niet nodig om eerst op maintenance te eten vanuit bulk (maar mag wel). wel vanuit cut. maintenance of bulk = optimale stofwisseling. en je hebt een optimale stofwisseling nodig om het maximale uit je cut te kunnen halen.
UD2.0 log Sjoerd start 26-03
Collapse
X
-
okee, zit dus net niet op maintenance de laatste week maar +300 op trainingsdagen en maintenance op rustdagen. Op dit moment zit ik 1 week voor het begin van UD2.0. Vind dit vrijwel altijd het vervelendste en erger dan het dieet zelf. Ben op een punt dat ik er gewoon aan wil beginnen. Kwa gewichten verwacht ik deze week niet zoveel progressie meer te boeken op de oefeningen dus wil gewoon knallen. Alles is gepland, alles is ready. Vrijdag boodschappen doen, het weekend naar mn vriendin in Frankfurt en maandagmorgen staat de eerste depletion op het programma rond deze tijd. Heb er zin in.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Nog een vraag: 9 april is het paasmaandag en is de gym dus closed. Hier zou ik normaal moeten depleten. Er zijn dus 2 opties:
1: eet 1 dag op maintenance en begin de cycle gewoon een dag later
2: de depletion in 1x op dinsdag doen
Ben er zelf nog niet helemaal uit, advies gewenst.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostNog een vraag: 9 april is het paasmaandag en is de gym dus closed. Hier zou ik normaal moeten depleten. Er zijn dus 2 opties:
1: eet 1 dag op maintenance en begin de cycle gewoon een dag later
2: de depletion in 1x op dinsdag doen
Ben er zelf nog niet helemaal uit, advies gewenst.
Als optie 1 mogelijk is, zou deze zeker voorkeur hebben. maar houd er dan rekening mee, dat alle erop volgende weken de cyclus 1 dag verschuift. (check dus of je hierdoor niet in de problemen komt. want als dit het geval is kun je beter alles op dinsdag depleten).
PS. er zijn gyms die wel beperkte openingstijden hebben op deze maandag. je kan ook kijken of er de mogelijkheid bestaat in een andere gym 1x te gaan trainen.Last edited by dynobet; 22-03-2012, 09:26.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Klopt als een bus. Het is sowieso een cycle van 3 weken de eerste keer. Daarna ben ik een weekend weg de week erop naar venetie, dus moet dan sowieso een week off gaan. Dus dan kan ik het misschien inderdaad beter met een extra dag onderhoud doen. En dan onderhoud met gewoon 30% vetten of dag 7 (zondag) gewoon nogmaals op maandag doen, is dus al wel iets onder onderhoud dan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostKlopt als een bus. Het is sowieso een cycle van 3 weken de eerste keer. Daarna ben ik een weekend weg de week erop naar venetie, dus moet dan sowieso een week off gaan. Dus dan kan ik het misschien inderdaad beter met een extra dag onderhoud doen. En dan onderhoud met gewoon 30% vetten of dag 7 (zondag) gewoon nogmaals op maandag doen, is dus al wel iets onder onderhoud dan.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
aan je fotos te zien heb je mooie vooruitgang geboekt het laatste jaar. Je bovenlichaam begint al aardig wat vormen en massa te krijgen. je benen mogen naar mijn idee wat meer aandacht.
succes met ud2.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postaan je fotos te zien heb je mooie vooruitgang geboekt het laatste jaar. Je bovenlichaam begint al aardig wat vormen en massa te krijgen. je benen mogen naar mijn idee wat meer aandacht.
succes met ud2.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by kojak View Postsucces sjoerd met ud2.0....geniet nog wel vant weer he vandaagBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
15 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment