Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net terug van een leuke en lekkere trainingsdag bij jerry.

Als eerste begonnen met mijn vp te meten om te kijken wat er gebeurd was na een volle week "niet" trainen en niet letten op mijn macro's ivm werk.
    Resultaat was 0,0 verandering qua vp wat aan de ene kant goed was,maar naar beneden was beter geweest.
    We hebben besloten om maar een kleine aanpassing aan mijn voeding te doen aangezien ik deze week weer vol kan gaan - eat/sleep/train repeat
    Qua het verlagen van mijn vp is er een duidelijk patroon te zien en wanneer mijn vp dropt op de plaatsen die we meten en wanneer we wel vooruitgang zien ,maar niet op de gemeten plekken.

Lisanne is pas een week begonnen en Jerry wilde eigenlijk niet meten ,aangezien de tijd nog te kort was.
    Lis en ik waren erg benieuwd ,omdat wij alweer allerlei lijnen zien - resultaat 2% omlaag in haar vp
    en daarmee staat ze nu op 18% met volop lijnen in haar abs,schouders,hams.
    Echt top dus!!

Op het programma stond borst en biceps.
    Incline db press
    Incline db pull overs
    Machine fly
    Machine hammer grip press

1 arm db preacher curls - naast het bankje staan wat weer net anders voelde.
    Rope cable curls
    High pulley curls

30 min LIT cardio op de loopband.

Ik zal straks nog wel even een paar foto's posten.
    Last edited by Mvos; 26-01-2014, 15:47.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Meer pics op Instagram

Comment

• Bruut hoor.

Jerry is zo te zien ook echt een beesd!
        "Straight outta gym"

Comment

• Nice buddy

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
            Bruut hoor.

Jerry is zo te zien ook echt een beesd!
            Thanks maat,

Hij had gisteren een gastoptreden bij de premiere van generation iron.
            Gast ziet er echt super uit voor 5 wks out

Originally posted by quibus View Post
            Nice buddy
            Thanks Q. alles loopt lekker op dit moment.

Comment

• doet ze goed hoor, 2% in week!
              keep on pumping

Comment

• Nice action pics
                Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Vaag ... als ik naar die foto's kijk dan ziet het er allemaal zo vertrouwd uit!
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Vanmorgen om 05:00 opgestaan om een uur cardio te doen en vervolgens als een idioot gewerkt vandaag aan mijn presentaties voor een grote meeting van morgen.

eenmaal thuis gekomen om 19:00 was ik zo moe dat eigenlijk alleen naar bed wou,maar ik had afgesproken om quads te gaan trainen met een maat van mij.

hoppa 600 gram caffeine erin en gaan,...en of dat geen slim idee was
                    ik was zo hyper als de neten en zowel mijn maat als Wessle die er ook was zullen wel gedacht hebben wat een mongool is hij vanavond (iets meer dan normaal)

het was dus eigelijk quads wat uiteindelijk resulteerde in hamstrings en quads.
                    veel variaties en rep snelheden ,rest/pause,statisch,forced reps ect ect.

standing leg curls - tot full stack
                    seated leg curls - tot full stack
                    sldl - tot 100 kilo
                    box squats - tot 170 kilo (en of dat een grinder was )
                    hack squats
                    leg extension

Daarna 30 min LIT gedaan en nu moeten er nog 2 maaltijden in.

daarnaff snel douchen en naar bed,want morgen om 05:00 gaat de wekker weer!

peace out bitches
                    Last edited by Mvos; 27-01-2014, 21:47.

Comment

• Haha donders mal gegaan dus, respect dat je het dan toch nog opbrengt om te kunnen gaan, echt netjes!! Gebruik je die caffeine in pilvorm btw?

Jij komt er wel maatje:-)
                      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        hoppa 600 gram caffeine erin en gaan
                        Ik hoop voor jou dat je maar een duizendste hiervan hebt genomen hehe .

Verder lekkere training.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Bizarre focus weer hoor M, knallen met die kast van je.

En ik zou maar extra je best doen met zo'n reus van een begeleider. Holy shit.

Caffeine pillen zijn relaxt te zijn, scheelt je bekers koffie drinken voor je workout.

Ik hoop dat je nog wel kan slapen man
                          "Straight outta gym"

Comment

• Haha,gram zou iets teveel van het goede zijn,dus laten we het maar bij
                            600MG houden

Eenmaal in de gym ging het flink los,..was gewoon weer fokking lekker na
                            een flink hectische werkdag!

Woensdag waarschijnlijk weer met jerry trainen voor zijn arnold prep en zaterdag is het weer mijn dag.
                            Hij ziet erg echt goed uit,..damn goed voorbeeld en motivatie!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Haha,gram zou iets teveel van het goede zijn,dus laten we het maar bij 600MG houden
                              Weet je het verschil tussen 600 Mg en 600 mg?

Als je jezelf zo opkikkert met cafeïne loop je dan niet het gevaar dat je overenthousiast wordt en blessures oploopt?
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Ach,je kan overal blessures mee oplopen.

Vanmorgen weer even cardio gedaan en voor de rest druk geweest met werk.
                                Net thuis en ik duik zo mijn bed in,want morgenvroeg is het weer cardio tijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X