Arturiano's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Training gehad:
    5 minuten opwarming Joggen, knieheffen + stoten tijdens het knieheffen
    5 minuten minuten opwarming , 1x diamond pushup 5x buikspieren tot de 10x opdrukken en 50 x buikspierne tijdens het joggen..
    35 minuten: combinaties: 1 minuut ene kant stoten andere verdedigen 1 minuut andere kant. heletijd zo door.
    3 Rondes van 2 minuten sparren op wedstrijd tempo
    4-5 minuten afronding, joggen etc.

Comment

Vandaag weer een heerlijke cheatmeal gehad, volgensmij nog wel binnen de macro's maar heb op dat meal niet echt opgelet.. was weer heerlijk na 1,5 week.

Mijn volgende cheatmeal die ooit komt is subway broodje, nooit gehad verheug me er wel op

Comment

Subway is altijd Goed vooral die chickentarayakie
        Daar boven op de berg

Comment

Ja haha, me volgende cheatmeal daar eten..k ga.of de chicken of.tonijn halen

Comment

Chicken fajita is lekkerder, ipv marinade krijg je gekruide kip. Best laag in vetten, amper suikers en redelijk wat eiwitten.. vind een pizza overigens meer een cheatmeal

Comment

Ja, ik ook, maar heb niet echt zin elke week als cheatmeal of elke 2 weken als cheatmeal een pizza te nemen, daar verheug ik me nu niet op , dus dan heeft het ook niet veel zin om pizza te nemen,,

Na mijn cheatmeal, vandaag cardio gedaan
              5 min opwarming ( snelle tempo) op de fiets
              en dan 10 rondes van 30 seconden snel fietsen en 30 seconden snel staand fietsen
              10 rondes van 30 sec snel fietsen 30 sec al me kracht instoppen gewoon volop
              3 rondes 30 sec fietsen 30 sec weer super snel
              2 min afkoeling

Totaal: 30 minuten cardio

Zometeen richting sportschool voor dage LB

Comment

Jongens, heb vandaag wel Hiit gedaan, maar ik ben goed verkouden, koppijn , enzovoort, als ik een dagje LB oversla zal dat kwaad kunnen, want voel me echt niet fit om te trainen

Moet ik gewoon gaan?
                of zou ik vandaag overslaan en morgen met LB beginnen in plaats van UB?

Comment

Nee, ik kan vandaag echt niet gaan.
                  Probeerde net 5x te squaten zonder gewichten of stang, en bij de 5x had ik al moeite met omhoog komen, Helemaal brak..

Comment

fuckt up man had zelfde bijholte ontsteking was bijna 2 weken uitgeschakeld
                    Daar boven op de berg

Comment

Ja , voelt echt kut, ik heb tenminste vandaag 30 min hiit gedaan , dus tenmisnte wat beweging vandaag :S

Gister gekickboks helemaal gezweet naar huis gegaan in de wind, dus denk daardoor ziek geworden + ben ook nog naar leeuwarden gegaan met een truitje waar het frisjes begon te worden.

Liever vandaag even rusten en hopen dat ik morgen weer er tegen aan kan gaan!

Comment

Gewoon uitrusten kerel, maakt niet zoveel uit hoor.. Beter rusten dan halfslachtige pogingen waar je niets aan hebt.

Je krijgt voor deze geen schop onder je reet hoor hahaha.

Comment

Je bent toch niet aan het cutten of wel? Maak je dan niet zo druk om dingen als Subway dan... ga het niet overdrijven maar dat kun je gewoon af en toe eten als je er zin in hebt man ik zie niet waarom je zo panisch over "cheatmeals" bent, let gewoon erop dat je niet uit de bocht vliegt. Iemand die zeg dat dit je resultaten beïnvloedt maar waar je nu bent en waar je heen wilt lult ècht uit zijn nek.

Wat betreft bench, knijp ook goed in die stang, die ligt nu een beetje losjes in je handen heb ik het idee. Gewoon echt stevig beetpakken.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hahah Knulletje dankjewel , gelukkig maar want dit is niet luiheid ofzo, ik ben gewoon kapot, dus ja dan heeft het niet echt zin om met 60 kg te squaten als het al zonder gewichten niet lukt ..

En prescatore ik ben niet aan het cutten haha,
                            maar ben ook niet panisch.
                            Wat jij al zij ik wil het niet overdrijven, ik hou het gewoon hierop
                            1x in de week gewoon cheatmealtje mini , soms pizza als avondeten soms ijsje.
                            1x in de 4 weken wok!

Comment

beterschap kerel

Comment

Dit is niet echt fijn, Wordt misselijk als ik eet , vandaag niet echt veel gegeten :S
                                100 gram havermout 200 ml melk
                                2 eitjes 3 eiwitten
                                70 gram rijst 150 gram kip :S

Alles tot nu toe :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X