600gram voor het trainen?
Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Tails View PostIk ben nu iig in de war, als er rijst staat op de excelsheet is dat dan gekookt of ongekookt ?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Nette trainingen man! Vind het ook bikkel dat je eerst squat doet dan RDL en dan nog eens frontsquats!
5x5x120 is ook een mooi streven btw!
Maar 5x160 op DL ben je overigens al sneller dan je denkt als je het regelmatig doet, dus die kan je wel een beetje omhoogschroeven . Mijn streven op dl staat op 3x200Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostNette trainingen man! Vind het ook bikkel dat je eerst squat doet dan RDL en dan nog eens frontsquats!
5x5x120 is ook een mooi streven btw!
Maar 5x160 op DL ben je overigens al sneller dan je denkt als je het regelmatig doet, dus die kan je wel een beetje omhoogschroeven . Mijn streven op dl staat op 3x200
Originally posted by jobr View PostHoe denk je dat Zyzz zo shredded werd, kwam door al die rijst bro!
< abbo
Vandaag een beetje een kutdag maar eigenlijk ook weer goed. Had vandaag mijn laatste rapport in moeten leveren maar was de deadline van 12:00 helemaal vergeten. Ik had eigenlijk gedacht door te knallen tot 16:00, inleveren, work. Maar nu heb ik dus vrije tijd en kan ik gaan trainen . Niet dat ik dat erg vind hoor, lowcarb sucks."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Postthnx, ik moet eerlijk zeggen dat mijn motivation deels ook komt door jouw log. Ik zat zo voor het trainen ff te lezen en dacht fuck die jongen gaat hard. Ik moet ook zo hard gaan hahaha.
Hahaha 600gr ongekookt is ruim 1,2k rijst? Dat dere carbs.
Vandaag een beetje een kutdag maar eigenlijk ook weer goed. Had vandaag mijn laatste rapport in moeten leveren maar was de deadline van 12:00 helemaal vergeten. Ik had eigenlijk gedacht door te knallen tot 16:00, inleveren, work. Maar nu heb ik dus vrije tijd en kan ik gaan trainen . Niet dat ik dat erg vind hoor, lowcarb sucks.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Vandaag trainen. Eigenlijk ub maar mn elleboog was fucked doordat ik gister tijdens het werk tegen de deurpost aan knalde. Dus toen maar lb geprobeerd, maar was niet.volledig herstelt en voelde al kut met 60kg.
Dus toen maar hiit 10 minuten gedaan. Helemaal kapot en morgen hopelijk ub trainen bij een andere sportschool."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment