GM's new approach to gain strength and size!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Succes, je staat al goed droog! Ik herken veel en ga je volgen.
    Ik heb nog een vraagje, het programma van madcow bestaat uit: Sq, Bench,DL, Row,OHP. Dit betekent dus dat je bijv. biceps en triceps niet apart traint ofwel? Natuurlijk pak je ze met andere oefeningen wel mee maar ik vraag me af of dit niet te weinig is? Gaan die spiergroepen dan niet achteruit of pak je ze voldoende met deze 5 oefeningen om ook daar op zelfde/vooruit te gaan? Kan jij of anderen mij hierop misschien antwoord geven?
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by leandero10 View Post
      Ik heb nog een vraagje, het programma van madcow bestaat uit: Sq, Bench,DL, Row,OHP. Dit betekent dus dat je bijv. biceps en triceps niet apart traint ofwel? Natuurlijk pak je ze met andere oefeningen wel mee maar ik vraag me af of dit niet te weinig is? Gaan die spiergroepen dan niet achteruit of pak je ze voldoende met deze 5 oefeningen om ook daar op zelfde/vooruit te gaan? Kan jij of anderen mij hierop misschien antwoord geven?
      Kort gezegd: less is more.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Succes met je log, gaje volgen.

Comment

Originally posted by leandero10 View Post
          Je kunt oefeningen voor armspieren toevoegen. Uiteraard geen hele waslijst oefeningen met dropsets en meer van dat soort ongein. Dus bijvoorbeeld 3x5 dips of cgbp op maandag of vrijdag en 3x8 curls op woensdag.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Nice! Ik heb zelf ook nog flink liggen plooien met een 5/3/1 schema, maar ik moet zeggen dat het me niet zo trekt (op het moment). Ik vind het nu al moeilijk om een stap terug te doen in volume, omdat ik aardig wat gewend was, dus alles op z'n tijd. Wie weet begin ik er ooit nog aan Het is idd wel een goed bewezen werkend programma (tenzij je de messed met het schema) dus geloof dat het je goede resultaten zal brengen, ik ben er erg benieuwd naar, dus hou ons op de hoogte! Heb je ook een log?

nog niet mss begin ik er maandag mee,moet nog uitzoeken voor mezelf wat ik ga doen,wil werken met de compound en dan 1 big assistance oefeningen maar moet hier nog alles voor berekenen.ofwel verwerk ik gewoon de compounds in een bb schema ik zie wel. Dutchpride en Nocerino hebben hierover een log.
            Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Je kunt oefeningen voor armspieren toevoegen. Uiteraard geen hele waslijst oefeningen met dropsets en meer van dat soort ongein. Dus bijvoorbeeld 3x5 dips of cgbp op maandag of vrijdag en 3x8 curls op woensdag.
              Bedankt voor het antwoord! Voor mijn gevoel lijkt me dat nodig maar missschien is less is more ook wel beter!
              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Succes, je staat in ieder geval al lekker droog!
                Dankje, haha ja dat was wel de bedoeling van m'n cut haha! Hopelijk kan ik het een beetje zo houden. Ben wel een fan geworden voor bulk/cut cycles. Dus niet een jaar aan een stuk maar vreten en vreten. Eerder 3 maanden bulken, 2 weken cutten (bijvoorbeeld).

Originally posted by Dexie View Post
                Yoo man, ik ken het als bijna alles tegen zit, zo kut is dat. Ik volg je log.

goodluck, we are all gonna make it
                Ja, heeft heel wat frustratie gebracht en heb me daar volledig aan over gegeven. Nu is het gewoon back to the basics en gaan!

Originally posted by aktito View Post
                Succes chef, jij komt er wel
                p.s. mirin dem ab insertions
                Laten we hopen, het zal niet makkelijk worden maar we geven niet op
                Thanks, ik kan niet zonder m'n abs hahaha ;p

Originally posted by Tails View Post
                Succes met je log, gaje volgen.
                Yeah buddy!

Originally posted by futurekill View Post
                Nice! Ik heb zelf ook nog flink liggen plooien met een 5/3/1 schema, maar ik moet zeggen dat het me niet zo trekt (op het moment). Ik vind het nu al moeilijk om een stap terug te doen in volume, omdat ik aardig wat gewend was, dus alles op z'n tijd. Wie weet begin ik er ooit nog aan Het is idd wel een goed bewezen werkend programma (tenzij je de messed met het schema) dus geloof dat het je goede resultaten zal brengen, ik ben er erg benieuwd naar, dus hou ons op de hoogte! Heb je ook een log?

nog niet mss begin ik er maandag mee,moet nog uitzoeken voor mezelf wat ik ga doen,wil werken met de compound en dan 1 big assistance oefeningen maar moet hier nog alles voor berekenen.ofwel verwerk ik gewoon de compounds in een bb schema ik zie wel. Dutchpride en Nocerino hebben hierover een log.
                Hmm.. blijf wel bij één programma zou ik zeggen, het klinkt alsof je eigenlijk nog helemaal niet weet wat je nu eigenlijk wilt. Maak een verstandige keus.
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Voeding en gewichten volgen nog, ben er druk mee bezig

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Hmm.. blijf wel bij één programma zou ik zeggen, het klinkt alsof je eigenlijk nog helemaal niet weet wat je nu eigenlijk wilt. Maak een verstandige keus.

jawel hoor maar je kan het programma in verschillende trainingsvarianten gebruiken.
                    Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by futurekill View Post

jawel hoor maar je kan het programma in verschillende trainingsvarianten gebruiken.
                      Je kan het inderdaad wel implenteren als een aanpak op je grote compounds, maar houd je assitance wel binnen de perken dan.

Comment

succes, ben benieuwd!

Comment

Ik volg
                          What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Originally posted by demoding View Post
                            succes, ben benieuwd!
                            Ik ook haha! Houden de goede moed er in

Originally posted by Twer View Post
                            Ik volg
                            Nice! Maandag zal de eerst training van start gaan. Heb er echt zin in, vannacht zelfs over gedroomd haha

Comment

Druk weekend gehad en niet echt tijd gehad om een deluxe voedingsschema uit te werken, maar moet wel goed komen Morgen begint de eerste week madcow! Begin nu gewoon de eerste 2 weken, dan ga ik op vakantie (even afwachten of ik daar verder kan, wel fitness namelijk maar of het wat waard is, is een anders verhaal). Ik denk dat ik tussen week 3 en 4 gewicht in ga zitten als ik op vakantie kan trainen. Zo niet, dan doe ik als ik thuis kom gewoon week 3 nog eens en dan weer verder.

Gewichtjes voor de komende weken:
                              http://img829.imageshack.us/img829/3829/gewichten.png
                              Last edited by GespierdeMug; 12-05-2013, 21:26.

Comment

Good luck, nog een ander madcow logje!
                                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X