niet nodig om eerst op maintenance te eten vanuit bulk (maar mag wel). wel vanuit cut. maintenance of bulk = optimale stofwisseling. en je hebt een optimale stofwisseling nodig om het maximale uit je cut te kunnen halen.
UD2.0 log Sjoerd start 26-03
Collapse
X
-
okee, zit dus net niet op maintenance de laatste week maar +300 op trainingsdagen en maintenance op rustdagen. Op dit moment zit ik 1 week voor het begin van UD2.0. Vind dit vrijwel altijd het vervelendste en erger dan het dieet zelf. Ben op een punt dat ik er gewoon aan wil beginnen. Kwa gewichten verwacht ik deze week niet zoveel progressie meer te boeken op de oefeningen dus wil gewoon knallen. Alles is gepland, alles is ready. Vrijdag boodschappen doen, het weekend naar mn vriendin in Frankfurt en maandagmorgen staat de eerste depletion op het programma rond deze tijd. Heb er zin in.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Nog een vraag: 9 april is het paasmaandag en is de gym dus closed. Hier zou ik normaal moeten depleten. Er zijn dus 2 opties:
1: eet 1 dag op maintenance en begin de cycle gewoon een dag later
2: de depletion in 1x op dinsdag doen
Ben er zelf nog niet helemaal uit, advies gewenst.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostNog een vraag: 9 april is het paasmaandag en is de gym dus closed. Hier zou ik normaal moeten depleten. Er zijn dus 2 opties:
1: eet 1 dag op maintenance en begin de cycle gewoon een dag later
2: de depletion in 1x op dinsdag doen
Ben er zelf nog niet helemaal uit, advies gewenst.
Als optie 1 mogelijk is, zou deze zeker voorkeur hebben. maar houd er dan rekening mee, dat alle erop volgende weken de cyclus 1 dag verschuift. (check dus of je hierdoor niet in de problemen komt. want als dit het geval is kun je beter alles op dinsdag depleten).
PS. er zijn gyms die wel beperkte openingstijden hebben op deze maandag. je kan ook kijken of er de mogelijkheid bestaat in een andere gym 1x te gaan trainen.Last edited by dynobet; 22-03-2012, 09:26.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Klopt als een bus. Het is sowieso een cycle van 3 weken de eerste keer. Daarna ben ik een weekend weg de week erop naar venetie, dus moet dan sowieso een week off gaan. Dus dan kan ik het misschien inderdaad beter met een extra dag onderhoud doen. En dan onderhoud met gewoon 30% vetten of dag 7 (zondag) gewoon nogmaals op maandag doen, is dus al wel iets onder onderhoud dan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostKlopt als een bus. Het is sowieso een cycle van 3 weken de eerste keer. Daarna ben ik een weekend weg de week erop naar venetie, dus moet dan sowieso een week off gaan. Dus dan kan ik het misschien inderdaad beter met een extra dag onderhoud doen. En dan onderhoud met gewoon 30% vetten of dag 7 (zondag) gewoon nogmaals op maandag doen, is dus al wel iets onder onderhoud dan.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
aan je fotos te zien heb je mooie vooruitgang geboekt het laatste jaar. Je bovenlichaam begint al aardig wat vormen en massa te krijgen. je benen mogen naar mijn idee wat meer aandacht.
succes met ud2.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postaan je fotos te zien heb je mooie vooruitgang geboekt het laatste jaar. Je bovenlichaam begint al aardig wat vormen en massa te krijgen. je benen mogen naar mijn idee wat meer aandacht.
succes met ud2.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by kojak View Postsucces sjoerd met ud2.0....geniet nog wel vant weer he vandaagBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment