Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gonna be funnn . Tot morgen man.

Comment

• Ja ik hoor zoveel atleten over dat gevoel van trainen en geen pomp krijgen. Dan ben je op het juiste spoor man.

Benieuwd hoe je er volgende zondag bij staat. En de concurrentie ook natuurlijk. Tot 90 is altijd zware klasse.

Keep going big man.
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Heb je die boek al binnen en gedeeltelijk gelezen? Benieuwd of het de moeite waard is...

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Gonna be funnn . Tot morgen man.
          yeah buddy

Originally posted by Ruhl View Post
          Ja ik hoor zoveel atleten over dat gevoel van trainen en geen pomp krijgen. Dan ben je op het juiste spoor man.

Benieuwd hoe je er volgende zondag bij staat. En de concurrentie ook natuurlijk. Tot 90 is altijd zware klasse.

Keep going big man.
          Het trainen slaat echt nergens meer op en cardio is het enige waar ik nog plezier aan beleef

Nog 9 dagen maat!!!

Originally posted by generation_iron View Post
          Heb je die boek al binnen en gedeeltelijk gelezen? Benieuwd of het de moeite waard is...
          Gisteren avond binnengekregen en even snel doorgekeken.
          Ziet er basic uit met duidelijk info als naslag werk.

Ik zal er vandaag eens aan beginnen,maar ik ben niet zo'n lezer
          als ik een gedeelte gelezen heb zal ik wel even een reactie plaatsen.

90min cardio heb ik er alweer opzitten en mijn ontbijt naar binnen gewerkt.
          Tijd voor werk en daarna richting Talal voor een quad training.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Oei meer plezier in cardio dan trainen.... Dat kan ik me niet voorstellen haha. Cola zero nog altijd zie ik
            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Hey maarten,

Veel succes toegewenst deze laatste 9 dagen. Juist omdat het nu zwaar is, moet je de motivatie hoog en je doel elke minuut voor ogen weten te houden. Juist nu het zo zwaar is (ook voor je concurrenten), kun je je onderscheiden. Doe dus wat nodig is en blijf nog even 100% geven. nogmaals succes maat.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Filmpjes en log eens even op mijn gemak zitten bekijken. Man man wat staan jullie er allebei goed bij! De laatste dagen zijn het zwaarst en misschien vind je jezelf plat en gaat het trainen niet zoals je wil, maar gewoon in jezelf en je coach blijven geloven. Ik zal van me stoel vallen als jij niet hoog eindigt!!

Echt geweldig trouwens om te zien hoe jullie jezelf motiveren en ook die filmpjes helpen daar een stuk bij! Leuk om te zien voor anderen, maar ook voor jezelf natuurlijk. Motivatie om die baard te trimmen word wel steeds minder volgens mij?

Succes beide bij de (aller)laatste loodjes en Kill It!!
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                  Oei meer plezier in cardio dan trainen.... Dat kan ik me niet voorstellen haha. Cola zero nog altijd zie ik
                  Ik kun me bij alles vrij weinig voorstellen op dit moment ,behalve een frisse duik nemen in een bad vol met twixen
                  Coke zero mag erin totaan het einde! F*ck yeah!

Originally posted by dynobet View Post
                  Hey maarten,

Veel succes toegewenst deze laatste 9 dagen. Juist omdat het nu zwaar is, moet je de motivatie hoog en je doel elke minuut voor ogen weten te houden. Juist nu het zo zwaar is (ook voor je concurrenten), kun je je onderscheiden. Doe dus wat nodig is en blijf nog even 100% geven. nogmaals succes maat.
                  Dank je wel Rene!

Goed om weer eens wat van je te horen en ik hoop dat alles met jou wat meer op de rit aan het komen is!
                  Je hebt helemaal gelijk in je verwoording over de laatste loodjes en het onderscheid kunnen maken!

Dit zijn nou net de comments de me weer een kleine push de goede kant op geven en me weer een stapje harder laten werken.

Bedankt maat!

Originally posted by Mcvk View Post
                  Filmpjes en log eens even op mijn gemak zitten bekijken. Man man wat staan jullie er allebei goed bij! De laatste dagen zijn het zwaarst en misschien vind je jezelf plat en gaat het trainen niet zoals je wil, maar gewoon in jezelf en je coach blijven geloven. Ik zal van me stoel vallen als jij niet hoog eindigt!!

