Nocerino's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by optiflex View Post
    Daarna met dat ie met yoga bal tegen de muur staat.

OT:
    train je zo vroeg? Of werd je laat wakkeR?
    Laat wakker lag wat te appen.

Originally posted by Guusd View Post
    Goeie rug nocerino, mooie breedte
    Thnx man. Train mn rug sinds september ofzo. Vind het eigenlijk het minst leuke om te trainen.

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Wat een rotoefening is dat toch.
    Ja inderdaad, zag dat een lid hier erbij zweert. Voor mij is het niks in ieder geval.

90kg bad form - YouTube
    65kg front squat - YouTube
    70kg front squat - YouTube
    Rdl, beetje dichtbij - YouTube

Vorm zat niet helemaal lekker. Was ook net uit bed en geen warming up ofzo.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Zat net je filmpje 90kg squat te kijken, netjes hoe je doorzet. Hoe vielen de meerdere reps?
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

• Erg zwaar. Bij 60kg.was ik eerlijk gezegd al kapot. Ik zat te hijgen als een gek. Ik ga nog ff kijken hoe dit zo verder gaat.ivm gefaalde.110kg. Hoeveel rust.neem jij tussen de sets?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ligt een beetje aan de sets en de gewichten, laat ik het er op houden dat ik in het begin (opwarmgewichten) vrij kort rust houd, bij zware working sets een minuut of 3 tot 5 , goed terug op adem komen en het branderige gevoel een beetje uit de benen laten lopen. Meestal heb ik dan gewoon weer een gevoel van okay let's go! Daarom is het de ene keer 3 dan 5, langer dan dat maak ik het abosuluut niet.

Voelde je wel je beast mode eens op komen nu je jezelf door pushte ?
          Zal vast als je na 60 al kapot bent en 90 nog afmaakt ook haha
          F#CK heavy weights

Comment

• Netjes hoor! Alleen die dips...
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Nette squats hoor!
              Goed diep en vloeiend.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                Netjes hoor! Alleen die dips...
                Hahaha wat een faalhaas op de achtergrond indeed, ging de filmpjes nog een keer af om te kijken waar je het over had.. was me niet eens opgevallen.

Ziet er goed uit hoor Nocerino, ook mooi dat je jezelf pusht en doorgaat... super!
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• @ nocerino

die RDL deed ik vroeger tussen 8-12 reps .

nu doe ik ze gewoon 5x5 ! . ik merk aan het filmpje wel dat je volledig vlak met je voeten staat . als ik ze doe wijzen mijn tenen een klein beetje omhoog , alle druk staat op mijn hielen waardoor ik een hemelse stretch voel in mijn hams en minder in de onderrug . probeer dit eens !
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Thnx iedereen! Was zelf niet tevreden met de squats. De barbell zakt niet recht naar beneden. Mijn hips waren niet zo actief en zakte meer door de knieeen. Waarschijnlijk omdat het nog in de ochtend was. Ik had geen puf meer over om de setjes overnieuw te doen hehehe.

Ja die kerel die ging dippen.......gewicht hangen terwijl die zonder niet eens kon.

Originally posted by mascotte View Post
                    @ nocerino

die RDL deed ik vroeger tussen 8-12 reps .

nu doe ik ze gewoon 5x5 ! . ik merk aan het filmpje wel dat je volledig vlak met je voeten staat . als ik ze doe wijzen mijn tenen een klein beetje omhoog , alle druk staat op mijn hielen waardoor ik een hemelse stretch voel in mijn hams en minder in de onderrug . probeer dit eens !
                    Ik sta inderdaad gewoon vlak op de grond (all stars). Ik zal het proberen! Maar nog steeds begrijp ik de oefening niet. Moet ik zakken totdat ik een stretch voel? En dan de bar ''knallen'' vanuit de hips? En wat als je deze stretch niet voelt?

UB

Bench

5x70
                    5x70
                    4x70
                    5x60
                    5x60

Pull ups

10xbw
                    5xbw+10kg
                    5xbw+5kg
                    5xbw+5kg
                    5xbw+5kg
                    5xbw+5kg

Militairy press

5x50
                    3x50
                    5x40 (snel)
                    5x40 (snel)
                    5x40 (snel)
                    5x40 (snel)

T bar row

Dips

5xbw
                    5xbw
                    5xbw
                    5xbw
                    5xbw

Chins

5xbw
                    5xbw
                    5xbw
                    5xbw
                    5xbw

Ben toch wel redelijk kapot. Eerste training met het nieuwe voedingsschema en voel me helemaal leeg nu. Merk ook dat ik wat aan kracht heb ingeleverd. Waar ik een weekje geleden bijna (grrr 1 rep) 5x5x70 of 72,5(?) deed, heb ik nu met hetzelfde gewicht moeite.

