UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dus volgens eigen vermoeden in 1.5 week als 1.5 tot 2% kwijt. Das nogal de moeite! hoelang duurt de UD2.0 eigenlijk in totaal?

Comment

Na 2 weken 1,5 tot 2% kwijt denk ik eerder. Je kan het zolang maken als je wil, afhankelijk van hoe hoog je in vet zit. Ze raden aan maximaal 15% om UD2.0 te doen en je moet al wel trainingservaring hebben. Maximaal 8 weken per cycle kan je doen. Meer wil je mentaal ook niet. 8 weken moet ook meer dan zat zijn normaal gesproken. Dan moet je 6% kunnen verliezen easy.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Dalijk de tension workout. Gister een clinic gehad met mijn vereniging door Revius! Was echt nice. Deadlift clinic was het. Zeer leerzaam. Voel me afgelopen dagen wel duidelijk depleted, beetje braindead. Echt veel meer dan week 1. Straks begint de load weer. Eindelijk, dat gaat er allemaal wel in!!

Comment

Gaat goed hier!
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Zeker!!! Eind volgende week progressiefotos. Laat mijn vriendin ze weer even maken. ZIt nu weer in de carb load. Its on mothafuckaaaa!!! 2 weken bezig nu maar verschil is al echt groot. Nu stond ik ook niet op 15% vet maar toch. Ben benieuwd wat de powerworkout me brengt. Als het gewicht te hard zakt ga ik op zondagen (dag 7) kcals verhogen tot onderhoud nog.

Comment

Net de power-workout gehad. Dit keer beter geslapen, want mijn vriendin was niet aanwezig.
              Begonnen met squatten
              10x lege bar
              8x40
              6x70
              5x80 --> Lekkere vorm allemaal
              5x95 --> Fucked up vorm, vorige keer had ik spotter erachter die hield handen op mn lichaam vanaf rep 1. Dit scheelt dus toch. Dus verlagen want vorm moet gewoon goed zijn
              5x90 --> Ging goed, goede vorm
              6x90 --> All out, geen hulp, prima

RDL
              80x8
              5x115
              5x115
              6x115 --> Ben dus tot de conclusie gekomen dat mijn SLDL een Romanian DL is. Door de clinic van Revius. Dus andere verwoording, techniek geoptimaliseerd en nu dus lekker knallen Romanian style.

Bench superset met seated row
              BP
              60x5
              5x85
              5x85
              6x85 --> 6de rep met beetje hulp, ging dus beter dan vorige week, ik ben droger geworden en het ging beter, ben amused!

Seated row
              3x6x75,0

Incline BP superset met Chin ups
              Incline BP
              5x70
              6x70
              6x70 --> 6de met beetje hulp

Chinups
              3x5xBW + 13 kg --> Ging prima, 1 kg meer dan vorige week erbij.

Military Press superset met calf raises
              Military Press
              4x52,5
              5x50
              5x50

Calf raises
              3x6x121,0

CGBP superset met barbell curls
              CGBP
              3x6x70kg

Barbell curls
              3x6x40kg

Was een lekkere training. Ging goed, zeker geen krachtverlies, zou eerder wat winst zeggen (repje meer hier en daar). Vet is gewoon weer gedaald. duim omhoog!

Comment

gaat lekker he zo keep up the good work ^^

Comment

Zeker man!!! Gaat goed. Zit er alleen over te denken om de kcals op dag 7 op te voeren naar onderhoud omdat ik mn gewicht niet veel wil laten dalen.

Comment

Gaat zeker lekker man. Misschien dat ik ooit nog een keer UD2 ga volgen, dus ik snoep hier van jou gedeelde ervaringen if you dont mind

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                      Gaat zeker lekker man. Misschien dat ik ooit nog een keer UD2 ga volgen, dus ik snoep hier van jou gedeelde ervaringen if you dont mind

Helemaal prima! Daar is deze log voor he!!

Comment

Kleine update. Dinsdag zal week 3 pas beginnen. Waarom? Met Pasen is de gym dicht dus dan kom ik niet goed uit met de week, het depleten etc. De power-workout zal dan ook op zondag zijn. Daarna een week off want dat weekend daarop ben ik in Venetie. Daarna gaan we nog 3 weken door. En dan gaan we weer bulken, hehe. Tot nu toe gaat het nog allemaal prima al merkte ik wel dat de depletion van deze week zwaarder ging dan de week ervoor. Ben tevreden dat ik soms een repje meer kon pakken met de power-workout. Hopelijk zet dat door.

Comment

Net een trainingsmeet gehad in Amersfoort bij de FPA. Was echt toppie! Leuke mensen en afgebeuld door papa Mike! Alleen abs natuurlijk want we zitten nog steeds in UD2.0 Was echt vet! Beaudien, talal, Martin, Ijsblok, ze waren allemaal aanwezig!!!

Comment

Leuk je gezien te hebben man , leuk buikspierkwartiertje he XD

Comment

Was gezellig brah. Haha, ja worden die abs ook nog een keer high intensity getraind:P

Comment

ja het was gezellig he mannen!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X