building a better fysiek LOG.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alleen eventjes aantikken, depleten en vocht depleten dan hoop ik wat fototjes te kunnen maken en dan naar 5-6% en dat vasthouden tijdens de kuur hoop ik....

maar voedingschema zal ik wel wat hulp bij nodig hebben want ik wil ud2.0 doen, anders stort ik dyno wat en dan kan hij me wat uitleggen en maken
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Nee ga het wel vertellen dan, als het gratis kan bloedtesten... ga ik niet via inet 100 euro betalen!

dokter toch beroeps geheim dus snap het probleem ook niet echt...
      Een dag niet getraind...

Comment

• nu iets meer als een week off.. nog steed vreselijke backpumps.... grrr..

zojuist wat buik en 20-30minuutjes interval circuit training ala crossfit gedaan.. .

ben te lui voor gewone cardio...
        Last edited by gain is pain; 01-08-2013, 13:07.

Comment

• ud2.0 gaat lekker, nu weekje 3... ziet het wel....

ben benieuwd naar de ud2.0 cut... volgende week nakuur....

Comment

• bam! heb zoo zin in me volgendeee kuur... haha zoveel om naar uit te kijken de komende tijd!
            nieuwe opleiding, nieuwe tattsszzz die gezet worden, binnenkort ud2.0 cut inclusief kuur....
            braah heb er zin in!!!

nu 3e depletion dag... morgen nog half dagje en laden...

Comment

• 1e carbload maaltijd...
              vascularity as fuck... (op de foto komt het er niet echt uit #alleen binnenkant van arm# maar het lijkt net een roadmap mijn onderarmen )

Comment

• ot even: hoor vaak dat de depletion trainingen een ramp zijn op ud2.0 alleen dat heb ik totaal niet... de ergste training ud2.0 vind ik de tension training (geen energy en shit) ... doe ik iets verkeers of ?

Comment

• Kan ik je niet mee helpen, jmr geen foto van uper body. Ziet er volgens mij goed uit. Bitch
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Haha bitch?
                    Ouwe kanaalridder...

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                      ot even: hoor vaak dat de depletion trainingen een ramp zijn op ud2.0 alleen dat heb ik totaal niet... de ergste training ud2.0 vind ik de tension training (geen energy en shit) ... doe ik iets verkeers of ?
                      Ik heb geen ervaring met de bulk variant, maar als de depletion hetzelfde is. Zou ik het volgende verwachten, tenminste dit zijn de sensaties die ik meemaak elke depletion training. Je doet zeg maar 15-20 reps en vanaf rep 8 denk je al dat je gaat falen met dat gigantische branderige, uitgeputte gevoel in de spier die je aan het bewerken bent terwijl je er daarna nog 7-12 reps eruit gaat persen.

Plus daarna krijg je een soort pijnlijk gevoel in je spier alsof die even ontploft voor een paar tellen na je set en dat ebt dat pijnlijke gevoel weer langzaam weg. Plus het gevoel dat je spieren gewoon vollopen met lactaat na een aantal sets, waardoor elke set nog "leuker" wordt. Oftewel de rest schiet op een gegeven moment tekort, waardoor er zich met elke rep, set die erbij komt meer en meer lactaat ophoopt en dus voor meer pijn in je spier zorgt.

Aldus mijn ervaringen met de sensaties van depletion trainingen..

Ikzelf vind de tension workout daarentegen weer een lachtertje, omdat ik die 30g carbs in me mik heb. Terwijl iedereen ook afsterft bij de tension schijnbaar. Ikzelf heb dat juist niet, want ik voel me net een god door die carbs, plus het idee dat ik daarna mag vreten voor het leven maakt erg veel goed bij mij.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Depletion trainingen zijn bijna gelijk alleen in een split vorm... maar voel me die dagen nog best goed..totdat tension komt en dan voel ik me echt een pop.... zoo zwak en geen zin om tte trainen... jezus..

Comment

• vandaag tatszz laten zetten... kan 2-3 daagjes geen chest trainen denk ik

Comment

• Succes man

Plaats eens wat totaalfoto's BTW! haha
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
                              Succes man

Plaats eens wat totaalfoto's BTW! haha
                              thnks

haha je zal moeten puzzelen (A)... ben (nog) niet tevreden

Comment

• Pics !!!
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X