Bench alles gegeven, meer zat er niet in. 60s deed ik paused, lekker kapot gaan.

Pull ups gewoon 5x5 weighted doen. Zal waarschijnlijk volgende training verhogen. 10kg was nog iets te zwaar voor een volledige 5x5.

Ipv PP doe ik nu weer gewoon MP. Was leuk voor een tijdje maar heb niet het gevoel dat ik de oefening goed onder de knie heb. MP btw voor de spiegel gedaan en dat zag er echt epic uit. Mijn armen zagen er joocy uit, triceps ontwikkelen zich goed. PP zal waarschijnlijk terugkomen als ik SS ga doen wanneer ik dit ''schema'' zat ben. Of hopelijk ben ik dan al Madcow waardig .

T bar rows vind ik echt een heerlijke oefening. Begint een favo te worden. Focus bij deze oefening helemaal niet op gewicht, wat best prettig voelt. Gewoon het spier aan het werk zetten.

Dips en Chins weer sinds lange tijd gedaan en dat gaat ook lekker.
                    Al met al een goeie training.

ps. Wat rickbeen eerder heeft gepost doe ik nu ook en raad het jullie ook aan om te doen. Maak eens een vid waarop je poseerd. Gewoon alle poses en film jezelf twee weken later. Zie je de progressie veel beter dan een foto. Ik ga ze alleen niet uploaden want die kop die ik trek, daar word ik zelfs eng van hahahah.

Comment

• Ik train zelf lekkerder in de middag/avond heb dan net iets meer energie dus kan ook deels daaraan liggen. Paused is toch wel nice he ? Let je nog wat extra op techniek. Nette mp en zou met oefeningen als t bar rows ook vooral op de contractie focusen. Het enige dat ik niet snap is waarom je niet deload ? Maar dat is aan jou natuurlijk.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                        Ik train zelf lekkerder in de middag/avond heb dan net iets meer energie dus kan ook deels daaraan liggen. Paused is toch wel nice he ? Let je nog wat extra op techniek. Nette mp en zou met oefeningen als t bar rows ook vooral op de contractie focusen. Het enige dat ik niet snap is waarom je niet deload ? Maar dat is aan jou natuurlijk.
                        Ja, ik ben nogal laks in opwarmen enzo lol. Ik kleed me om, ga naar boven, doe 2x5x40 atg front squat and good to go hahahaha.

Deloaden zie ik het nut niet van in met mijn stats. Gewoon blijven proberen.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          Ja, ik ben nogal laks in opwarmen enzo lol. Ik kleed me om, ga naar boven, doe 2x5x40 atg front squat and good to go hahahaha.

Deloaden zie ik het nut niet van in met mijn stats. Gewoon blijven proberen.
                          Ik heb toch een flinke stap gemaakt de afgelopen tijd door te deloaden. Het is zeker het proberen waard als je vastzit op een bepaald gewicht. Nu voel ik me echt een beta met mijn vele opwarmsets lol. 2 sets en knallen is voor mij instant injury .

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                            Ik heb toch een flinke stap gemaakt de afgelopen tijd door te deloaden. Het is zeker het proberen waard als je vastzit op een bepaald gewicht. Nu voel ik me echt een beta met mijn vele opwarmsets lol. 2 sets en knallen is voor mij instant injury .
                            In de filmpjes is het anders ook aardig injury hahaha. In de ochtend gewoon wat warmlopen om de heupen wat losser te maken. Of.......heheheh .

Ben atm in de cut en gebruik nu een ''fatburner'' genaamd dexaprine. WTF shit is heftig hahaha. Eerste dag had ik gewoon een hele geknald en een blikje red bull (suikervrij ) gedronken voordat ik ging werken (rond 7:00). Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt lol. Stond continu te smilen als een gek en was druk als een mofo. Was al rondjes aan het rennen in de bioscoop terwijl collega's nog rond sjokte met hun kopje koffie. Hele tijd een soort onderbuikgevoel alsof je iets spannends gaat doen. Lekker hahaha. Kon alleen helemaal niet slapen, sliep pas tegen 2:00 in. Kan ook aan de cafeine liggen, want daar kan ik dus helemaal niet tegen.
                            Zonder cafeine heb ik vandaag alleen het onderbuikgevoel gehad. Grappig om dit allemaal te ervaren.

Comment

• hahaha ik benijd je gevoeligheid voor Caf stuiter je ook op pwo's dan of is deze dexaprine gewoon iets 'anders' zegmaar ?
                              F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                                hahaha ik benijd je gevoeligheid voor Caf stuiter je ook op pwo's dan of is deze dexaprine gewoon iets 'anders' zegmaar ?
                                Ik stuiter ook op pwo hahaha. Maar cafeïne is net drugs voor mij hahaha. Drink het bijna nooit. Vroeger enkel voor belangrijke wedstrijden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X