Echt geweldig trouwens om te zien hoe jullie jezelf motiveren en ook die filmpjes helpen daar een stuk bij! Leuk om te zien voor anderen, maar ook voor jezelf natuurlijk. Motivatie om die baard te trimmen word wel steeds minder volgens mij?

Succes beide bij de (aller)laatste loodjes en Kill It!!
                  Bedankt kerel,..echt top om te lezen!
                  We zijn ook erg blij met de steun van iedereen op dit forum en dat zijn er veel, zelfs veel meer als dat ik had durven hopen.
                  Zeker gezien het feit dat we de gehele eerste rij bezet hebben is top!!!

die filmpjes zijn zeker mooi voor later,maar ze kosten me nu in deze fase veel tijd en energie,maar gezien de reacties vinden de meeste ze erg leuk en wachten steeds tot er weer een update is.
                  We doen dit vooral voor aankomende projecten,....later meer

Die baard blijft mooi ff staan anders heb ik echt een speed gezicht!

Net van de grote baas mijn laad schema's gehad en vanaf maandag gaan we beginnen met laden en vanaf woensdag word het niet meer trainen en full on laden.
                  Carb hoeveel heden schieten met 300 tot 500% omhoog en er komen een lading andere producten bij,maar rijst zal de hoofd lader zijn samen met bambix.

Als we zondag alles helemaal besproken hebben zal ik nog wat toelichten met wat ik kan.

Comment

• nog 9 fucking dagen en dan mag je ontladen op het podium! je bent zo ver gekomen! die 9 miezerige schijt dagen knal je ook gewoon door! 100% zeker! succes! en ik zal voor je duimen! ookal is dat niet nodig aangezien je toch gaat winnen!
                    Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                      Ik kun me bij alles vrij weinig voorstellen op dit moment ,behalve een frisse duik nemen in een bad vol met twixen
                      Die staat ook op mijn lijstje voor na de wedstrijd!! Ik neem een zak mee
                      Waarsch trap ik er voor de wedstrijd zelfss nog een paar in hahaha.

Als Lisanne die overheeeerrlijke Vegan Choco brownie mee kan nemen?

Comment

• Stelletje eksters hier. Allemaal gek op goud, ghehe.
                        Je kunt na afloop ook twixen gaan uitdelen aan de overige deelnemers. Hebben ze ook nog iets van goud, hehe #trolmodusAAN

Nog even volhouden, net wat al gezegd is. Iedereen heeft het zwaar nu, maar nog even volhouden kerel.

Het aftellen is begonnen, stay strong!
                        "Straight outta gym"

Comment

• Heerlijke training, maat! Viel me echt op dat we naarmate de training vorderde steeds elkaar energie gaven. Lekkere oldschool training en ik kan niet meer dan zeggen dat je er echt klaar bent. Vet is nauwelijks te zien, de volheid zit er nog in en dat terwijl je depleted bent.

Go for it!

Comment

• Einde van de middag in de regen 30min naar de gym van Talal gefietst voor de laatste benen training voor de wedstrijd.

Ik was moe en op toen ik aan kwam,maar na 10min in de trainingen en de motivatie die ik altijd krijg als ik samen met Talal train gingen we allebie als een speer.

Talal zag er goed droog uit en ook al vind hij dat hij "lichter" is geworden vond ik hem alleen maar groter en meer "asthetic" ogen!
                            Top maat

We gingen zijn training doen ,aangezien ik nu toch alles goed vind

Squats
                            6 x 100
                            6 x 120
                            6 x 120
                            7 x 140 - ik kan niet tellen

Sumo squat
                            6 x 130
                            6 x 150
                            6 x 180
                            6 x 200 - fuck yeah!

Smith machine feet forward squats
                            6 x 60 kilo langzame reps
                            15 x 60 kilo - euh, geen idee wat er daar gebeurde ,maar ff full out.

standing leg curl
                            6 x 30 kilo
                            6 x 30 kilo
                            6 x 30 kilo
                            20 x 20 kilo - snellere reps.

Daarna wat ab werk en wat geposeerd.

Uiteraard weeg genoeg opgenomen voor de edit van deze week.

Was echt weer top om samen met Talal wat te doen ,want het was weer te lang geleden.
                            Bedankt weer voor de uitnodiging maat!!!

Comment

• Is dat geen sumo deadlift
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                                Is dat geen sumo deadlift
                                euh,.....low carb is a bitch

Gvd scherp van jou!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X