Originally posted by Kevster
View Post
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
Originally posted by Waterpoloboy View Post/edit: Oh lol dikke faal. Het is uiteraard 22-4-2013 vandaag en niet 24-5-2013 zoals ik zei, hahaha!
Kan een mod aub, mijn 5 in een 4 veranderen bij de datums? En het hierboven staande bericht verwijderen..
Me kop is net een vergiet..
Je mag zeer tevreden zijn over de resultaten die je hebt bereikt de afgelopen periode. De foto's liegen er niet om!
Op elke foto is te zien dat je echt een stuk voller oogt. Vooral de rug vind ik er persoonlijk uitspringen, zit duidelijk wat meer massa op. Ook bij de front lat spread zie ik dat je lats meer uitsteken. Ook lijken je benen wat voller.
Conclusie: als je op dit tempo door blijft gaan zul je echt ver kunnen komen. Wel doorgaan met loggen, cus i enjoy reading this shit!People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by Siegfried Muller View PostIk merk dat low carb zn tol begint te eisen..
Je mag zeer tevreden zijn over de resultaten die je hebt bereikt de afgelopen periode. De foto's liegen er niet om!
Op elke foto is te zien dat je echt een stuk voller oogt. Vooral de rug vind ik er persoonlijk uitspringen, zit duidelijk wat meer massa op. Ook bij de front lat spread zie ik dat je lats meer uitsteken. Ook lijken je benen wat voller.
Conclusie: als je op dit tempo door blijft gaan zul je echt ver kunnen komen. Wel doorgaan met loggen, cus i enjoy reading this shit!
Thanks, man. Ik zie zelf op zich ook wel verschil, maar feedback van anderen is altijd relaxt, aangezien eenieder naar andere dingen kijkt. Met de back lat spread begint het inderdaad ook al ergens op te lijken al zeg ik het zelf!
Zal ik zeker doen, kerel. Ik vind het zelf ook leuk om bij te houden en te delen."Straight outta gym"
Comment
-
-
Effe paar dagen niet lezen rn ik ben weer een uur bezig
Je gaat goed man, toen ik stopte met ud2 zag ik niet veel verschil tot een week erna ik weer normaal at torn was alles duidelijk beter.
Nu is het lastig ivm vocht, glycogeen etc. Maar komt helemaal goed.
Yohimbe is net als epedra niet meer legaal je kan het kopen waar je ook andere sportbevorderende middelen kan kopen
Comment
-
Originally posted by quibus View PostEffe paar dagen niet lezen rn ik ben weer een uur bezig
Je gaat goed man, toen ik stopte met ud2 zag ik niet veel verschil tot een week erna ik weer normaal at torn was alles duidelijk beter.
Nu is het lastig ivm vocht, glycogeen etc. Maar komt helemaal goed.
Yohimbe is net als epedra niet meer legaal je kan het kopen waar je ook andere sportbevorderende middelen kan kopen
Ja, dat dacht ik al :P, jammer.
Ik vind het wel jammer dat me mm's niet afgenomen zijn de afgelopen tijd, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat vetcellen vocht kunnen opnemen, waardoor ze vol lijken, maar na een vocht depletie legen deze vet cellen zich en dan zie je ineens het verschil. Dus ik maak mezelf maar wijs dat dat het geval is, haha.
Ik merk wel echt verschil met normaal in carbs en bijna niet. Er lijkt wel een wereld van verschil te zitten in mijn glycogeen voorraden vol, (terwijl ik toch niet (echt?) bloated ben na me carb-load) en de dagen dat ik aan het depleten ben. Echt absurd wat een verschil in definitie op me buik."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by bvds View PostZiet er goed uit hoor die foto's vooral je lats! Wat ga je doen als je UD2 hebt afgerond?
Qua schema wil ik dan een 4 dagen split gaan doen met 1 armen dag of een UB/LB schema met 1 armen dag.
Geen 5 dagen trainen, want die armen dag doe ik thuis in 45 minuten vol gas. Supersetten triceps, biceps met veel reps en weinig rust.
Ik weet nog niet welke, wat het gaat worden. Beide schema's hebben zo hun voor- en nadelen natuurlijk.
Ja, me lats zijn altijd wel een goede spiergroep geweest.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostJa, eerst deze 3 weken vol maken dan 2 weken op onderhoud en dan bepalen of dat ik nog 2-6 weken UD2.0 ga doen of dat ik weer ga bulken.
Qua schema wil ik dan een 4 dagen split gaan doen met 1 armen dag of een UB/LB schema met 1 armen dag.
Geen 5 dagen trainen, want die armen dag doe ik thuis in 45 minuten vol gas. Supersetten triceps, biceps met veel reps en weinig rust.
Ik weet nog niet welke, wat het gaat worden. Beide schema's hebben zo hun voor- en nadelen natuurlijk.
Ja, me lats zijn altijd wel een goede spiergroep geweest..
Comment
-
Originally posted by Mrloaded View PostDie 45min zijn dan toch ook trainen ookal is het thuis? Of bedoel je dat je die dag niet op voedingsbehoefte van trainingsdag gaat zitten? Ook armen training is een training toch ?
Ik zet het een beetje krom neer in de zin van dat ik 4 dagen dus in de gym wil trainen en 1 dag thuis voor armen i.p.v. 5 dagen in de gym. Hopelijk is het nu duidelijk, maar misschien bedenk ik me nog wel.. Ik vind 4 dagen en een korte 5e keer eigenlijk wel prima.."Straight outta gym"
Comment
-
Week 4, UD2.0
Depletion training 1
Chest press machine 6x15-20
Row machine 6x15-20
Db Lateral raise 6x15-20
Seated calf raise 6x15
Preacher curl machine 6x15
Rope pushdown 6x15-20
Leg press 6x15-20
Lying leg curl 6x15
Rust: 60 seconden op de grote oefeningen, 45 seconden bij de kuiten, biceps en triceps.
Tijd per werkset: 45-60 seconden.
Commentaar: het was weer flink aanpakken, maar ik heb me er weer doorheen geworsteld. Ik had er iig naar uitgekeken. Het gaat uiteindelijk om het eindresultaat, maar ik geniet ook van de weg er naar toe. Pain is so close to pleasure zoals wel eens gezegd wordt. Dat gaat op zich ook wel op voor deze trainingen. De trainingen op het moment voelen hels aan, me spieren doen gewoon "pijn", zijn vermoeid en toch moet je dan nog 10 reps maken ofzo, maar dat vind ik ook wel iets hebben. Dat diep gaan met je lichaam. Daarom bevalt de methode UD2.0 mij ook erg goed..
Morgen laatste depletion training alweer, voor ik het weet zit ik alweer in week 6 joh.. Heuuujjjj!"Straight outta gym"
Comment
-
Week 4, UD2.0
Depletion training 2
Incline db press 6x12-15
Lat pulldown 6x15
Db Lateral raise 6x15-20
Standing calf raise machine 6x15
Seated incline db curl 6x15
Straight bar pushdown 6x15-20
Leg press 6x15-20
Lying leg curl 6x15
Rust: 60 seconden op de grote oefeningen, 45 seconden bij de kuiten, biceps en triceps.
Tijd per werkset: 45-60 seconden.
Commentaar: ik zong vandaag duidelijk een toontje lager qua "genieten van mijn weg naar het einddoel" dan gister, haha. Het was weer flink afzien, paar keer 5-10 seconden rust genomen om even "het vollopen met lactaat" kwijt te zijn, zodat ik de set af kon maken. Het was echt weer afzien. Vooral benen depleten is zo ongelofelijk "minder prettig".
Gelukkig heb ik het er weer op zitten. Vrijdag tension workout en dan heb ik het alweer gehaald qua mindfuck voor week 4.
Ik begin nu langzaam een heel ader netwerk te zien op me quads, bij de juiste lichtinval, ik kan nu kleine stukjes huid bij me kuiten lostrekken. Verder zie ik flink wat aders omhoog komen tijdens de training, omdat alles zo goed doorbloed wordt. Dus volgens mij zit ik toch echt in de goede trein!"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...16 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: