Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb even mijn omtrekken gemeten. Laatste keer was volgensmij in januari maar dat heb ik niet opgeschreven
Links Rechts
Nek: 38,5 cm
Schouders: 124 cm
Biceps: 37 cm 37 cm
Onderarm: 29,5 m 29,5 cm
Borst: 103,5
Taille: 87 cm
Quads: 68 cm 68 cm
Kuiten: 42 cm 42,5 cm
Penis: 22,5 cm
Ik weet niet wat mijn schouder en borst omvang is, maar ik ben sowieso jaloers op jouw quads. Fucking hell, mirin.
Ik weet niet wat mijn schouder en borst omvang is, maar ik ben sowieso jaloers op jouw quads. Fucking hell, mirin.
Merk je veel verschil qua cm's t.o.v. januari?
Dankjewel Ik herinner me dat mijn armen 36 en 36,5 waren. Ben blij dat ze nu gelijk zijn alhoewel ik ze wel klein vind lijken van de zijkant gezien. Tot de meting van net had ik niet in de gaten dat ze gegroeid waren. Qua benen merk ik de groei wel. Ik ben in de afgelopen paar maanden uit 4 broeken gescheurd. Mijn taille is volgens mij 1cm gekrompen en borst/schouders had ik nooit gemeten. Ik ben voor zover ik me kan herinneren overal wel gegroeid maar ik heb de metingen toen helaas niet bijgehouden
@Faab: kom jij naar de meeting? dan zie je wel dat dit mijn misc stats zijn, ben in het echt een dunne lat
Damn, ik moet oppassen met wat ik post. Topic vervuiling 2.0 hier
Vrijdag 29 Maart 2013 LB Training
Full Squat
zonder schoenen, best fijn
10x60
8x100
8x110
8x110
Romanian Deadlift
8x110
6x130
8x130
Geen front squat deze keer, voelde een raar trekje in mn rechterbeen en ben toen maar leg extentions gaan doen. Moest even aftasten naar het gewicht maar uiteindelijk bleek dat apparaat te licht voor mij dus ben wat hoger in de reps gegaan.
Leg Extention
20x70 (was te licht)
15x100
15x100
15x100 dikke pomp in de legs op dit moment
Standing Calf Raise
12x150
12x150
12x150
Back Extention
15xbw + 25kg bw=86.5 (vorige week dinsdag 87,3 dus in 9 dagen 0,8kg er af)
15xbw + 25kg
15xbw + 25kg
Side Bends
12x32,5
12x32,5
12x32,5
Morgenmiddag UB en Hiit. Ik ga weer lekker sprinten buiten. Vanaf volgende week ga ik aan het schema voor ud2 beginnen. Het dieet zelf volgt rond 20 april. Waarschijnlijk de dag na de Bodynet Meet. Ik ga nu hoog in de reps en weinig rust tussen de sets pakken. De laatste workout van de week pak ik juist langer rust en ga ik laag in de reps. Ik doe dit zodat mijn lichaam een beetje kan wennen zodat de klap van weinig koolhydraten + snel trainen minder hard aan komt
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
De sportschool was maar tot 17.00u open en ik moest alleen trainen. Ben daarom naar de vestiging gegaan die wat dichter bij mijn huis ligt. Over het algemeen wel kut apparatuur maar die had ik toch niet nodig, behalve de benchpress.
Bankdrukken
warming up
8x80
8x80
8x80
Pull Ups
10xbw
8xbw
8xbw
Military Press
12x40
11x42,5
9x45
Bent Over Row
10x70
10x75
8x75
Dumbbell Shrugs
super gladde dumbbells en ik had geen straps bij me, ging dus niet goed
12x32,5
12x32,5
10x30
dat komt voor mij pas over 3 weken als ud2 begint. Ik weet dat het super zwaar gaat worden maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden
NO PAIN NO CHANGE!!!
Hehe, aders vind ik wel strak als je opgepompt bent, maar teveel ook niet. Scheelt dat als je niet opgepompt bent het wel mee valt qua netwerk van aderen vaak.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment