UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoveel getalletjes, mind is blown.
    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      Zoveel getalletjes, mind is blown.
      Komt omdat je werk zoveel van je vergt mentaal!
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Interessant om dat recomp schema te zien. Ikzelf weet namelijk niet wat ik zou moeten doen bulken of cutten. Ikzelf zou liever droger staan, maar ben dan helemaal niet groot. Ik denk dat dit wel een mooie methode zou zijn om beide langzaam aan te bereiken. Droog blijven en massa bouwen lijkt me wel wat...

Altijd interessante logjes die van Sjoerd en Dyno met UD2, LB/UB etc.

Keep op the work, gentleman.
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Interessant om dat recomp schema te zien. Ikzelf weet namelijk niet wat ik zou moeten doen bulken of cutten. Ikzelf zou liever droger staan, maar ben dan helemaal niet groot. Ik denk dat dit wel een mooie methode zou zijn om beide langzaam aan te bereiken. Droog blijven en massa bouwen lijkt me wel wat...

Altijd interessante logjes die van Sjoerd en Dyno met UD2, LB/UB etc.

Keep op the work, gentleman.
          Bij mij is het zo dat ik betere shape verkies boven optimale progressie. Ik ben wel van mening dat bulken en cutten misschien efficienter, sneller is dan recompen. Echter zie ik het allemaal op de lange termijn, en als ik gedurende het jaar een goede shape heb bereik ik vanzelf wel wat ik wil bereiken. Vandaar dat mijn oog nu gevallen is voor dat recompen. De opmerkingen van dyno om dan niet eerst nog UD2.0 te doen vind ik gegrond. Ik zal dus de maandag na mijn vakantie beginnen met recompen en ben benieuwd naar de vooruitgang die er geboekt gaat worden!

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Bij mij is het zo dat ik betere shape verkies boven optimale progressie. Ik ben wel van mening dat bulken en cutten misschien efficienter, sneller is dan recompen. Echter zie ik het allemaal op de lange termijn, en als ik gedurende het jaar een goede shape heb bereik ik vanzelf wel wat ik wil bereiken. Vandaar dat mijn oog nu gevallen is voor dat recompen. De opmerkingen van dyno om dan niet eerst nog UD2.0 te doen vind ik gegrond. Ik zal dus de maandag na mijn vakantie beginnen met recompen en ben benieuwd naar de vooruitgang die er geboekt gaat worden!
            Yeah jij begint dus 23 juli? Nou eigenlijk zat ik te twijfelen of ik nou wel of niet voor mijn vakantie wil beginnen, maar nu wil ik ook zo snel mogelijk beginnen haha.

dan begin ik gewoon toch voor mijn vakantie. Dan heb jij het voordeel dat je bij mij een beetje kan spieken in mijn logje (omdat ik dan twee weken voorloop op jou).

Ik ga over vier weken op vakantie. dan begin ik dus op 9 juli (deze maandag). Doe dan alvast 1 cyclus van 3 weken als test ronde (en week 4 doe ik dan nog een weekje week 2 uit het schema).

Heb dan twee weken vakantie (no training). en doe dan als ik terug ben nog 6x een cyclus van drie weken na die vakantie (van 20 augustus tot eind december).

Als ik dan terug kom, zit jij al in week 5. dan kan ik alvast kijken in je logje met hoeveel je hebt kunnen verhogen, en zulke dingetjes (al zou ik het verhogen rustig aandoen, om de rek in het schema te houden).

Ben trouwens benieuwd hoe zwaar die week 3 is voor je herstel. Moeten we even kijken. mocht het te zwaar zijn die week, kunnen we de eerste twee UB/LB hetzelfde houden als in week 2. en de laatste twee ub/lb uit week 3 zoals ze nu in week 3 staan (of misschien zelfs in week 3 gewoon 2 power workouts inplannen (fullbody), en voor de rest rusten).

Maargoed het optimaliseren doen we met de tijd. gaat goedkomen. We gaan groeien en ripped worden. knallen!!
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post

Ben trouwens benieuwd hoe zwaar die week 3 is voor je herstel. Moeten we even kijken. mocht het te zwaar zijn die week, kunnen we de eerste twee UB/LB hetzelfde houden als in week 2. en de laatste twee ub/lb uit week 3 zoals ze nu in week 3 staan (of misschien zelfs in week 3 gewoon 2 power workouts inplannen (fullbody), en voor de rest rusten).

Maargoed het optimaliseren doen we met de tijd. gaat goedkomen. We gaan groeien en ripped worden. knallen!!
              Wel nice! Dan loopt het straks ook een beetje synchroon. Kunnen we ook wat keren samen pompen. Ik ben ook wel benieuwd hoe alles gaat bevallen. Ben vooral ook erg benieuwd naar de progressie van cycle tot cycle. De trainingen zijn natuurlijk niet niet tot fail, maar je traint wel op sub 100% van wat je kan. Dus hoeveel rek er dan in zit? Aan de andere kant deed jij ook een UD2 bulk, die ook vrijwel altijd gewoon maximaal is en ook daarop heb je keer op keer progressie geboekt. Dus dat zou theoretisch gewoon goed moeten komen. Ik zie het helemaal zitten! Zal je logje gewoon volgen en als ik terug ben van vakantie moeten we even de voeding concreet invullen. Ik zal wel een set-up maken in excel. Time to rumble.

Comment

Ikzelf ben nooit beneden 10% geweest naar mijn weten en als ik 8-10% zou bereiken dan zou ik dat zeker willen proberen vast te houden gedurende het jaar, dus een soort van recompen lijkt me dan wel handig om toch droog te blijven gedurende het jaar.
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Ikzelf ben nooit beneden 10% geweest naar mijn weten en als ik 8-10% zou bereiken dan zou ik dat zeker willen proberen vast te houden gedurende het jaar, dus een soort van recompen lijkt me dan wel handig om toch droog te blijven gedurende het jaar.
                  Ja zeker! Ik heb zelf een hekel aan 14+ bodyfat, dus dan is dit ideaal. Als jij er ook zo over denkt, is dit misschien wel een fijne manier om te gainen.

Comment

• In de trein naar Ziyed. Zag er vanochtend mooi droger uit, zeker significant vet verloren. Gewicht vanmorgen was 87,7 na een echte sicke post-carb load grote boodschap. Morgen nog 1x nuchter wegen en dan post ik een overzichtje. Dag 1 ontbreekt echter omdat ik toen bij mijn ouders was.

Comment

• ziyed in Revius?

hoop dat je kan knallen met die hefschoenen.
                      zag ik het goed dat je in dat laatste squat filmpje op sokken squate?
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ja zeker! Ik heb zelf een hekel aan 14+ bodyfat, dus dan is dit ideaal. Als jij er ook zo over denkt, is dit misschien wel een fijne manier om te gainen.
                        Hekel is een groot woord, maar ik prefeer zelf ook lager dan dat, hoewel ik nu wel zo rond de 15% zone zal zitten ben ik bang. Ja, dat lijkt mij ook. Als je zo rond de 10-12% op deze manier zou kunnen blijven om te gainen zou prima zijn.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Vind jullie logjes zeer interessang nog steeds, ga jullie op de voet volgen met dat nieuwe schema. Ben echt zeer benieuwd.. Succes mannen.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                            ziyed in Revius?

nee ziyed heet op dit forum LittleMofo
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                              ziyed in Revius?

Jep! En dat klopt idd, omdat ik op schoenen helemaal naar binnen ging met mijn enkels. Nu ging het echt top. Ik ga die schoenen dalijk bestellen en dan kan ik straks wss ook sneller verhogen! Techniek ging nu prima.

Comment

• Vandaag bij Ziyed getraind met nog een maat van me! Was wel leuk. Kwa techniek weer wat bijgeleerd voor de bench en de squat. Squat ging nu echt prima met die gewichthefschoenen, ga ze meteen bestellen. Wel waren Ziyed's stangen zwaarder dan de stangen die ik gewend was dus dat merkte ik wel in de training. Het is dus ook lastig vergelijken nu. Maar ik schat dat het ongeveer 2,5kg zal schelen met de stang in de gym bij mij.

BP
                                8xlege stang
                                8x40
                                6x60
                                5x70
                                3x80
                                3x92,5 --> Als ik door zou gaan zou ik failen. Die stang was zwaarder dus denk dat ik ongeveer 95 aan het drukken was.
                                3x90 --> Nu was ik al aardig kapot
                                4x85 --> Gewicht was nu gewoon lastig inschatten.

Chinups
                                3x5xBW + 15kg --> Dit ging wel gewoon lekker!

Incline BP
                                5x70
                                2x5x67,5

Barbell rows
                                5x65
                                6x65
                                8x65--> Dit was dus waarschijnlijk een kilo of 67,5 oude maatstaaf.

Squats
                                De gewichthefschoenen gingen aan.
                                Opwarmen
                                5x80
                                5x82,5
                                5x85 --> Ik was hier best tevreden mee, techniek was goed. Revius-approved. Dus straks met die schoenen wordt het vanzelf wel beter.

RDL
                                8x80
                                5x120 VPR
                                6x120 VPR
                                5x120 VPR --> Dit was wel een andere stang, deze was denk ik wel vergelijkbaar met die die ik gewend ben. Want had dit gewicht ook omgerekend van mijn laatste LB workout.

Military press
                                5x52,5
                                6x52,5
                                5x55 --> VPR. Die was ook de andere stang. Dus dit was ook vergelijkbaar en ook wat ik berekend had. DIe laatste set ging beter dan gedacht. Vorige UD2.0 cycle deed ik 4x52,5 en daarna 2x5x50. Dus verbetering!

Calf raises
                                3x8 gewoon beetje pompen, was geen machine dus maar met barbell.

CGBP
                                6x75 --> Ging goed, dit was een officiele powerlifting barbell die dus tevens zwaarder was dan die van de gym waar ik train.
                                6x77,5 --> Ging nog steeds goed, ik wilde hier nog voor de 80 gaan.
                                6x80 --> Nice, VPR.

Barbell curls
                                3x6x45kg --> ook met de andere stang gedaan dus ook vergelijkbaar met mijn sportschool. Dit volume en dit gewicht had ik ook in mijn hoofd.

Ik moet de bench dus wijder gaan pakken. Heb zelf lange armen. Ga ze dus buiten de ringen pakken. Verder moet ik mijn ellebogen dus wat meer kantelen en zo moet ik straks dus ook meer gaan drukken (hoop ik).

Al met al een goede workout. In het begin een beetje zuur omdat ik dus dacht dat ik hard faalde, maar ik natuurlijk niet het stang-gewichtsverschil had meegerekend. Vooral die CGBP was ik erg tevreden mee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X