Originally posted by Guusd
View Post
log Gus
Collapse
X
-
Haha ja maar die broeken kan je nergens krijgen behalve op internet waar ze veel te duur zijn
Gisteren een workout meer op kracht gedaan, dus wat lager in de reps. Het was in de homegym van een vriend, barbell weegt daar maar 10kg en de gewichten zijn massief ijzer dus 80kg hier leek veel zwaarder dan 80kg in de sportschool. Voelde heel raar aan, zal wel komen door de lichtere barbell die daardoor de balans anders maakt. Of het gewicht klopte gewoon niet, kan ook
Bankdrukken
6x80
6x80
6x80
Chin ups
6xbw + 15
6xbw + 15
6xbw + 15
Incline Bankdrukken
6x70
6x70
6x70
Bent Over Row
6x70
6x70
6x75
Squat
5x115
6x115
5x115
Romanian Deadlift
4x140
4x140
4x140
Hammer Curls
12x15
10x15
10x15BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
-
-
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostGozzahh, jij als ripped sick cunt + = Fuckin' shredded quadbrah.
OT:
Wel raar dat die stang zwaarder aanvoelde, in principe is 80kg altijd het zelfde.. misschien was de stang ook dunner?Ernstig noh!
Comment
-
Originally posted by bvds View PostIk heb serieus nog ergens zo'n ding van adidas liggen haha
OT:
Wel raar dat die stang zwaarder aanvoelde, in principe is 80kg altijd het zelfde.. misschien was de stang ook dunner?
Kijk anders een keer op de gaypride in amsterdam, dan zie je der zat mee rond lopen.
Comment
-
Originally posted by bvds View PostIk heb serieus nog ergens zo'n ding van adidas liggen haha
OT:
Wel raar dat die stang zwaarder aanvoelde, in principe is 80kg altijd het zelfde.. misschien was de stang ook dunner?
Vandaag weer een depletion workout gedaan op wat minder koolhydraten dan normaal. Volgens UD2 dus nog geen officiele depletion workout. Die beginnen de dag na de bodynet meet. Mijn borst en benen zijn nog steeds aan het janken. Dat gaat nog leuk worden als ik maar op 75gr koolhydraten zit. Training is niet echt zinvol om te posten aangezien ik niet meer alle gewichten weet. Ik deed het schema hier onder en dan eerst 3 sets van alle oefeningen, 5 minuten pauze en dan van alle oefeningen de andere 3 sets. Tussen alle sets door 1 minuut pauze. Volgens UD2 moet je ongeveer 45 seconden doen over een set, ik zat steeds rond de 30. Dus de volgende keer iets trager de sets doen
6x Bankdrukken
6x Seated Rows
6x Incline Bankdrukken
6x Lat Pulldown
4x Lateral Raise
6x Standing Calf Raise
6x Leg Press
6x Leg Curl
4x Biceps Curl
4x Tricep Pushdown
Morgen hetzelfde verhaal en weer rond de 120 khBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Goed man, ja die werksets van minimaal 45 tot 60 seconden max is echt anders. Waardoor ik soms 20 reps moet maken om de tijd vol te maken, maar ik moet die 15 reps al traag uitvoeren om aan de 45 te komen. Echt totaal andere gewichten moet je hierdoor gebruiken.
Ik vraag me af in hoeverre het qua mindfuck zal schelen om op 120g of 60-75g carbs te zitten. Het blijft beide gewoon kut, volgens mij. Die totale carbs is meer om te zorgen dat er geen spierglycogeen aangevuld kan worden vanaf de dag dat je weer low carbs gaat en die werksets zijn er om er voor te zorgen dat je gedwongen niet op je ATP energie systeem draait, maar op je afbraak van glycogeen voor energie (glycolyse). Dus op 60 of 120g carbs, op beide manieren tracht je op je glycogeen voorraden te trainen. De meer ervaren lui moeten wel kunnen vertellen of het wel echt veel scheelt..
Grote kans dat je al ongeveer ervaart wat je straks te wachten staat, dus keep it up!"Straight outta gym"
Comment
-
Ik ga dadelijk weer trainen en nu let ik goed op dat mijn sets rond de 45 secondes duren. Ben nog wel helemaal gaar van de training van gisteren. Qua vetpercentage zie ik al goed dat ik lager zit. Ben erg blij
[IMG][/IMG]
Voor de lol mijn carnavalspak aangetrokkenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostBen erg blij
Maar het bevalt dus wel, dat UD2.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment