Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heb deze ook idd al ooit geprobeerd , maar door gebrek aan kennis en uitvoering dadelijk geskipt
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Vandaag een erg leuke laatste serieuze trainingsdag gehad met het hele team bij Fitness Boulevard.
Ik had een lading hoodies geregeld vanuit werk voor het team waar we de extra sponsors en het team JK logo op hadden laten zetten.
Vooral dat soort dingen creeren echt het familie gevoel wat wij graag willen uitstralen en iedereen in het team steunt elkaar 100%.
Erg mooi om te zien dat mensen ,ongeacht de klasse / fysieke wensen voor elkaar het beste voor hebben.
Vandaag werd er ook gefilmd voor de Enercup DVD en daardoor werd er de laatste dag nog harder gewerkt dan normaal en dat was mooi om te zien.
Mijn training was rug / triceps en Jerry wist dmv schreeuwen en positieve comments het laatste beetje energie en reps uit te persen.
smith machine rows
small grip seated rows
1 arm pull downs
d handle low rows ss face pulls
DB shrugs
overhand pushdowns ss underhad pushdowns
rope overhead extensions
close grip floor rack press
dips
Daarna lekker geposeerd en er kwamen zoveel mensen binnen om te kijken en positieve comments te geven dat mijn motivatie om er nog harder tegenaan te gaan aankomende "peak week"
Dit soort dingen geeft je gewoon een positieve mindset waar geen plek is voor negatieve reacties en daardoor kan je het beste eruit halen.
Ook nog even met mijn maat Diem geposeerd.
Hij heeft een geweldig fysiek en gaat het ook erg goed doen in de MAP klasse.
Zijn vriendig is degene waar lisanne mee op de vorige foto's stond en ook zij heeft een geweldig fysiek.
Buiten dat zijn ze allebei in een korte tijd goede vrienden geworden en dat is het mooie aan deze sport voor mij.
Ik heb nu al zoveel mensen leren kennen vanuit dit forum en in alle sportscholen waar ik heen ga dat het sociale aspect voor mij een belangrijk punt is.
Sommige van deze mensen noem ik nu mijn vrienden als zelfs beste vrienden.
Degene over wie ik het heb op dit forum weten wel wie ze zijn!
Dit enthousiasme is een punt wat ik graag wil overbrengen bij de aankomende meet en is ook de insteek van de meet ongeacht je wensen en fysiek.
Voor 2015 hebben we nu al bergen ideen om dit verder uit te breiden en dat gaan Lis en ik ook zeker doen.
De 2 weeks out video begin ik vanavond aan en heb ik hopelijk morgen af
Zo gaaf om dit allemaal te kunnen lezen Maarten.
Ik ben ook zeer benieuwd aankomende zondag.
Jullie gaan allebei erg goed. Dat kunnen we allemaal zien op de foto's die je post.
Grotendeels van mijn motivatie haal ik ook uit jou logberichten. Echt een toegevoegde waarde.
Aankomende zondag is voor mij de eerste keer dat ik naar een wedstrijd ga kijken, maar ook de eerste keer om de mensen van het forum in rl te ontmoeten.
Ben zeer benieuwd. Uit de post die je hier leest, kun je opmaken dat de mensen die komen in ieder geval echt toffe mensen zijn.
Tot zondag in ieder geval en keep it up de laatste loodjes.
Jullie gaan allebei een pracht resultaat neerzetten.
Super hoe je alles omschrijft en alles volhoud en iedereen helpt en motiveert!! Nogmaals het is een zeer leerzaam en mooi log (voor mij)!!
Wat ik me nog af vroeg is of je (erge) last hebt van het strenge diëten en miss de gear? Qua humeur enz...? Je komt zo ongelooflijk positief over altijd.....
Heel veel succes met de laatste week!!
I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Heel veel suc6 Maarten deze laatste week! Fysiek sta je er echt super bij. Beestige rug ook. Je gaat die gasten daar gewoon omver blazen volgende week!!
Ennuh dat plaatje van team jk valt ook wel te waarderen. Ziet er niet slecht uit haha
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Super hoe je alles omschrijft en alles volhoud en iedereen helpt en motiveert!! Nogmaals het is een zeer leerzaam en mooi log (voor mij)!!
Wat ik me nog af vroeg is of je (erge) last hebt van het strenge diëten en miss de gear? Qua humeur enz...? Je komt zo ongelooflijk positief over altijd.....
Heel veel succes met de laatste week!!
je moet als je tijd hebt eens met maarten gaan trainen..ik ken hem nu een tijdje en negativisme kent hij niet.
het leuke is dat hij die vibe overbrengt op de eoa manier.
lis heeft dat ook rn zelfs hun zoon geeft je zo een gevoel.
mijn vrouw en ik zijn pas echt op het goede spoor gekomen na een dag/etentje bij hun thuis.
noem het kontlikkerij of wat je wil maar maarten je bent op alle vlakken echt een topper.
wij zijn blij dat jullie in ons leven zijn want het brengt alleen maar goeds met zich mee. Thnx daarvoor
je moet als je tijd hebt eens met maarten gaan trainen..ik ken hem nu een tijdje en negativisme kent hij niet.
het leuke is dat hij die vibe overbrengt op de eoa manier.
lis heeft dat ook rn zelfs hun zoon geeft je zo een gevoel.
mijn vrouw en ik zijn pas echt op het goede spoor gekomen na een dag/etentje bij hun thuis.
noem het kontlikkerij of wat je wil maar maarten je bent op alle vlakken echt een topper.
wij zijn blij dat jullie in ons leven zijn want het brengt alleen maar goeds met zich mee. Thnx daarvoor
Geloof ik direct, zo komt hij ook altijd over!
Erg jammer dat ik helemaal in het oosten des lands woon..... maar wie weet kom ik een keer die kant op, want geloof zeker dat het de moeite waard is!
I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
damn vos wat zie je er bruut uit! Jammer dat ik er niet bij kan zijn a.s zondag ondanks dat het voor mij zo dichtbij is. Veel mensen kunnen nog wat leren van jouw positieve mindset,, de wereld zou er dan een stuk beter uitzien. Succes de komende 7 dagen! het aftellen kan beginnen
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment