Back to Basic Traininglog Ramon 3.0
Collapse
X
-
Originally posted by Ramon1983 View PostIk kan geen schema meer posten, omdat ik dan de melding krijg dat ik aan mijn max zit, mbt tot bijlages. Geen idee hoe ik dit weg krijg.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Hier weer een kleine update:
Laatste twee trainngen waren echt bagger! Totaal geen energie en dus niet voluit kunnen trainen!
Vandaag weer gewogen en gemeten, maar de resultaten vallen tegen tov de vorige meting.
Gewicht begin: 100,4 / 2 weken: 97,7 / nu 97,7
Nek begin: 42,5 / 2 weken 41,5 / nu 40
Buik begin: 111,5 / 2 weken 109,5 / nu 109,5
Biceps begin: 40cm / 2 weken 40cm / nu 40cm
Benen begin: 63cm / 2 weken 63cm / nu 64 cm
Zol jullie kunnen zien, is er weinig verandert, maar we blijven het schema gewoon volgen en we zien over 2 weken wel weer wat gebeurt.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Slechte trainingen zitten er altijd tussen, volgende keer beter! Ik geloof er geen reet van dat je nek in ene 1,5cm minder is? Of hield je daar veel vocht/vet vast?
Verder, vergeet niet dat je bezig bent je metabolisme te verhogen he? Misschien eet je nu niet onder onderhoud omdat je metabolisme nog niet op het gewenste niveau is. Gewoon afwachten totdat je aan het eind van die verhogingen zit en dan met een kcal tekort cutten. Vliegt er af dan. Geduld!Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostSlechte trainingen zitten er altijd tussen, volgende keer beter! Ik geloof er geen reet van dat je nek in ene 1,5cm minder is? Of hield je daar veel vocht/vet vast?
Verder, vergeet niet dat je bezig bent je metabolisme te verhogen he? Misschien eet je nu niet onder onderhoud omdat je metabolisme nog niet op het gewenste niveau is. Gewoon afwachten totdat je aan het eind van die verhogingen zit en dan met een kcal tekort cutten. Vliegt er af dan. Geduld!
Zonder slechte trainingen kun je niet genieten van de goede trainingen!
In mijn nek en gezicht val ik altijd als eerste af, maar geen idee of dat vocht is.
Ik weet ook dat ik niet aan het cutten ben, maar door de goede reultaten van 2 weken terug, is dit natuurlijk een beeje teleurstellend.
Ik blijf volhouden uiteraard en over 4 weken kunnen we gaan cutten!!!!!I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostZonder slechte trainingen kun je niet genieten van de goede trainingen!
In mijn nek en gezicht val ik altijd als eerste af, maar geen idee of dat vocht is.
Ik weet ook dat ik niet aan het cutten ben, maar door de goede reultaten van 2 weken terug, is dit natuurlijk een beeje teleurstellend.
Ik blijf volhouden uiteraard en over 4 weken kunnen we gaan cutten!!!!!Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostZie het gewoon zo, dat je resultaten behaalde, zelfs bij meer gaan eten wijst erop dat je nu met de juiste dingen bezig bent. Blijven knallen!
Exact!
Ik voel me goed en ben blij dat ik geen cardio meer doe.
Mijn tijd km en daar ga ik ard voor werken!I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostBen nooit ziek
Dank je voor de toevoeging!!!
Inmiddels ben ik weer op de been en aan het werk.
Erg vervelend dat ik 2 dagen niet heb kunnen trainen en vanavond is sowieso mijn rustdag, dus ik denk dat ik morgen gewoon weer ga, zodat ik de structuur van het schema behoudt.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Omdat ik graag voorbereidend te werk ga, wil ik nu al mijn cutschema gaan maken.
Nu twijfel ik ergens over......!
Ik ben ontzettend gemotiveerd om goede resultaten te behalen en ben bereid om extreem te gaan.
Daarom vraag ik mij af of het beter is om gewoon 500kCal onder onderhoud te gaan eten of om een Keto, UD2 dieet te gaan doen.
Wat is jullie advies hierin.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Ik zou eerst eens een rustige manier van cutten proberen om te zien hoe dat bevalt. Beter voor het moraal. Hardlopers zijn doodlopers he? Voor UD2 moet je veel ervaring hebben en een ijzersterke discipline. Verder is UD2 vooral voor 15% en lager vetpercentages. Het heeft geen voordeel als je het op hogere VP doet. Het idee erachter is dat je op een hoog VP enorm spiersparend nog bent, terwijl op lagere VP's het steeds sneller gaat met spierverlies in een cut. UD2.0 gaat dit tegen door te wisselen tussen katabole periodes en anabole periodes.
Wat zijn je doelstellingen? Hoeveel kg 3 maanden wil je bijv afvallen?Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment