Die shake idd. Met banaanwhey is het een soort aangezoet vloeibare vorm van Haribo banaantjes
log Gus
Collapse
X
-
Goede progressie, Guus. Je ziet duidelijk de veranderingen. Wat is het verschil met de oudere foto qua gewicht en vet%?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Het verschil is volgens mij 1.5kg maar mijn gewicht schommelt nogal veel nu. Zal wel met vocht te maken hebben. Toen ik begon stond ik geloof ik op 13.5% en nu denk ik op 12. Ik heb mn caliper niet thuis liggen. Zo de power workout maar ik voel me niet helemaal 100% fit. Tijdens de low carb ben je nogal kwetsbaar wat ik soms wel merkBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
De power workout ging best lekker. Hoewel de bench in die gym niet super fijn is omdat het bankje een beetje een arch heeft ging dat ook lekker. Alleen deadlift ging niet super want de barbell had geen grip reliëf en ik had geen straps. Ik wisselde de oefeningen af door een set te benchen dan een set chin ups dan weer benchen dan weer chin ups. Zo deed ik dat met alle oefeningen behalve squat en deadlift. Ik woog 83.5kg, toen ik met ud2 begon woog ik 85kg
Bankdrukken
6x85
5x85
6x80
Chin Ups
6xbw + 17, 5
6xbw + 17, 5
6xbw + 17, 5
Incline Bench
6x70
6x70
6x70
Barbell Row
Iets meer reps dan normaal want ik pakte steeds de stang die ik met incline bench ook gebruikte
8x70
8x70
8x70
Full Squat
Geen belt deze keer
6x100
6x110
6x110
Deadlift
6x110
5x110
4x110
Calf press
Kon deze helaas niet zwaarder doen vanwege de bouw van het apparaat
20x100
18x100
18x100
Military Press
6x50
6x50
5x50
Hammer Curl
6x17, 5
6x17, 5
6x17, 5
Tricep pushdown
10x70 (ben sterker dan ik dacht
6x75
5x75
Nog snel wat pull ups daarna gedaan omdat ik die fijn vindBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
UD2 week 3, depletion training 1
Chest Press 6x15
Seated Row 6x15
Incline chest press 6x15
Lat pulldown 6x15
Lateral Raise 4x15
Calf Raise 6x15
Leg Press 6x15
Leg Curl 6x15
Preacher Curl 4x15
Tricep Pushdown 4x15
De training ging prima. Had last van burn bij veel oefeningen. Bij de beenoefeningen kreeg ik hartkloppingen en met leg press werd ik even misselijk. Ik zag mn hart heel hard door mn shirt heen kloppen. Best grappig achteraf. De training was verder niet super intens maar ik heb soms wel met moeite de laatste reps gehaaldBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Dankje joey. Belichting is idd anders
Vandaag heb ik voor de verandering 7.5 u geslapen op een low carb dag ipv 5-6u. Werd lekker uitgerust wakker
Straks de workout maar zo misschien even wat cardio doen. Moet sowieso nog naar de supermarkt dus misschien fiets ik wel een stuk omBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
UD2 week 3, Depletion training 2
Chest Press 6x15
Seated Row 6x15
Incline chest press 6x15
Lat pulldown 6x15
Lateral Raise 4x15
Calf Raise 6x15
Leg Press 6x15
Leg Curl 6x15
Preacher Curl 4x15
Tricep Pushdown 4x15
Vandaag alles achter elkaar gedaan in plaats van in twee rondes te verdelen. Het was weer afzien vandaag. Met kuiten trainen werd ik misselijk maar het enige voordeel van ud2 op dat moment is dat er toch niks in mn pens zit om uit te kotsen overal had ik nu de erge burn en moeite om de reps te halen behalve met leg press. Datvwas gisteren een hel maar vandaag viel het mee. Ik ben nu, de 16e trouwens jarig. 22 jaar oud. Het jaar dat ik super shredded word en daarna in de bulk de 90kg aan ga tikken. Wel jammer dat ik nog in de low carb zit tijdens mijn verjaardag. Ik heb nu zo'n zin in taart chips en borrelnootjes... gelukkig is vrijdag weer de carb load. Dan zal ik ook een stukje taart eten. Ik weeg nu 83, 5kg. Ben benieuwd waar het schip strandt na ud2. Ik wil op zn minst 6 weken af maken, zit nu in de 3e. Misschien dat ik na de 6e week een of twee maintenance weken in kas en daarna nog 2-4 cycles doe.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ziet er goed uit die depletion training. Hoe meer pijn je op jezelf loslaat tijdens de trainingen hoe beter de resultaten zullen zijn. Lekker door blijven beuken. At the end of pain is success.
Gefeliciteerd met je 22 jaar!
Ohja, we're all gonna make it, brah"Straight outta gym"
Comment
-
Proficiat!
dat je maar een grote sick cunt shredded quad & chest bra mag worden waarna je mirin tegen iedereen kan roepen!
Zo noemt de jeugd van tegenwoordig het toch? Man ik word oud
fijnedag kerel!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostZiet er goed uit die depletion training. Hoe meer pijn je op jezelf loslaat tijdens de trainingen hoe beter de resultaten zullen zijn. Lekker door blijven beuken. At the end of pain is success.
Gefeliciteerd met je 22 jaar!
Ohja, we're all gonna make it, brah
Originally posted by Mvos View PostProficiat!
dat je maar een grote sick cunt shredded quad & chest bra mag worden waarna je mirin tegen iedereen kan roepen!
Zo noemt de jeugd van tegenwoordig het toch? Man ik word oud
fijnedag kerel!BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment