Zoveel getalletjes, mind is blown.
UD2.0 log Sjoerd start 26-03
Collapse
X
-
Interessant om dat recomp schema te zien. Ikzelf weet namelijk niet wat ik zou moeten doen bulken of cutten. Ikzelf zou liever droger staan, maar ben dan helemaal niet groot. Ik denk dat dit wel een mooie methode zou zijn om beide langzaam aan te bereiken. Droog blijven en massa bouwen lijkt me wel wat...
Altijd interessante logjes die van Sjoerd en Dyno met UD2, LB/UB etc.
Keep op the work, gentleman."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostInteressant om dat recomp schema te zien. Ikzelf weet namelijk niet wat ik zou moeten doen bulken of cutten. Ikzelf zou liever droger staan, maar ben dan helemaal niet groot. Ik denk dat dit wel een mooie methode zou zijn om beide langzaam aan te bereiken. Droog blijven en massa bouwen lijkt me wel wat...
Altijd interessante logjes die van Sjoerd en Dyno met UD2, LB/UB etc.
Keep op the work, gentleman.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostBij mij is het zo dat ik betere shape verkies boven optimale progressie. Ik ben wel van mening dat bulken en cutten misschien efficienter, sneller is dan recompen. Echter zie ik het allemaal op de lange termijn, en als ik gedurende het jaar een goede shape heb bereik ik vanzelf wel wat ik wil bereiken. Vandaar dat mijn oog nu gevallen is voor dat recompen. De opmerkingen van dyno om dan niet eerst nog UD2.0 te doen vind ik gegrond. Ik zal dus de maandag na mijn vakantie beginnen met recompen en ben benieuwd naar de vooruitgang die er geboekt gaat worden!
dan begin ik gewoon toch voor mijn vakantie. Dan heb jij het voordeel dat je bij mij een beetje kan spieken in mijn logje (omdat ik dan twee weken voorloop op jou).
Ik ga over vier weken op vakantie. dan begin ik dus op 9 juli (deze maandag). Doe dan alvast 1 cyclus van 3 weken als test ronde (en week 4 doe ik dan nog een weekje week 2 uit het schema).
Heb dan twee weken vakantie (no training). en doe dan als ik terug ben nog 6x een cyclus van drie weken na die vakantie (van 20 augustus tot eind december).
Als ik dan terug kom, zit jij al in week 5. dan kan ik alvast kijken in je logje met hoeveel je hebt kunnen verhogen, en zulke dingetjes (al zou ik het verhogen rustig aandoen, om de rek in het schema te houden).
Ben trouwens benieuwd hoe zwaar die week 3 is voor je herstel. Moeten we even kijken. mocht het te zwaar zijn die week, kunnen we de eerste twee UB/LB hetzelfde houden als in week 2. en de laatste twee ub/lb uit week 3 zoals ze nu in week 3 staan (of misschien zelfs in week 3 gewoon 2 power workouts inplannen (fullbody), en voor de rest rusten).
Maargoed het optimaliseren doen we met de tijd. gaat goedkomen. We gaan groeien en ripped worden. knallen!!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Post
Ben trouwens benieuwd hoe zwaar die week 3 is voor je herstel. Moeten we even kijken. mocht het te zwaar zijn die week, kunnen we de eerste twee UB/LB hetzelfde houden als in week 2. en de laatste twee ub/lb uit week 3 zoals ze nu in week 3 staan (of misschien zelfs in week 3 gewoon 2 power workouts inplannen (fullbody), en voor de rest rusten).
Maargoed het optimaliseren doen we met de tijd. gaat goedkomen. We gaan groeien en ripped worden. knallen!!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostBij mij is het zo dat ik betere shape verkies boven optimale progressie. Ik ben wel van mening dat bulken en cutten misschien efficienter, sneller is dan recompen. Echter zie ik het allemaal op de lange termijn, en als ik gedurende het jaar een goede shape heb bereik ik vanzelf wel wat ik wil bereiken. Vandaar dat mijn oog nu gevallen is voor dat recompen. De opmerkingen van dyno om dan niet eerst nog UD2.0 te doen vind ik gegrond. Ik zal dus de maandag na mijn vakantie beginnen met recompen en ben benieuwd naar de vooruitgang die er geboekt gaat worden!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIkzelf ben nooit beneden 10% geweest naar mijn weten en als ik 8-10% zou bereiken dan zou ik dat zeker willen proberen vast te houden gedurende het jaar, dus een soort van recompen lijkt me dan wel handig om toch droog te blijven gedurende het jaar.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
In de trein naar Ziyed. Zag er vanochtend mooi droger uit, zeker significant vet verloren. Gewicht vanmorgen was 87,7 na een echte sicke post-carb load grote boodschap. Morgen nog 1x nuchter wegen en dan post ik een overzichtje. Dag 1 ontbreekt echter omdat ik toen bij mijn ouders was.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostJa zeker! Ik heb zelf een hekel aan 14+ bodyfat, dus dan is dit ideaal. Als jij er ook zo over denkt, is dit misschien wel een fijne manier om te gainen."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Teddek View Postziyed in Revius?
hoop dat je kan knallen met die hefschoenen.
zag ik het goed dat je in dat laatste squat filmpje op sokken squate?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Vandaag bij Ziyed getraind met nog een maat van me! Was wel leuk. Kwa techniek weer wat bijgeleerd voor de bench en de squat. Squat ging nu echt prima met die gewichthefschoenen, ga ze meteen bestellen. Wel waren Ziyed's stangen zwaarder dan de stangen die ik gewend was dus dat merkte ik wel in de training. Het is dus ook lastig vergelijken nu. Maar ik schat dat het ongeveer 2,5kg zal schelen met de stang in de gym bij mij.
BP
8xlege stang
8x40
6x60
5x70
3x80
3x92,5 --> Als ik door zou gaan zou ik failen. Die stang was zwaarder dus denk dat ik ongeveer 95 aan het drukken was.
3x90 --> Nu was ik al aardig kapot
4x85 --> Gewicht was nu gewoon lastig inschatten.
Chinups
3x5xBW + 15kg --> Dit ging wel gewoon lekker!
Incline BP
5x70
2x5x67,5
Barbell rows
5x65
6x65
8x65--> Dit was dus waarschijnlijk een kilo of 67,5 oude maatstaaf.
Squats
De gewichthefschoenen gingen aan.
Opwarmen
5x80
5x82,5
5x85 --> Ik was hier best tevreden mee, techniek was goed. Revius-approved. Dus straks met die schoenen wordt het vanzelf wel beter.
RDL
8x80
5x120 VPR
6x120 VPR
5x120 VPR --> Dit was wel een andere stang, deze was denk ik wel vergelijkbaar met die die ik gewend ben. Want had dit gewicht ook omgerekend van mijn laatste LB workout.
Military press
5x52,5
6x52,5
5x55 --> VPR. Die was ook de andere stang. Dus dit was ook vergelijkbaar en ook wat ik berekend had. DIe laatste set ging beter dan gedacht. Vorige UD2.0 cycle deed ik 4x52,5 en daarna 2x5x50. Dus verbetering!
Calf raises
3x8 gewoon beetje pompen, was geen machine dus maar met barbell.
CGBP
6x75 --> Ging goed, dit was een officiele powerlifting barbell die dus tevens zwaarder was dan die van de gym waar ik train.
6x77,5 --> Ging nog steeds goed, ik wilde hier nog voor de 80 gaan.
6x80 --> Nice, VPR.
Barbell curls
3x6x45kg --> ook met de andere stang gedaan dus ook vergelijkbaar met mijn sportschool. Dit volume en dit gewicht had ik ook in mijn hoofd.
Ik moet de bench dus wijder gaan pakken. Heb zelf lange armen. Ga ze dus buiten de ringen pakken. Verder moet ik mijn ellebogen dus wat meer kantelen en zo moet ik straks dus ook meer gaan drukken (hoop ik).
Al met al een goede workout. In het begin een beetje zuur omdat ik dus dacht dat ik hard faalde, maar ik natuurlijk niet het stang-gewichtsverschil had meegerekend. Vooral die CGBP was ik erg tevreden mee.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment