Net terug van een leuke en lekkere trainingsdag bij jerry.
Als eerste begonnen met mijn vp te meten om te kijken wat er gebeurd was na een volle week "niet" trainen en niet letten op mijn macro's ivm werk.
Resultaat was 0,0 verandering qua vp wat aan de ene kant goed was,maar naar beneden was beter geweest.
We hebben besloten om maar een kleine aanpassing aan mijn voeding te doen aangezien ik deze week weer vol kan gaan - eat/sleep/train repeat
Qua het verlagen van mijn vp is er een duidelijk patroon te zien en wanneer mijn vp dropt op de plaatsen die we meten en wanneer we wel vooruitgang zien ,maar niet op de gemeten plekken.
Lisanne is pas een week begonnen en Jerry wilde eigenlijk niet meten ,aangezien de tijd nog te kort was.
Lis en ik waren erg benieuwd ,omdat wij alweer allerlei lijnen zien - resultaat 2% omlaag in haar vp
en daarmee staat ze nu op 18% met volop lijnen in haar abs,schouders,hams.
Echt top dus!!
Op het programma stond borst en biceps.
Incline db press
Incline db pull overs
Machine fly
Machine hammer grip press
1 arm db preacher curls - naast het bankje staan wat weer net anders voelde.
Rope cable curls
High pulley curls
30 min LIT cardio op de loopband.
Ik zal straks nog wel even een paar foto's posten.
Als eerste begonnen met mijn vp te meten om te kijken wat er gebeurd was na een volle week "niet" trainen en niet letten op mijn macro's ivm werk.
Resultaat was 0,0 verandering qua vp wat aan de ene kant goed was,maar naar beneden was beter geweest.
We hebben besloten om maar een kleine aanpassing aan mijn voeding te doen aangezien ik deze week weer vol kan gaan - eat/sleep/train repeat
Qua het verlagen van mijn vp is er een duidelijk patroon te zien en wanneer mijn vp dropt op de plaatsen die we meten en wanneer we wel vooruitgang zien ,maar niet op de gemeten plekken.
Lisanne is pas een week begonnen en Jerry wilde eigenlijk niet meten ,aangezien de tijd nog te kort was.
Lis en ik waren erg benieuwd ,omdat wij alweer allerlei lijnen zien - resultaat 2% omlaag in haar vp
en daarmee staat ze nu op 18% met volop lijnen in haar abs,schouders,hams.
Echt top dus!!
Op het programma stond borst en biceps.
Incline db press
Incline db pull overs
Machine fly
Machine hammer grip press
1 arm db preacher curls - naast het bankje staan wat weer net anders voelde.
Rope cable curls
High pulley curls
30 min LIT cardio op de loopband.
Ik zal straks nog wel even een paar foto's posten.
Comment