dus volgens eigen vermoeden in 1.5 week als 1.5 tot 2% kwijt. Das nogal de moeite! hoelang duurt de UD2.0 eigenlijk in totaal?
UD2.0 log Sjoerd start 26-03
Collapse
X
-
Na 2 weken 1,5 tot 2% kwijt denk ik eerder. Je kan het zolang maken als je wil, afhankelijk van hoe hoog je in vet zit. Ze raden aan maximaal 15% om UD2.0 te doen en je moet al wel trainingservaring hebben. Maximaal 8 weken per cycle kan je doen. Meer wil je mentaal ook niet. 8 weken moet ook meer dan zat zijn normaal gesproken. Dan moet je 6% kunnen verliezen easy.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Dalijk de tension workout. Gister een clinic gehad met mijn vereniging door Revius! Was echt nice. Deadlift clinic was het. Zeer leerzaam. Voel me afgelopen dagen wel duidelijk depleted, beetje braindead. Echt veel meer dan week 1. Straks begint de load weer. Eindelijk, dat gaat er allemaal wel in!!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Zeker!!! Eind volgende week progressiefotos. Laat mijn vriendin ze weer even maken. ZIt nu weer in de carb load. Its on mothafuckaaaa!!! 2 weken bezig nu maar verschil is al echt groot. Nu stond ik ook niet op 15% vet maar toch. Ben benieuwd wat de powerworkout me brengt. Als het gewicht te hard zakt ga ik op zondagen (dag 7) kcals verhogen tot onderhoud nog.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Net de power-workout gehad. Dit keer beter geslapen, want mijn vriendin was niet aanwezig.
Begonnen met squatten
10x lege bar
8x40
6x70
5x80 --> Lekkere vorm allemaal
5x95 --> Fucked up vorm, vorige keer had ik spotter erachter die hield handen op mn lichaam vanaf rep 1. Dit scheelt dus toch. Dus verlagen want vorm moet gewoon goed zijn
5x90 --> Ging goed, goede vorm
6x90 --> All out, geen hulp, prima
RDL
80x8
5x115
5x115
6x115 --> Ben dus tot de conclusie gekomen dat mijn SLDL een Romanian DL is. Door de clinic van Revius. Dus andere verwoording, techniek geoptimaliseerd en nu dus lekker knallen Romanian style.
Bench superset met seated row
BP
60x5
5x85
5x85
6x85 --> 6de rep met beetje hulp, ging dus beter dan vorige week, ik ben droger geworden en het ging beter, ben amused!
Seated row
3x6x75,0
Incline BP superset met Chin ups
Incline BP
5x70
6x70
6x70 --> 6de met beetje hulp
Chinups
3x5xBW + 13 kg --> Ging prima, 1 kg meer dan vorige week erbij.
Military Press superset met calf raises
Military Press
4x52,5
5x50
5x50
Calf raises
3x6x121,0
CGBP superset met barbell curls
CGBP
3x6x70kg
Barbell curls
3x6x40kg
Was een lekkere training. Ging goed, zeker geen krachtverlies, zou eerder wat winst zeggen (repje meer hier en daar). Vet is gewoon weer gedaald. duim omhoog!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Kleine update. Dinsdag zal week 3 pas beginnen. Waarom? Met Pasen is de gym dicht dus dan kom ik niet goed uit met de week, het depleten etc. De power-workout zal dan ook op zondag zijn. Daarna een week off want dat weekend daarop ben ik in Venetie. Daarna gaan we nog 3 weken door. En dan gaan we weer bulken, hehe. Tot nu toe gaat het nog allemaal prima al merkte ik wel dat de depletion van deze week zwaarder ging dan de week ervoor. Ben tevreden dat ik soms een repje meer kon pakken met de power-workout. Hopelijk zet dat door.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment