Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by leandero10 View Post
    Nogmaals diep respect voor jullie beide en hoe je/jullie alles met ons delen, erg leerzaam en motiverend!! Helaas ben ik er niet bij.... wellicht de volgende keer! Ik ga mijn best doen om iig bij de meet te zijn want hoe leerzaam zou dat zijn!
    En ik kijk uit na de video/foto's/story enz. van de wedstrijd en alles er omheen!

Heel veel succes dit weekend, pak ze!!!!!
    Ja man, je moet echt naar de meet komen!

Jerry en ik hebben al vanalles gepland om er een leuke en leerzame dag van te maken.
    Bedankt voor al je support!!!

Originally posted by emielos View Post
    Succes met de wedstrijd mvos!Jammer dat ik er zondag niet bij kan zijn. Ik had eigenlijk 1vraag, hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om wedstrijden te gaan draaien en hoe ben je bij jerry terecht gekomen?
    Bij alles wat ik doe zit een competitie drang en dat het ik mijn hele leven al.
    Er moet dus altijd een doel zijn en dus gewoon trainen zit er niet in.

Nu bleek na een tijdje dat er wel wat aanleg was om serieus wedstrijden te draaien ,dus ben ik daar maar vol voor gegaan.
    Ik heb veel reseach gedaan en ben bij verschillende coaches geweest voor gesprekken en bij Jerry voelde het meteen goed ,vandaar dat we nu in een korte tijd al goede vrienden zijn geworden.

En van iemand die meerdere malen NL / europees kampioen is geweest kan ik meer dan genoeg leren.

Originally posted by Mcvk View Post
    Lijkt me enorm leuk aangezien ik nu ook wel eens een aantal mensen in levende lijve wil ontmoeten echter is de zaterdag voor mij nagenoeg onmogelijk om vrij te krijgen en weet ik ook pas een week of 2 van tevoren of dit gaat lukken.

Anders ben ik er zoiezo bij op de flexcup aangezien ik daar ook een aantal gasten en dames ga supporten uit onze gym.
    waarschijnlijk zie ik je wel op de flex ,maar liever bij de meet maat!

Originally posted by frankey View Post
    Even vraagje tussen door hoe laat weeg je op die dag dan ? stel je staat 89,9 wat top zou zijn... en daarna heb nog zo veel uur om te laden dat je over de 90 kilo heen mag komen ?
    Wegen begint rond 8:30 en mijn klasse begint na 3 uur.
    Dus las je 89,9 weegt heb je dus nog een paar uur om er kilo's bij te eten als dat nodig is.
    ik denk dat ik met laden en water eruit trekken op een 87/88 uitkom en eventueel kunnen we nog extra eten als het te plat is,maar las het goed vol is gaan we never de nooit het risico lopen dat we overlopen en glad /waterig worden.

Originally posted by talalelh15 View Post
    Succes alvast maat, je mindset zit al strak. Ik heb mogelijk een aantal, kaartproblemen. Wat erg klote is, hoop dat er nog een aantal kaarten beschikbaar komen. Ik app je er nog wel over.
    Lees overal dat men opzoek is nnar kaartje,...ik hoop dat het lukt maatje!
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by TjanIlo View Post
      Lucky basterd

Heb je even IRL gezien, damn je ziet er scherp uit!
      Ben benieuwd as zondag... Succes nog de komende dagen!
      Haha,

Super bedankt voor de ice76 tees en helemaal dat je ze op je verjaardag komt brengen.

Proud to be a ice76 athlete!

Zie je zondag

Comment

• en weer een bak

Lisanne,Nikita en Nieske posing practice.

Denk dat ik moet oppassen dat Lis haar quads en hams niet groter dan de mijne worden

Comment

• Krijg je die tattoo wel goed 'weg' met tanning?

Niet dat ze straks minpunten krijgt.

Squat ze je er al uit?
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
            Krijg je die tattoo wel goed 'weg' met tanning?
            Niet dat ze straks minpunten krijgt.
            Squat ze je er al uit?
            Denk niet dat je het helemaal goed wegkrijgt ,maar dat is dan jammer - Tats = Lis
            Ze squat nu 70kilo voor reps ,alleen zijn al haar reps zo attg dat ze super goed resutaat qua groei behaald.
            Teveel mensen zijn veel te veel bezig met gewicht verplaatsen ipv de spieren te triggeren voor groei.

Vandaag in de ochtend mijn laatste spullen inpakken en dan gaan we na de lunch naar Hoogeveen.

Voeding van vandaag is qua carbs echt ontzettend hoog en ik ga nu al bijna aan maaltijd 3 te beginnen ,want anders krijg ik het niet weg.

Fysiek gezien ben ik helemaal op en moe ,maar mentaal gezien heb ik er super veel zin in.
            Daarom ben ik zo blij dat we vandaag al gaan ,want dan kunnen we gewoon relaxen en slapen tot aan zondag.

Zondagavond ook geen gestress ,want we gaan maandag pas weer terug.

Vannacht rond een uur uur 3 waren we allebei wakker en keken elkaar aan en waren allebei zo fucking tevreden over deze periode en over hoe we eruit zien en het allemaal gecombineerd hebben met werk.

Vooral de plannen voor volgend jaar zijn we super enthousiast over en we kunnen niet wachten om alles officeel te melden.

Comment

• Ja fuck dat ego squatten.deed ik vroeger zelf ook.

Minder gewicht en zo diep als je kunt. Dat bouwt benen.

Meer dan 1000 gram carbs??

Ben benieuwd zondag. Laat je baard staan?
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Succes zondag Maarten, ik hoop dat je krijgt waar je voor gewerkt hebt.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Goeie reis alvast ecto!

App me maar ff om te laten weten hoe die huisjes daar zijn

Ik kom morgen middag aansluiten!

Comment

• Haha,..ecto for life

Tikte vanmorgen bijna de 90 aan op een % of 4

App je vanmiddag!

Comment

• Hoe is het met je libido tijdens een prep?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                        Ja fuck dat ego squatten.deed ik vroeger zelf ook.

Minder gewicht en zo diep als je kunt. Dat bouwt benen.

Meer dan 1000 gram carbs??

Ben benieuwd zondag. Laat je baard staan?
                        Baard is nu een 3 dagen baard ,maar zondag wel weer aanwezig alleen niet zo vol als dat het was.

1000 gram komt aardig in de buurt
                        heb zojuist mijn 4de 150 gram carb maaltijd op en nog 4 maaltijden te gaan.
                        Morgen gaan alle maaltijden weer met 25/50 gram carbs omhoog. (afhankelijk van mijn shape vanavond)

Originally posted by Iguana View Post
                        Succes zondag Maarten, ik hoop dat je krijgt waar je voor gewerkt hebt.
                        Bedankt Iggy,... ik weet dat ik er alles aangedaan heb.
                        Nu is het aan de jury!

Ik ben iig al trots op mezelf en op Lisanne in het bijzonder.
                        Vorig jaar om deze tijd kon ze niet eens lopen naar de nierkanker operatie en nu staat ze mooi op het podium met een rete strak fysiek (en 1 nier )

Originally posted by rain View Post
                        Hoe is het met je libido tijdens een prep?
                        0,0 - helemaal niks ,zero ,noppes ,nada en denk er niet eens aan.
                        Hoop dat dat snel weer veranderd ,maar met de intense moeheid en voeding gebeurde er de laatste weken helemaal niks op dat gebied.
                        Last edited by Mvos; 03-10-2014, 12:31.

Comment

• Ben bang dat ik niet meer komen. Wil je nog wel heel veel succes wensen! Volgende wedstrijd die je meedraait, ben ik er hoe dan ook bij.

Ben heel blij voor je en dan met name de ontwikkelingen die nog gaan komen. Goede mensen, verdienen goede situaties. Doe ook even nog de groetjes aan lisanne, zij kan ook met opgeheven hoofd het podium op.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

Bedankt Iggy,... ik weet dat ik er alles aangedaan heb.
                            Nu is het aan de jury!

Ik ben iig al trots op mezelf en op Lisanne in het bijzonder.
                            Vorig jaar om deze tijd kon ze niet eens lopen naar de nierkanker operatie en nu staat ze mooi op het podium met een rete strak fysiek (en 1 nier )
                            Kan voor haar niets anders dan eindeloos respect hebben, normaal gesproken hoor je dit soort verhalen alleen op televisie..

ik buig diep voor haar weg hierheen, eindbaasprestatie
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• succes man (y)

wel niet veel gepost hier maar wel het merendeel mee gelezen.
                              Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                              musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• FUCK dit buddy,
                                doordat jullie nu allemaal al die kant op gaan begint bij mij de spanning ineens ook FLINK op te lopen hahaha.
                                Ben al twee keer naar de WC gegaan om te kijken of me shape nog wel in orde is

Mind fucker is dit.

hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X