UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

niet nodig om eerst op maintenance te eten vanuit bulk (maar mag wel). wel vanuit cut. maintenance of bulk = optimale stofwisseling. en je hebt een optimale stofwisseling nodig om het maximale uit je cut te kunnen halen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

okee, zit dus net niet op maintenance de laatste week maar +300 op trainingsdagen en maintenance op rustdagen. Op dit moment zit ik 1 week voor het begin van UD2.0. Vind dit vrijwel altijd het vervelendste en erger dan het dieet zelf. Ben op een punt dat ik er gewoon aan wil beginnen. Kwa gewichten verwacht ik deze week niet zoveel progressie meer te boeken op de oefeningen dus wil gewoon knallen. Alles is gepland, alles is ready. Vrijdag boodschappen doen, het weekend naar mn vriendin in Frankfurt en maandagmorgen staat de eerste depletion op het programma rond deze tijd. Heb er zin in.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Nog een vraag: 9 april is het paasmaandag en is de gym dus closed. Hier zou ik normaal moeten depleten. Er zijn dus 2 opties:
        1: eet 1 dag op maintenance en begin de cycle gewoon een dag later
        2: de depletion in 1x op dinsdag doen

Ben er zelf nog niet helemaal uit, advies gewenst.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
          Nog een vraag: 9 april is het paasmaandag en is de gym dus closed. Hier zou ik normaal moeten depleten. Er zijn dus 2 opties:
          1: eet 1 dag op maintenance en begin de cycle gewoon een dag later
          2: de depletion in 1x op dinsdag doen

Ben er zelf nog niet helemaal uit, advies gewenst.
          Als je alle depletion zou doen op 1 dag, dan zou dit het effectiefst werken wanneer je dit op maandag zou doen (wat niet gaat). Je zou eventueel in de ochtend zo vroeg mogelijk de helft kunnen doen. 2-3 uur rust nemen. en dan de rest. maar hoe je het ook wend of keert, het gaat niet leuk worden en veel pijn doen.

Als optie 1 mogelijk is, zou deze zeker voorkeur hebben. maar houd er dan rekening mee, dat alle erop volgende weken de cyclus 1 dag verschuift. (check dus of je hierdoor niet in de problemen komt. want als dit het geval is kun je beter alles op dinsdag depleten).

PS. er zijn gyms die wel beperkte openingstijden hebben op deze maandag. je kan ook kijken of er de mogelijkheid bestaat in een andere gym 1x te gaan trainen.
          Last edited by dynobet; 22-03-2012, 09:26.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Klopt als een bus. Het is sowieso een cycle van 3 weken de eerste keer. Daarna ben ik een weekend weg de week erop naar venetie, dus moet dan sowieso een week off gaan. Dus dan kan ik het misschien inderdaad beter met een extra dag onderhoud doen. En dan onderhoud met gewoon 30% vetten of dag 7 (zondag) gewoon nogmaals op maandag doen, is dus al wel iets onder onderhoud dan.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
              Klopt als een bus. Het is sowieso een cycle van 3 weken de eerste keer. Daarna ben ik een weekend weg de week erop naar venetie, dus moet dan sowieso een week off gaan. Dus dan kan ik het misschien inderdaad beter met een extra dag onderhoud doen. En dan onderhoud met gewoon 30% vetten of dag 7 (zondag) gewoon nogmaals op maandag doen, is dus al wel iets onder onderhoud dan.
              dag 7 herhalen is fine

Comment

Dit zijn de beginfotos van een half uur geleden. Ripped and shredded, here I come. Morgen gaat het los! Let the depletion begin.

Comment

succes, morgen begin ik ook met mijn ud2.0
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Jij ook suces brah! Knallen gaan we doen!!!

Comment

Succes man, ik zal je log blijven volgen

Comment

succes sjoerd met ud2.0....geniet nog wel vant weer he vandaag
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

aan je fotos te zien heb je mooie vooruitgang geboekt het laatste jaar. Je bovenlichaam begint al aardig wat vormen en massa te krijgen. je benen mogen naar mijn idee wat meer aandacht.

succes met ud2.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            aan je fotos te zien heb je mooie vooruitgang geboekt het laatste jaar. Je bovenlichaam begint al aardig wat vormen en massa te krijgen. je benen mogen naar mijn idee wat meer aandacht.

succes met ud2.
                            Ik weet het man. Benen waren altijd mijn zwakke punt. September deed ik nog 5x5x75kg squats -.-. De progressie op de benen is de laatste maanden juist het grootsts. Nu doe ik denk ik 3x5x100 met een beetje geluk. Overal is de vooruitgang afgelopen jaar wel prima. Had nog wel meer kunnen zijn als ik mijn onderhoud van begins af aan wist. Dan kon ik efficienter bulken. Maar thanks voor hte compliment. Zit nu aan mijn UD2 ontbijt Let the battle begin.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              succes sjoerd met ud2.0....geniet nog wel vant weer he vandaag
                              Thanks Kojak! Heb zeker nog genoten gister. Za ook nog met het eerste hamburgertje van de mac sinds een jaar ofzo + lekker drankjes op het terras in Frankfurt!!

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                                Succes man, ik zal je log blijven volgen
                                Chilll brah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X