net borst training gedaan, niet heel veel boeiends ook niet 100% gegaan ivm schouders, geen cardio ook, doe ik mischien morgen loop nog steeds niet lekker van de kuiten training van 5 dagen geleden, jezus wat een pijn.
Go through hell before you reach heaven log
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die 100 reps calf raises lijken me ook wel echt slopend man :P Ben meestal na 10-12 reps compleet verzuurd en moet even aan die stang in de smith gaan hangen omdat ik niet kan staan. Misschien eens proberen die hoge reps."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostDie 100 reps calf raises lijken me ook wel echt slopend man :P Ben meestal na 10-12 reps compleet verzuurd en moet even aan die stang in de smith gaan hangen omdat ik niet kan staan. Misschien eens proberen die hoge reps.
volledige ROMS + niet te snel uitvoeren= 5 dagen niet normaal kunnen lopen en ik overdrijf echt niet....gewoon niet leuk meer, ben je net hersteld moet je ze weer doen ^^Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Heb vrijdag weer een LB dag zal het dan eens doen. Qua gewicht hoe pak je die dan? Ik doe nu 10-12 reps op 120 kg(geen idee hoeveel de stang van de smith weegt die er niet bij). Op een kilotje of 80 pakken en tussendoor als het nodig is even uitschudden?
Worden trouwens jouw trainingen ook volledig door hen ingevuld of ben je daar enigszins vrij in? Voorkeur oefeningen etc"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostHeb vrijdag weer een LB dag zal het dan eens doen. Qua gewicht hoe pak je die dan? Ik doe nu 10-12 reps op 120 kg(geen idee hoeveel de stang van de smith weegt die er niet bij). Op een kilotje of 80 pakken en tussendoor als het nodig is even uitschudden?
Worden trouwens jouw trainingen ook volledig door hen ingevuld of ben je daar enigszins vrij in? Voorkeur oefeningen etc
trainingen worden ingevuld en voedingschema ook dus hoef niks te doen alleen uit te voeren, gewoon op die machine doen kun je echt hele roms maken en dus lager gaan als de grond, als je begrijpt... ik deed eerste 20 reps 40kg en daarna 20kg en dan om de 10 reps effe 2 seconden uitschudden en dan weer tanden op elkaar.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHeavy lol :P, hoe reageert je lichaam op de voeding?
honger, uitgeput maar redelijk fatburned..
zat 30kg op, was de laatste set van front squats, meer is niet nodig zwaar is niet altijd beter. en na 10x10 hack squats zit er ook niet meer in;Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Posthonger, uitgeput maar redelijk fatburned..
zat 30kg op, was de laatste set van front squats, meer is niet nodig zwaar is niet altijd beter. en na 10x10 hack squats zit er ook niet meer in;
Maar bedoelde meer op 2800 kcal hoe reageer je erop? Je gewicht daalt? vet daalt? meer vvm?
Comment
-
vandaag ziek wakker geworden, slap, moe, geen honger..
had in de ochtend me brinta naar binnen gewerkt maar kan het nu niet opbrengen om rijst/kipfilet/biefstuk te eten en te maken, vanaf 10.00 uur dus al niks gegeten, stap vandaag over naar gewoon voedsel.. kijken of ik wat naar binnen kan krijgen....
was eigenlijk van plan het maandag te doen een maaltijd maar hoop dat ik morgen wat fitter ben zodat mijn ''junk'' halve dag vandaag te doen... er is nauwlijks junk in huis...Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment