Vandaag is de eerste dag van UD2.0. Na een ontbijt waarbij ik de eieren niet echt kon proeven tussen de tonijn waren de 2 salades die daarop volgden echt top. Ik heb gedurende de dag een licht honger gevoel maar zeker niet iets wat me stoort. Daarnaast ben ik ook (nog) niet braindead. Hopelijk kunnen we dat zo houden. Kortom, ik ben tevreden. De depletion was zwaarder dan in eerdere cycles. Kan ook mede komen doordat ik de oefeningen nu langzamer uitgevoerd heb en dus beter aan het depleten ben. Dag 1 was een succes. Voeding op depletion dagen is dikke prima. Straks nog een bak kwark, een komkommer en 50g kaas. Hoppa!
UD2.0 log Sjoerd start 26-03
Collapse
X
-
Ik eet nu echt een shitload aan groentes op een dag maar dat betekent wel dat ik echt bijna geen honger heb. Oftewel zo is het enige vervelende aan de depletion de training zelf. Het komt natuurlijk ook gedeeltelijk omdat dit pas week 1 is. Maar dan nog. Ik ben amused!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk eet nu echt een shitload aan groentes op een dag maar dat betekent wel dat ik echt bijna geen honger heb. Oftewel zo is het enige vervelende aan de depletion de training zelf. Het komt natuurlijk ook gedeeltelijk omdat dit pas week 1 is. Maar dan nog. Ik ben amused!
Na een 4-5 weken, dan gebeurt er mentaal iets. Dan begin je echt op te zien tegen de depletion trainingen, voeding begint zwaar te worden, je weerstand wordt wat minder, etc. Zelfs het carbloaden wat de eerste paar maal nog zoon genot was, is na een 4-5 weken niet meer leuk.
Enigste wat nog "energie" en motivatie geeft, is het resultaat in de spiegel, de dagen dagen dat je redelijk normaal kan eten en de power workout.
--------------
Depletion wordt nooit leuk en went nooitMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostEerste twee weken is altijd "te doen". Je wilt graag snelle resultaten boeken, en je verheugt je bij wijze van spreken al om te beginnen.
Na een 4-5 weken, dan gebeurt er mentaal iets. Dan begin je echt op te zien tegen de depletion trainingen, voeding begint zwaar te worden, je weerstand wordt wat minder, etc. Zelfs het carbloaden wat de eerste paar maal nog zoon genot was, is na een 4-5 weken niet meer leuk.
Enigste wat nog "energie" en motivatie geeft, is het resultaat in de spiegel, de dagen dagen dat je redelijk normaal kan eten en de power workout.
--------------
Depletion wordt nooit leuk en went nooitBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostKlopt. Depletion blijft vervelend (mits het goed wordt uitgevoerd natuurlijk). Het scheelt denk ik wel dat ik na 3 weken een week break heb. Wel noodgedwongen omdat ik dan 3 dagen naar het buitenland ga. Wat is eigenlijk het maximale aan vet wat jij verloor tijdens UD2.0 per week, en dan spreek ik in percentages? Kwam jij ook nog wat in kracht/VVM aan?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postmaximaal vetverlies was bij mij net iets minder als 1% per week. laten we zeggen 4% in 5 weken ofzo. Kracht en massa bleef gewoon gelijk (of minimale toename).Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostDat zijn wel echt sicke cijfers. Heb je daarbij zeg maar gekozen voor maximaal spierbehoud en dus wat hoger in kcals op dag 6 en 7 of maximaal vetverlies?
dag 1-2-3: 50%
dag 4 ochtend/middag: helft van dag 1-2-3
dag 4 avond: carb load start
dag 5 carb load: 250g eiwitten per dag , met carbs zat ik op 16g carbs per kg vvm. vetten 75 over de gehele load.
dag 6+7 allebei op onderhoud.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostMaximaal spierbehoud.
dag 1-2-3: 50%
dag 4 ochtend/middag: helft van dag 1-2-3
dag 4 avond: carb load start
dag 5 carb load: 250g eiwitten per dag , met carbs zat ik op 16g carbs per kg vvm. vetten 75 over de gehele load.
dag 6+7 allebei op onderhoud.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostOngeveer hetzelfde als wat ik nu heb. Wel echt insane. Ik heb ook voor maximaal spierbehoud gekozen. Ben benieuwd hoeveel ik verlies. Heb onderhoud 3600. Vorige keer toen je me hielp in 2010 had ik onderhoud 3250 gepakt samen met jou, maar toen lag het volgens mij ook al hoger. Dus theoretisch zou ik nu een optimalere UD2.0 cycle moeten kunnen hebben. Sowieso heb ik nu ook alle supplementen en is voeding beter. Dus ik ben benieuwd!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Zit ook aan de 800-1000 gram groentes vandaag, gister iets meer omdat er nog een restje broccoli over was.
Overigens zie ik je over braindead praten, hier heb ik zelf nog niet echt last van gehad. Wel na de depletion ontdekken dat je continu hetzelfde nummer op repeat hebt gehad zonder het te merken.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postmaximaal vetverlies was bij mij net iets minder als 1% per week. laten we zeggen 4% in 5 weken ofzo. Kracht en massa bleef gewoon gelijk (of minimale toename).
heel veel succes gewenst sjoerd!
Comment
-
hey maatje ik ben je ook aan t volgen hoor ik ben ook begonnen met mijn ud2.0 , maandag begonnen en vandaag me tweede depletion workout, die van gister was bar en boos hehe heb 15/20 reps gedaan bij iedere oefening maar precies goed gewicht gepakt dat me spotter me net die laaste 2 reps hielp en zat iedere keer tussen de 15/20 reps dus precies goed, heb een partij spierpijn nu poeeh ga nu naar de sportschool voor de tweede workout, spreek je snel weer he
kun je trouwens nog die power workout naar me mailen? alvast bedankt man
groetjes
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostZit ook aan de 800-1000 gram groentes vandaag, gister iets meer omdat er nog een restje broccoli over was.
Overigens zie ik je over braindead praten, hier heb ik zelf nog niet echt last van gehad. Wel na de depletion ontdekken dat je continu hetzelfde nummer op repeat hebt gehad zonder het te merken.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
18 uur geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-