log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrijdag 19 April 2013

De op een na laatste training voordat dinsdag UD2 echt van start gaat. Ik wilde met dumbbels bankdrukken maar ben toch maar met een barbell verder gegaan omdat dat fijner voelde. Mijn gewicht was op een vrij lege maag 84.5kg . Vandaag cut ik precies 1 maand. Ik ben van ongeveer 87.5kg naar 84.5-85kg gegaan en in de spiegel zie ik al resultaat. Ik ben benieuwd of ik op de 12% zit, caliper ligt bij een vriend thuis.

Bankdrukken
    6x35 dumbbells ging een beetje verneukt omdat ik nooit flat dumbbell press doe, kracht verspild
    8x80 barbel
    6x80

Incline Dumbbell Press
    12x25
    12x25

Seated Row
    12x60
    12x65

Chin Ups
    12xbw
    12xbw

Lateral Raise
    12x8
    12x8

Standing Calf Raise
    12x150
    12x150
    12x150

Leg Press
    12x240
    12x240
    12x240 ging vrij makkelijk

Leg Curl
    12x70
    12x70
    12x65

Barbell Curl
    10x40 PRhad deze al lang niet meer gedaan, fijn een prtje geknald
    8x40

Tricep Pushdown
    12x65
    12x65
    15x40 pompsetje

Nu de junkmaaltijd van de week en zondag nog even hard knallen tijdens de meet. Waarschijnlijk ga ik low reps doen. Hopelijk voor de eerste keer in mn leven uit een fatsoenlijk squatrack squatten. Heb er zin in!

En dan dinsdag begint de horror... ud2. Voedingsschema volgt nog, heb het boek nog niet helemaal uit
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
      Hopelijk voor de eerste keer in mn leven uit een fatsoenlijk squatrack squatten. Heb er zin in!
      Jaja, dat wordt een hele openbaring voor jou!
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
        Jaja, dat wordt een hele openbaring voor jou!
        Hij gaat een dikke vette pr zetten zondag!
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Mooi resultaten voor een 4 weken cut. Merk je vooral dat relatief droge plekken nog droger worden?

Succes aankomende week. Ik ben benieuwd hoe UD2.0 je afgaat!
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Mooi resultaten voor een 4 weken cut. Merk je vooral dat relatief droge plekken nog droger worden?

Succes aankomende week. Ik ben benieuwd hoe UD2.0 je afgaat!
            Dankjewel. Ik merk het aan bepaalde plekken, zoals quadriceps maar ook aan de zijkant van de buik dat er een stuk meer contouren van de spieren te zien zijn. Vandaag had ik met ideale belichting zelfs zichtbare serratus anterior. Ook in de schouders zijn bij bepaalde poses steeds beter de 3 verschillende delts te zien. Heb wel zin in UD2 om nog droger te worden. Heb ook nooit echt laag in VP gestaan. Lijkt me ook leuk omdat mensen niet weten wat je aan het doen bent en als het dan een zonnige dag is waarop je kan zwemmen iedereen ineens ziet hoe droog je bent en er zo achter komt wat je eigenlijk aan het doen was terwijl je daar half lag te sterven in de sportschool

Comment

Dankjewel. Ik merk het aan bepaalde plekken, zoals quadriceps maar ook aan de zijkant van de buik dat er een stuk meer contouren van de spieren te zien zijn. Vandaag had ik met ideale belichting zelfs zichtbare serratus anterior. Ook in de schouders zijn bij bepaalde poses steeds beter de 3 verschillende delts te zien. Heb wel zin in UD2 om nog droger te worden. Heb ook nooit echt laag in VP gestaan. Lijkt me ook leuk omdat mensen niet weten wat je aan het doen bent en als het dan een zonnige dag is waarop je kan zwemmen iedereen ineens ziet hoe droog je bent en er zo achter komt wat je eigenlijk aan het doen was terwijl je daar half lag te sterven in de sportschool
              Dit dus, lui in mijn omgeving weten wel dat ik aan het shredden ben. Bij jou niet? Of spreek je over gasten in de gym? Niceee. dikke abs met serratus erbij is godlike. Goed bezig. Ja, voor mij is het ook een hele nieuwe ervaring en een nieuw avontuur. Het is afzien, maar je krijgt op zich wel meer "wow" effecten dan wanneer je aan het bulken bent, vind ik. Ik ben nu 3 weken bezig en ik merk toch dat het een proces van de lange adem is, blijven gaan en niet te hard in gewicht willen dalen. Dat kost je enkel VVM, waardoor je kleiner gaat ogen. Ideaal gesproken zou je groter moeten gaan lijken in je borat slip als je droger wordt i.p.v. dat je enkel groot oogt met kleren aan.

Waar meten we samen met alle andere ripped mothafucka's in de zomer. De berg Olympos ofzo?
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Dit dus, lui in mijn omgeving weten wel dat ik aan het shredden ben. Bij jou niet? Of spreek je over gasten in de gym? Niceee. dikke abs met serratus erbij is godlike. Goed bezig. Ja, voor mij is het ook een hele nieuwe ervaring en een nieuw avontuur. Het is afzien, maar je krijgt op zich wel meer "wow" effecten dan wanneer je aan het bulken bent, vind ik. Ik ben nu 3 weken bezig en ik merk toch dat het een proces van de lange adem is, blijven gaan en niet te hard in gewicht willen dalen. Dat kost je enkel VVM, waardoor je kleiner gaat ogen. Ideaal gesproken zou je groter moeten gaan lijken in je borat slip als je droger wordt i.p.v. dat je enkel groot oogt met kleren aan.

Waar meten we samen met alle andere ripped mothafucka's in de zomer. De berg Olympos ofzo?
                Ik praat niet echt men mensen uit mijn gym behalve met 2 vrienden waar ik mee train en nog een kerel die wedstrijden doet. Voor de rest weet niemand dat ik aan het shredden ben. Volgens mij is bijna iedereen in de gym op zijn eigen manier aan het shredden. Ik denk niet dat iemand hier weet wat UD2 is, heb het er soms wel over met trainingsmaten en ik loop sinds kort met een stopwatch rond dus sommige mensen zullen wel denken dat het met shredden te maken heeft. Maar vaak kijken ze raar omdat ik moeite heb met 45kg benchen terwijl ik eerst het dubbele drukte. Achja ik trek me niet veel meer aan wat anderen denken. Qua langzaam dalen ben ik volgens mij wel prima bezig. Ik wil juist ook langzaam dalen in gewicht, ben anders te bang dat ik vvm verlies en dat wil niemand.

Ik zie je wel op Olympos of Venice Beach

Comment

Ik praat niet echt men mensen uit mijn gym behalve met 2 vrienden waar ik mee train en nog een kerel die wedstrijden doet. Voor de rest weet niemand dat ik aan het shredden ben. Volgens mij is bijna iedereen in de gym op zijn eigen manier aan het shredden. Ik denk niet dat iemand hier weet wat UD2 is, heb het er soms wel over met trainingsmaten en ik loop sinds kort met een stopwatch rond dus sommige mensen zullen wel denken dat het met shredden te maken heeft. Maar vaak kijken ze raar omdat ik moeite heb met 45kg benchen terwijl ik eerst het dubbele drukte. Achja ik trek me niet veel meer aan wat anderen denken. Qua langzaam dalen ben ik volgens mij wel prima bezig. Ik wil juist ook langzaam dalen in gewicht, ben anders te bang dat ik vvm verlies en dat wil niemand.

Ik zie je wel op Olympos of Venice Beach
                  Dat heb ik ook. Ik begroet sommige lui, verder doe ik geen moeite om "vrienden" te worden met andere gasten. Ik loop daar als een autist rond met de ene hand mijn handdoek en pen en in de andere een schrijfpapiertje om gewichten op te schrijven en een bidon met water. Ik heb zo'n horloge stopwatch echt ideaal. Ik denk dat de gemiddelde gymdude in een sportschool met "healthcenter" look sowieso niet zo strikt zijn qua voeding etc, ieder zijn ding natuurlijk. Vaak nemen ze nog wel shakes, sommige wel 5 per dag, maarja als ze niet weten hoeveel bouwstenen ze hebben voor hun huis. Kunnen ze er wel cement bij blijven gooien, daar krijg je nog geen groter en sterker huis mee..

Hieruit kun je duidelijk opmaken dat voeding rete belangrijk is, omdat anders je prestaties gewoon zuigen..

Haha, ja ik vlieg wel even of vraag Neptunus of ik achterop zijn kar mag zitten die voortgetrokken wordt door reusachtige zeepaardjes.
                  Last edited by Iron Mind; 20-04-2013, 06:57.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Ik ben benieuwd hoe je ud ervaart je bent nog steeds erg goed bezig, jij ook wpb, dus moet goed komen.
                    Morgen zal ik je pr squat wel filmen guus

Comment

• Goed bezig man, zo meteen godlike rondlopen in de zomer en tegen de zomerboys roepen 'Do you even lift bro'

Ben benieuwd hoe je UD2 ervaart, ik ben gisteren begonnen met mijn cut op normale wijze, proberen in 4-5 weken naar 12% te komen en dan wil ik ook overstappen op UD2 om nog iets lager te komen.
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Heb even de laatste pagina doorgelezen en klinkt allemaal erg goed!
                        Ernstig noh!

Comment

• Je logje blijft leuk te lezen Guus! ben zeer benieuwd wat UD2 je oplevert.. foto's voor/na worden genomen lijkt me? xD

Comment

• Dankjewel allemaal. Uiteraard zal ik foto's maken van mijn UD2 progressie.

Blijkbaar ga ik dus morgen een squat PR zetten

Comment

Dankjewel allemaal. Uiteraard zal ik foto's maken van mijn UD2 progressie.

Blijkbaar ga ik dus morgen een squat PR zetten
                              Sowieso, ik zal je aanmoedigen
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Staan we daar met ze alle om je heen hahaahahaha
                                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X