Q gaat loggen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erik1982 View Post
    Jij vind het maar niks Robbie? Waarom eigenlijk?
    Robbie zit maar te dollen.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

SQ 3x5x80
      OHP 3x5x45
      BOR 3x5x55

3x8bw dips

Comment

Je zal wel aan zweten zijn geweest.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by quibus View Post
          nu nog hopen dat ze echt gelooft dat sex na de training goed is voor de eiwitsynthese

whahahaha geniaal xD, laat je ons ook even weten hoe dat afloopt?

Comment

Hehe, was wel weer snel klaar, toch merk ik dat het zwaarder wordt op de sq , komt ook omdat ik weer fiets, volgende training gaat me vrouw meedoen, begint met bijna alles met alleen de bar.
            Moet effe uitvogelen hoe ze kan deadliften nog, want stang plus twee grote schijven is te zwaar, dus ga de stang denk op een vethoging leggen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Hehe, was wel weer snel klaar, toch merk ik dat het zwaarder wordt op de sq , komt ook omdat ik weer fiets, volgende training gaat me vrouw meedoen, begint met bijna alles met alleen de bar.
              Moet effe uitvogelen hoe ze kan deadliften nog, want stang plus twee grote schijven is te zwaar, dus ga de stang denk op een vethoging leggen.
              haha leuke typfout
              Heb je geen powerrack voor te rack pull'e ofzo? Of anders idd een paar houtblokken onder de barbell zodat hij toch ongeveer dezelfde hoogte heeft.
              I'm not special, but not the same as you.
              Because I do things you will never do.
              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Ja rackpull kan ook natuurlijk, goed idee thnx

Comment

Twee daagjes rust gehad, maar veel gefietst, zo blijft squatten toch nog best zwaar, van het weekeinde ook twee joints gerookt, bacootje gehad en een megazak patat mmmmmhhh.
                  Nu weer lekker schoon verdergaan.

SQ 3x5x85
                  BP 3x5x70
                  DL 1x5x90

Comment

Smaakte die joint nog een beetje? ik heb het al zeker 2 jaar niet meer gedaan.
                    Ben bang als ik nu maar 1 haaltje neem dat ik gelijk weer verslaafd ben
                    keep the focus going!

Comment

Ik doe meestal om de 10dagen eentje, vroeger elke dag nu af en toe, dit weekeinde wat meer als normaal.
                      Maar ik ben dan de volgende dag sloom dus zal niet snel verslaafd worden, maar goeie hasj is altijd lekker.

Comment

Oh op die manier, moet kunnen toch.
                        keep the focus going!

Comment

Nog wel ja, maar straks zal het allemaal wat strikter worden, moet ook wel.als ik het podium op wil.
                          Maar als ik niet blow mis ik het ook niet echt.

Comment

Gewichten beginnen wat zwaarder te voelen, mede omdat ik haast had en de training met 40 minuten klaar had.
                            gegeten volgens schema, dus vis,kip,rijst en groente.

SQ3x5x90
                            OHP3x5x47,5
                            BOR3x5x60

Ohp doe ik nu met 2,5 per keer, bor nog een week met vijf daarna ook 2,5

Comment

Hele nacht met twee kotsende kids gezeten, wilde training skippen, maar daar wordt ik er onrustig van, dus toch effe getraing.
                              Per abuis bp met 10 verhoogd, maar verder ging het lekker.
                              Ga calorieen nog wat opschroeven, flink bulken dus weeg nu plus honderd, ga door tot 110 en dan eens kijken hoe het eruitziet onder de 10%.

SQ 3x5x95
                              BP 3x5x85
                              DL 1x5x100

sq voelt zwaar aan, ik voel me oude blessures trekken, niet erg maar moet het goed in de gaten houden.
                              Bp en dl waren easy, moet me inhouden vooral om niet effe meer reps te doen.

Comment

Je kunt naar een sportmasseur en/of naar de sportfysio om je preventief te laten behandelen.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X