Arturiano's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arturiano View Post
    Dit is niet echt fijn, Wordt misselijk als ik eet , vandaag niet echt veel gegeten :S
    100 gram havermout 200 ml melk
    2 eitjes 3 eiwitten
    70 gram rijst 150 gram kip :S

Alles tot nu toe :S
    De dag is nog niet voorbij, dus je kunt nog wel proberen wat dingen naar binnen te krijgen als dat moet/kan
    "Straight outta gym"

Comment

Ja ik hoop het, via myfitnesspall gerekent zit ik nu op de 1179 calorieen terwijl ik er 2500 nodig heb:S

Maar er gaat nog kwark naar binnen hoe dan ook, dat moet
      wat whey

En voor de rest weet ik echt niet wat ik kan eten, ik hoop dat ik straks bakje havermout kan maken zonder misselijk te worden :S

Comment

Ik twijfel, zou ik gewoon wat high calorie food in me mond douwen, of gewoon 1 dag laten gaan? heb gister wel wat boven me bulk gegeten, dus zou dat kunnen?
        Of moet ik me echt dwingen om even wat te eten.
        totaal vandaag: ( als ik de kwark ga nemen)
        1470 calorieen
        166 carbs
        30 fat
        117 protein .

Comment

ik volg nu ook homie

Comment

Haha nice,, Je volgt wel op slechte moment , wanneer ik niks naar binnen krijg terwijl ik 2500 moet hebben en ik maar 1179 heb op dit moment + kwark 1470 ..:S

Comment

komt helemaal goed kerel, daarom volg ik je ook, beetje motivatie..

Comment

Niet tegen je lichaam in werken. Enkel als het gaat. Het doet je geen goed om iets naar binnen te werken als het er toch gelijk uitkomt.

Als je gisteren wat meer at dan vandaag dan eet je vandaag iets minder dan corrigeert wel weer.

Probeer wat vloeibaars anders. Beetje yoghurt/melk met havermout. Dat eet altijd wel makkelijk weg, plus dat zijn easy kcal. 100g havermout = 350kcal.
                "Straight outta gym"

Comment

Ach dat ene dagje rust maar uit ipv ziek te worden. Ik heb vandaag ook net aan de 2000kcal aangetikt, morgen weer een dag
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ja, vind ik ook gister toch wat meer gegeten denk rond de 2800 met cheat, dus kan vandaag wel, Ik heb wel met moeite de kwark naar binnengewerkt en gelukkig gaat het er niet uit,, enkel beetje buikpijn.

De calorieen vind ik dit keer niet zo erg, ben alleen wel tevreden dat ik tenminste de 130 gram eiwitten heb behaald

Comment

Haha waarom noem je alles wat je lekker vind een cheatmeal? Ik snap niet dat een broodje kipfilet met groen zonder al te veel saus, van de subway onder cheat valt bij je Zelfde geld voor wokken?

Comment

Geen idee, denk zo geleerd, Maar wat ik onder cheaten noem is eigenlijk die macro's niet echt tellen, gewoon iets wat ik dagelijks niet eet. Dus wokken ja je hebt gelijk als ik ga kom ik waarschijnlijk niet meer uit dan 2000, en dan eet ik veel kip/zalm en enigste slechte is ijs.

Maar het is iets wat ik niet dagelijks eet , dus noem het een cheatmeal. en 1x in de week eet ik gewoon iets wat ik dagelijks niet eet.

Zo zie ik het voor me. Als het niet correct is graag wat advies erover dan

Comment

Persoonlijk vind ik een goede wokschotel en een goed broodje bij de Subway prima voer wat ook lekker is. Ik heb drie maanden geleden nog is een 'cheat'meal gehad, en dat bestond uit 2 pizza's en zo'n kapsalon a 3600kcal. Dat is in mijn ogen dan een 'cheat'meal . Je eet toch ook niet dagelijks aardappels met groente? Is dat dan ook een cheatmeal haha. Maar jou idee van een cheatmeal is nu duidelijk voor me! Ik kreeg altijd de indruk dat je je druk maakte over een wokschotel.

Comment

Nee, haha. En die cheatmeal van jou is ook niet verkeerd haha 2 pizza's en kapsalon .

Nee, ik maak het gewoon heel simpel voor mezelf en dit is wat ik dan doe.
                            Elke zaterdag of 1x in de 10 dagen. gewoon na een beentraining 1 maaltijd nemen waar ik zin in heb.
                            Het kan een pizza zijn, maar ook gewoon een ijsje. en dat neem ik dan voor die ene keer.

Maar even over jou. 3 maanden geleden gecheat? heb je in 3 maanden tijd geen pizza ofzo gehad of dat nog wel

Comment

In jou ogen heb ik veel gecheat in mijn ogen niet, omdat ik daarna nooit meer extreem over me behoefte heen ben geweest.

Comment

Oow zo. Dat zien jullie onder cheat nu snap ik het.
                                Dan heb ik 2 maanden geleden voor het laatst gecheat.
                                Voor de rest ben ik wel onder de 2500 gebleven wat ik ook heb genomen
                                Behalve eergister dan. daarvoor 2 maanden. Haha dan cheat ik ook niet veel..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X