18-07-13
GI gaat ook loggen
Collapse
X
-
Originally posted by Protasius View Postnetjes hoor je laatste foto!
de allerlaatste foto is enkele weken na mijn kuur genomen, maar dat valt ook wel te zien aan mijn bulkbuik en acné.
btw, ik kan niet meer uploaden omdat ik op mijn max van 200 mb zit, kan ik foto's uit andere topics verwijderen of is er een andere manier om meer foto's te plaatsen?
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostValt ook reuze mee met die puistjes. Ben je nog van plan om roaccutane te gebruiken of gebruik je het al?
Afgelopen week heb ik aan mijn huisarts een verwijsbriefje voor de dermatoloog gevraagd, volgens hem (kreeg ik vd receptie door) mag hij alles voorschrijven wat de dermatoloog ook mag? Dat is nieuw voor mij, a.s. woensdag mag ik langs komen, hoor het dan wel Roa staat dus nog gewoon op de planning, ik moet en zal eens en voor altijd afrekenen met die irritante acné. Voordat dit niet is geregeld ga ik niet kuren.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postthanks, dat was voor mij de eerste keer dat ik mijn rug iets zag doorkomen
de allerlaatste foto is enkele weken na mijn kuur genomen, maar dat valt ook wel te zien aan mijn bulkbuik en acné.
btw, ik kan niet meer uploaden omdat ik op mijn max van 200 mb zit, kan ik foto's uit andere topics verwijderen of is er een andere manier om meer foto's te plaatsen?
Comment
-
Originally posted by rainman View PostGaat goed maat.
Wat betekent je tattoo eigenlijk?
Het is een mantra uit het tibetaans boeddhisme wat op verschillende manieren vertaald word.
De vertaling die voor mij geldt is "zelfs een prachtige lotusbloem kan opgroeien uit de modder"
Èn (even copy paste) :
Om Manipadmé hum is de natuurlijke stem van de realiteit en is ononderbroken en één,Om doet de trots verdwijnen, het zuivert de hemels van de goden,Ma doet de jaloerse woede verdwijnen, het zuivert het rijk van de halfgoden,Ni doet de begeerte verdwijnen, het zuivert de wereld van de mensen,Pad doet de domheid verdwijnen, het zuivert het woongebied van de dieren,Me doet de hebzucht verdwijnen, het zuivert de landen van de hongerige geesten,Hum doet de haat verdwijnen, het zuivert de hellen
Maar met name de letterlijke vertaling heeft voor mij het meeste betekenis, ik ben verder niet spiritueel aangelegd Iets wat erg bij mij past aangezien ik heel wat jaartjes moest aanhoren dat het niets met mij ging worden en ik als voorbeeld werd gezien van hoe het juist niet moet. Dit lag deels bij mij, als er zo gediscrimineerd word ga je er op een gegeven moment ook naar gedragen. Heel vreemd. Dit heeft mij uiteindelijk ook een duw in de rug gegeven om alle verwachtingen niet uit te laten komen, en dit is precies wat ik heb gedaan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment