building a better fysiek LOG.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dutchpride View Post
    Gaat lekker kerel nice!
    Ff vraag betreffende de tren etc.
    Wat is nou het verschil als je tren hoger als test zet inplaats van andersom dan?

Sommige hebben bij hoog tren laag test geen of amper bijwerkingen zoals zweten en slecht slapen.

Comment

• daarnaast minder vocht vasthouden. maar vind test toch wel een 'must' , volgende x probeer ik wel low test en high tren.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Gaat goed GIP,

backpump is altijd een lekkere trainingskiller

ps,
        vraag me altijd wel af dat als ik je iets vraag je nooit direct anwoord geeft en als andere iets vragen wat grotendeels over hetzelfde gaat doe je dit wel
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Jah idd, houd ook toch veel vocht vast vind ikzelf dus misschien volgende keer ook maar eens proberen mjah dat zien we dan wel weer.
          Hoelang moet je nog?

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
            Gaat goed GIP,

backpump is altijd een lekkere trainingskiller

ps,
            vraag me altijd wel af dat als ik je iets vraag je nooit direct anwoord geeft en als andere iets vragen wat grotendeels over hetzelfde gaat doe je dit wel

ik heb geen zin om heel uitgebreid te loggen, en heb daar vaak de tijd niet voor.
            en vaak lees ik het en dan denk ik, ik reageer straks effe, maar van uitstel komt afstel.

sides vallen mee, nu de backpumps en nu sinds de laatste week heel erg 'lui', verder vrij weinig sides.

ik had minder vocht verwacht, jammer dat dit met lange esthers altijd zo zal blijven

Comment

• eindresultaat is het enige wat telt toch?

Comment

• 115kg....

Comment

• Log eens wat meer joh lul! We zijn niet alleen benieuwd naar je gewicht..
                  People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                    Log eens wat meer joh lul! We zijn niet alleen benieuwd naar je gewicht..
                    Mss is het een code dat een netwerk van poep-terroristen aan de andere kant van de wereld nu aan het ontcijferen is.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                      Mss is het een code dat een netwerk van poep-terroristen aan de andere kant van de wereld nu aan het ontcijferen is.
                      juist!
                      ik stort me nu ook een deel in de poepcriminaliteit op het speelplein en doe er een onderzoek naar..

Comment

• pics ?
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Weegschaal pic?
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                            Weegschaal pic?

Weegschaal pic met poep?

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Weegschaal pic met poep?
                              Weegschaal pic met poep met de stukjes maïs van gisteren er nog in?
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Die maus kun je dan weer aan de plofkip geven.

Hey gip hoeveel ben je nu totasl aangekomen tijdens je kuur?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X