suc6 met de laatste loodjes <3
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by rain View PostSpannend hoor.
Jullie hebben er hoe dan ook alles aan gedaan… en meer.
Eigenlijk is het absurd hoe kort jullie pas bezig zijn voor jullie een wedstrijd draaien.
Meestal hoor je dat deelnemers al meedere jaren volop bezig zijn voor ze een wedstrijd gaan doen.
Petje af hoor.
De laatste loodjes nu dus heel veel succes toegewenst allebei .
Ik ben in November begonnen voor deze wedstrijd waarbij we eerste natty gecut hebben.
Daarna mijn eerst bulk kuur gedaan en nu 10 weken mijn prep voor de Enercup.
Ik heb erg veel van Jerry geleerd en buiten dat zijn we in een korte tijd erg goede vrienden geworden wat me nog veel meer waard is.
We hebben al 2 plannen uitgestippeld voor volgend jaar,maar dat is afhankelijk van het resultaat aanstaande zondag.
ik weet dat ik alles heb gedaan plus nog een stap extra van wat er van me gevraagd werd.
Ik ben niet zenuwachtig of iets voor de wedstrijd,maar ik heb echt zin een een mega gezellig dag met iedereen die daar is en vooral met degene die voor vanuit BN komen die ik nog nooit gezien heb.
echt super cool!!
Originally posted by gripmaster View PostDe trainingen zitten erop voor jullie. Jullie hebben er zover wij kunnen zien alles voor gedaan.
Waarschijnlijk zien we jullie niet meer. Dus bij deze alvast heel veel succes zondag.
Op naar plek nummero unno
Lis en ik zullen vanaf vrijdag een vlog bijhouden met alles wat we die dagen doen.
Van de reis naar Hoogeveen / tanning / posing / voeding / weging /wedstrijd / back stage ect en deze zal ik uiterlijk maandag uploaden
Originally posted by jobr View Postsuc6 met de laatste loodjes <3
Verder hebben Lisanne en ik vandaag iets gedaan waar we allebei mega trots op zijn en wat een hele ommekeer in ons leven gaat brengen vanaf 2015.
volgende week zullen we posten hoe en wat
Hier nog een pic van Lis en Nikita van vanavond - staan er allebei retegoed voor
Ps,wel echt vervelend trainen met al die meiden in bikini die in mega shape de hele tijd rondlopenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Jullie kunnen mega trots op jezelf zijn wat jullie bereikt hebben. Ik weet dat jullie gebrand zijn op die eerste plek dat zou ik ook hebben. Daar doe je het allemaal voor, maar ik zou ook al mega blij zijn om er zo fucking shredded uit te zien en toch massa te hebben. Gewoon het idee dat je jezelf fucking veel ontdaan hebt van je vet en je je eigen meesterwerk in volle glorie kunt aanschouwen en kunt laten zien aan iedereen. Dat moet je vast zeker ook wat waard zijn, lijkt mij. Plus dat je meesterwerk dan ook die 1e plek gaat opleveren dat is helemaal het einde natuurlijk, want tjah. Ik ga niet voor niks met mijn pikneus eerste klas zitten
Ja, er staat een mooie toekomst te wachten, vol met nieuwe kennis, ervaring, plezier en zwaar ijzer!"Straight outta gym"
Comment
-
Bedankt maat!
Voor ons is dit een onderdeel van wat we volg jaar van plan zijn,maar die eerste plek wil ik zeker hebben!
Vanmorgen mijn laatste cardio sessie gedaan en nu is het eten ,eten en eten!
Uiteraard veel uitrusten en slapen.
Vandaag de laatste dingen inpakken en mijn routine oefenen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Helaas kan ik dit weekend jullie prestaties niet volgen want ik ga een paar dagen met vakantie. Maar ik wens jullie allebei enorm veel succes en uiteraard de 1e plek!!
Aan de motivatie en voorbereiding zal het in ieder geval niet liggen, wat hebben jullie alles uit de kast getrokken om op jullie best op het podium te komen. Ben erg benieuwd naar de foto's van de wedstrijd.
Nogmaals alle succes en you can do this!'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by Whahaha View PostBij deze wil ik je bedanken voor je log. Je motiveerd mensen direct en indirect, zo heb ik zelf wat dingen uitgeprobeerd die je hebt gelogd. Ik wens je dit succes dit weekend!
Ik zal voorlopigdit log nog blijven ge bruiken voor de andere (2/3?) wedstrijden dit jaar.
top dat je er nu al wat aan hebt gehad en kan gebruiken voor je eigen vooruitgang.
Originally posted by Wolff View PostLekker bezig!
Succes met de wedstrijd dit weekend!!
Originally posted by Diem View PostHaha lache foto van Lisanne op die eerste pic
Goed dat je zo vooruit gaat man. Ben benieuwd hoe je straks op het podium staat
Lisanne zit er ook alweer nog beter uit!
Zie jullie zaterdag middag op t bungalow park
rug gaat super goed en benen zijn gewoon mijn allersterkste punt - treetrunk massive
Originally posted by Mcvk View PostHelaas kan ik dit weekend jullie prestaties niet volgen want ik ga een paar dagen met vakantie. Maar ik wens jullie allebei enorm veel succes en uiteraard de 1e plek!!
Aan de motivatie en voorbereiding zal het in ieder geval niet liggen, wat hebben jullie alles uit de kast getrokken om op jullie best op het podium te komen. Ben erg benieuwd naar de foto's van de wedstrijd.
Nogmaals alle succes en you can do this!
Op de meet dan maar?Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Nogmaals diep respect voor jullie beide en hoe je/jullie alles met ons delen, erg leerzaam en motiverend!! Helaas ben ik er niet bij.... wellicht de volgende keer! Ik ga mijn best doen om iig bij de meet te zijn want hoe leerzaam zou dat zijn!
En ik kijk uit na de video/foto's/story enz. van de wedstrijd en alles er omheen!
Heel veel succes dit weekend, pak ze!!!!!I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
Succes met de wedstrijd mvos!Jammer dat ik er zondag niet bij kan zijn. Ik had eigenlijk 1vraag, hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om wedstrijden te gaan draaien en hoe ben je bij jerry terecht gekomen?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostBedankt maat en erg jammer dat je er neut bij kan zijn,want jij bent 1 vd gene die ik graag had willen ontmoeten.
Op de meet dan maar?
Anders ben ik er zoiezo bij op de flexcup aangezien ik daar ook een aantal gasten en dames ga supporten uit onze gym.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post
Ps,wel echt vervelend trainen met al die meiden in bikini die in mega shape de hele tijd rondlopen
Heb je even IRL gezien, damn je ziet er scherp uit!
Ben benieuwd as zondag... Succes nog de komende dagen!" Sky high stacks " - Jesse Pinkman
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -