Bedoel dat triceps gewoon iets achter lopen, niet dat ze kut zijn
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mvos View PostJij ook succes en ik zie je op de Flex ,want die doet LisanneBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostHaha strepen in je reet voor mij?
Dat doe je voor je jury
Je hebt beetje zelfde probleem als mij qua ub. Triceps blijven kut en die zie je net in bijna elke pose
Bedoel dat triceps gewoon iets achter lopen, niet dat ze kut zijn
Jury oordeel was erg positief en vond dat niks achterliep ,want voor mij is achterlopen een slechte groep,maar dat de verhouding onderlichaam en armen / schouders beter moest,dus alles geleidelijk gorter maken en qua benen iets in de compound minderen en meer knijpwerk.
Armen zijn inderdaad het grootste aandachtspunt in mijn fysiek.Last edited by Mvos; 07-10-2014, 11:53.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by rain View PostDat leek inderdaad al op de foto die jij postte, maar ik durfde het niet te zeggen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Posten de meet dan? ga je me daar ontlopen? :O of ben ik niet welkom :O
Jij bent uiteraard welkom ,dus ik zie je daar en dan de flex!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostBeter om het gewoon te zeggen ,dan te wachten totdat iemand anders iets zegt en dan een toevoeging te geven.
Maar op 1 foto kan je dat niet altijd beoordelen, vandaar geen reactie in zijn log.
Bij jou zie ik niet dat het achterloopt overigens.
Hoeveelste moest je worden trouwens om b-atleet te worden?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostIk had het over Ruhl zijn foto en hij gaf het zelf aan ipv een ander.
Maar op 1 foto kan je dat niet altijd beoordelen, vandaar geen reactie in zijn log.
Bij jou zie ik niet dat het achterloopt overigens.
Hoeveelste moest je worden trouwens om b-atleet te worden?
Daarbij heb ik voor mijn biceps ook nog lange spieraanhechtingen,dus mijn overall volume is best ok alleen weining piek.
Genetics suck sometimes al is 42,5cm op de wedstrijd niet heel klein
Dus ik moet nu meer beachboy werk gaan doen ,dus ik schaf meteen een zwembroek aan om in te trainen
Het is steeds afhankelijk van het aantal mensen in een klasse hoeveel er een B status en prijs krijgen.
In mijn klasse met 14 man kregen er 5 een B status.
Nummer 5&4 een medaille en nummers 3/2/1 een beker.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by rain View PostIk bedoelde ook B-status ipv B-atleet(al weet ik niet of dat toch hetzelfde is )
Logisch dat je dus zeer tevreden was met de 4e plaats, je hebt je doelstelling voor deze wedstrijd bereikt.
Podiumplaatsen komen straks wel.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostIk snap er niks meer van. Ik dacht dat alleen top 3 doorstroomde naar B?
In mijn klasse waren er 14 man en 5 finale plekken.
Deze 5 kregen een B status.
Originally posted by db96 View PostFijn dat je de gewenste B status hebt gehaald, ben benieuwd hoe je gaat scoren op de iron en hoe groot het niveau verschil werkelijk is, en wat voor verbeteringen je in korte tijd kan brengen.
Ik ga er weer met vol enthousiasme en inzet tegenaan!
Maar nu eerst sushi tijdTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -