer massa hebt zie je er al snel wat "beter" uit ondanks je verhoogde vet%. Zeker als de pose die je doet bepaalde spiergroepen extra goed uit laat komen.

Mijn doel is ook niet om helemaal ripped te worden nu. Ik doe nu enkel een mini cut, zodat ik een "buffer" heb om wat vetgains toe te laten in de opkomende bulk.

Ripped worden wil ik pas als ik wat onder die vetlagen heb zitten om te laten zien (wat de moeite waard is).
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dat is goed.
              Op een vrijdag of zaterdag zou wel goed uitkomen. Heb ik ook weer OV. Is altijd beter. Straks even kijken dan denk ik niet, als je weer gaat bulken? Wanneer ga je dat nu doen volgens de planning?
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Je bent echt met sprongen vooruit gegaan, ziet er zeer netjes uit hoor Dyno....respect!
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                  Op een vrijdag of zaterdag zou wel goed uitkomen. Heb ik ook weer OV. Is altijd beter. Straks even kijken dan denk ik niet, als je weer gaat bulken? Wanneer ga je dat nu doen volgens de planning?
                  Planning is om mijn vet% naar de 10% te krijgen (niet zo snel mogelijk), met het liefst nog wat massa gains erbij. Ik experimenteer dus was met kcal en vetinname op verschillende dagen. ik denk dat ik nog 4-5 weekjes ud2 zal doen

als het mentaal zwaar wordt pak ik 1 week ud2 bulk. dan is depleten maar 20-22 sets, dus lekker easy. Plus lekkerder eten. Het systeem van ud2 blijft hetzelfde, dus je blijft in het ritme, maar hebt toch een weekje "ontspanning".

Als ik eenmaal de 10% heb bereikt (het liefst met 93 kilo bw), ga ik 16 weken bulken. Ik moet toch echt eens serieuze massa gaan krijgen. dus over een twee maanden ofzo?

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
                    Je bent echt met sprongen vooruit gegaan, ziet er zeer netjes uit hoor Dyno....respect!
                    Bedankt, jij gaat anders ook erg lekker (qua kracht iig, fysiek weet ik niet).

Comment

Planning is om mijn vet% naar de 10% te krijgen (niet zo snel mogelijk), met het liefst nog wat massa gains erbij. Ik experimenteer dus was met kcal en vetinname op verschillende dagen. ik denk dat ik nog 4-5 weekjes ud2 zal doen

als het mentaal zwaar wordt pak ik 1 week ud2 bulk. dan is depleten maar 20-22 sets, dus lekker easy. Plus lekkerder eten. Het systeem van ud2 blijft hetzelfde, dus je blijft in het ritme, maar hebt toch een weekje "ontspanning".

Als ik eenmaal de 10% heb bereikt (het liefst met 93 kilo bw), ga ik 16 weken bulken. Ik moet toch echt eens serieuze massa gaan krijgen. dus over een twee maanden ofzo?
                      Ja dat is prima. Tegen die tijd even kijken of ik alweer een kleine cut inlas dan. Maar kwa trainingen valt er altijd wel wat in te passen. Als ik ervoor kies om tegen die tijd een paar weken UD2.0 te doen, kan ik altijd de power-workout inplannen op die dag. Komt goed!
                      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• hoelang doe jij trouwens over de depletion workout dyno? ik was vandaag 1u 30min + bezig

Comment

• Originally posted by Polyfemos View Post
                          hoelang doe jij trouwens over de depletion workout dyno? ik was vandaag 1u 30min + bezig
                          90-100 minuten.

Comment

• Ziet er goed uit dyno.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Guys,

Wat is ud2?
                              Bulking

Comment

• Originally posted by Mark007 View Post
                                Guys,

Wat is ud2?
                                Ultimate diet 2.0