UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shameless View Post
    hey maatje ik ben je ook aan t volgen hoor ik ben ook begonnen met mijn ud2.0 , maandag begonnen en vandaag me tweede depletion workout, die van gister was bar en boos hehe heb 15/20 reps gedaan bij iedere oefening maar precies goed gewicht gepakt dat me spotter me net die laaste 2 reps hielp en zat iedere keer tussen de 15/20 reps dus precies goed, heb een partij spierpijn nu poeeh ga nu naar de sportschool voor de tweede workout, spreek je snel weer he

kun je trouwens nog die power workout naar me mailen? alvast bedankt man

groetjes
    Ja heb m zaterdag pas, die powerworkout, maar mail wel een set-upje naar je toe. Ben nu ff tannen, herinner me er morgenmiddag even aan, doe ik het op mn werk ffkes morgenmiddag!

Zorg ervoor dat je absoluut niet tot failure gaat tijdens de depletion. Dus geen spotter! Gewoon 15 reps en dan stoppen. Zelf kunnen, langzaam uitvoeren (2 seconden op en af) en dan weer opnieuw. 1 of 2 reps van failure af zitten. Anders ga je denk eerder achteruit ipv eventueel vooruit in kracht! Succes man!!!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
      Ja heb m zaterdag pas, die powerworkout, maar mail wel een set-upje naar je toe. Ben nu ff tannen, herinner me er morgenmiddag even aan, doe ik het op mn werk ffkes morgenmiddag!

Zorg ervoor dat je absoluut niet tot failure gaat tijdens de depletion. Dus geen spotter! Gewoon 15 reps en dan stoppen. Zelf kunnen, langzaam uitvoeren (2 seconden op en af) en dan weer opnieuw. 1 of 2 reps van failure af zitten. Anders ga je denk eerder achteruit ipv eventueel vooruit in kracht! Succes man!!!
      precies
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke dat wist ik niet , dan weet ik dat gelijk voor de volgende keer thnx ja zal je zaterdag nog wel even pm,tje sturen

Comment

Outline powerworkout:
          Squat
          8x50%
          6x75%
          5x90% --> 3 opwarmsetjes, eventueel ook nog met lege bar en stretchoefeningen vantevoren.
          3x5

SLDL
          8x75%
          3x5

Bankdrukken + Cable row superset
          5x75%
          3x5

Cable row
          3x5

Incline bench + chinups superset
          3x4-6

Military Press + standing calf raises superset
          3x4-6

Close grip bench + Barbell bicep curls superset
          3x4-6

2,5 minuten rust tussen de supersets + 5 minuten rust bij de squat en SLDL.

Comment

Depletion gaat prima eigenlijk. Geen honger, heb genoeg energie. Niks aan de hand. Lijkt wel of ik me fitter voel dan met 4500 kcals.... -.- Weird. Vanavond even 45 minuten hardlopen en morgen is de tension workout alweer en hebben we de oude vertrouwde carb load.

Comment

Net de tension workout gehad.

Bench, 2x10x70
              Incline bench 2x10x50
              Lat pulldown 2x10x54,5
              Seated Row 2x10x63,5 ofzo
              Side raises 2x10x8kg per hand
              Bicep curls 2x10x40,5 (machine)
              Tricep dips 2x8xbodyweight
              Calve raises 3x10x96,5
              Leg press 2x10x139,5
              Leg curls 2x10x58,5
              Leg extensions 2x10x58,5

Wel flink vooruit gegaan sinds vorig jaar
              toen deed ik op de bench tijdens de tension 65 en incline 40. En de reps waren veel sneller uitgevoerd en meer tegen fail aan. Nu gewoon rustig en normaal gedaan. Voelde goed. Niet tot fail. Oftewel prima tension. Nu lekker eten!
              Last edited by sjoerdiezee; 29-03-2012, 13:14.

Comment

Wat zal ik ervan zeggen vandaag. Vandaag verder carb loaden. Raar maar waar. Gewoon volgens schema eten voor het vaderland. Thats all.

Comment

Boterhammen met philadelphia light en kipfilet zijn epic!!

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Boterhammen met philadelphia light en kipfilet zijn epic!!
                    ook volop van je carbload aan het genieten? ik wel
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                      ook volop van je carbload aan het genieten? ik wel
                      Ja en hard!!! I love carb loads! Wordt wel even duwen straks want zit aardig vol:P Waar bestaat jouw carb load eigenlijk uit? Die van mij voornamelijk sinaasappelsap, halvajam, brood, pasta, philadelhialight, brinta, yoghurt, zelfgemaakte tomatensaus.

Comment

Vandaag stond de powerworkout op het programma. In het begin was ik nog wel een beetje gaar maar gaandeweg kwam ik goed los! Kwam denk ik omdat ik een aantal keer wakker was vannacht. Mijn vriendin sliep bij mij. Ze ging ook mee trainen, nice!

Squat
                        8x40
                        6x70
                        5x80
                        3x5x95 --> was best heavy maar ging wel!

SLDL
                        8x80
                        3x5x115 --> Goed kapot!

BP
                        6x60
                        2x5x85kg zelf
                        4,5x85 --> Jammer, had er wel ingezeten op zich

Seated row
                        2x6x75
                        5x81,5 --> Die ging wel lekker

Incline BP
                        2x5x70
                        6x70

Chin ups
                        3x5xBW +12kg

Military press
                        5x50
                        6x50
                        6x50 --> Had deze echt al een jaar niet gedaan. Dacht dat het wel zwaar zou zijn maar ging best easy. Volgende week 52,5 pakken. Anders kom ik boven de reps van 6 uit.

Standing calf raises
                        3x6x121,0

Close grip BP
                        3x6x70 --> Ging prima!

Barbell curls

3x6x40

Midden in de workout ging ik echt lekker. Ben tevreden met de workout. Was goed loaden en voelde me ook sterk. Kwam wel pas halverwege de workout. DIt komt gewoon puur door het feit dat ik niet vast heb geslapen (was flink aantal keer wakker) volgende week ben ik dus gewoon weer volle bak topfit. Overigens zie ik echt al zeker verschil Sta er al goed harder bij!!!

Comment

We zitten alweer op dag 2 van de depletion. Was erg tevreden met afgelopen powerworkout. Had niet gedacht dat ik zoveel kon military pressen aangezien ik het een jaar niet gedaan had. Was allemaal vrij easy. Voeding tot nu toe is gewoon 100% dedicated. Gaat dus de goede kant op. Zie ook al duidelijk verschil. Aders komen opzetten, wat droger oog ik. Gewicht was maandagmorgen 88,9. Hopelijk daalt het niet teveel. Dat is iig niet mijn bedoeling. Ben benieuwd naar de volgende powerworkout. Hopelijk blijft kracht gelijk of komen er wat extra reps uit!

Comment

Vandaag heb ik meer moeite met de dagelijkse werkzaamheden. Voel me toch wel een beetje braindead. Gelukkig kunnen we morgen weer loaden. Verschil is al best insane. Ik ben natuurlijk wel depleted maar zaterdag als ik carb loaded en hard er bij sta staan de abs er weer lekker op ben dan toch al wel 1,5-2 procent kwijt gok ik als het de komende dagen zo gaat als afgelopen tijd. Kwa kracht zullen we er zaterdag achter komen hoe het daarme staat!

Comment

Damn gast. JE gaat lekker, ben echt meganieuwsgierig naar t resultaat.

Comment

Komen zeker fotootjes! Foto moment 1 is na 3 weken, dus over anderhalve week

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X