Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by inferno_0666 View Post
    Branch en Jackson doen dat toch regelmatig?
    Gimme another rep, Branch,
    motherfuckerhallelujahpraisethelordfornaturalstren gthfuckyeahhh
    "Straight outta gym"

Comment

• Tijd voor een update deze week.

Deze week voor werk in Denemarken geweest,maar gelukkig wel kunnen trainen en mijn cardio kunnen doen.
      Training daar was samen met wat collega's ,dus niet "echt" mijn trainingen,maar wel mijn eigen cardio schema kunnen aanhouden.

Voeding was ok ,maar niet precies volgens mijn schema.
      Deze maaltijd was trouwens erg goed te eten

Vanaf donderdag weer mijn eigen schema kunnen hanteren.
      Rug / triceps samen met Lisanne.

Superset
      Straight arm pull downs / pull ups
      4 sets - reps ?

DB rows
      2 sets - rest pause set waarbij het rest gedeelte de reps met de andere arm was 3x is 1 set
      40 kilo DB - reps ongeveer 12/10/6

Bent over rows
      4 sets - 10 reps - 70/100 kilo

Seated underhand rows
      4 sets - 10 reps

Deadlifts
      4 sets - 5/2 reps - 150 / 210

Vrijdag
      Chest / biceps

Incline BB press
      3 sets - 10 reps - 80/100 kilo
      1 set - dropset + partials - 80/60/40/20 - leger dan leeg (10 / 30 reps)

Flat DB press
      3 sets - 5 reps - 40 kilo DB
      1 set - dropset + negatives - gewicht 40/28/16

Incline db pullovers
      3 sets - 10 reps - 40 kilo DB's

Superset
      Chest dips / wide pushups
      2 sets - failure

Cable curls
      4 sets - 10 reps

DB hammer curls
      2 dropsets - gewicht 22/16/10 - 16

Vandaag bij Jerry geweest voor een schouder / hamstring training en uiteraard een meting.
      BF was weer met 1,5% gezakt en binnen nu en 2 weken gaan we bouwen en gaan we kilo's op kilo's plakken (Dt is in ieder geval mijn gedachte )

Seated arnold press
      4 sets - 10 reps - 22 / 30 kilo (30 kilo was meer negatief werk aangezien ik die krengen na reps 4 al niet meer omhoog kreeg)

Seated full rom side raises - tyfus zwaar
      4 sets - 10 reps - 8/10 kilo

Seated db front raises
      4 sets - 10 reps - 10/16 kilo

Incline rear raises
      4 sets - 10 reps - 10/14 kilo

DB sldl
      4 sets - 10/14 reps - 28 /38 kilo DB's

Standing leg curls
      4 sets - 10 reps - ?

Op Instagram (follow als je het leuk vind om de progressie van Lisanne en mij te volgen) staan wat foto's en video van deze week.

Shape op dit moment - gisteren ochtend om 06:00 koud genomen voor mijn ochtend cardio.

En hoe mijn cardio er op dit moment uitziet

Gaat allemaal dus de goede kant op,maar lange na nog niet waar het zijn moet.
      Last edited by Mvos; 08-02-2014, 16:25.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Je blijft eem beest man top hor het gaat instagram foto's zij ook bruut hoor.

Comment

• Mooi man!
          Ik vind je schouders nu ook aardig uitkomen hoor!

Hou jij op de meet maar lekker je hoodie aan, al die zyzz- wannebiezz in hempies.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Je blijft eem beest man top hor het gaat instagram foto's zij ook bruut hoor.

thanks bro,...met Lisanne gaat het ook echt super!

Originally posted by rainman View Post
            Mooi man!
            Ik vind je schouders nu ook aardig uitkomen hoor!

Hou jij op de meet maar lekker je hoodie aan, al die zyzz- wannebiezz in hempies.
            haha,blijf ik iig warm
            bij de aankomende meet weeg ik zeker 10/15 kilo meer met een
            nog lager vp.

zaterdag cheat dag

Comment

• Eetse

Comment

• Nice enjoy ��
                Goed gejat is het halve werk!

Comment

• thx for the reply mr fox

ik stel dit erg op prijs .
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• NP maat,

sorry nog voor de late reactie

Comment

• Wanneer train jij weer bij Jerry, ben je er morgen ook?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• was er vandaag (zie post een pagina terug) en lisanne is er morgen om 12:00.

volgende week ben ik er woensdag avond om met Jerry rug en triceps te doen en zaterdag doen we een quad training voor mij.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          was er vandaag (zie post een pagina terug) en lisanne is er morgen om 12:00.

volgende week ben ik er woensdag avond om met Jerry rug en triceps te doen en zaterdag doen we een quad training voor mij.
                          Ja, dat las ik inderdaad. Maar je weet maar nooit. Morgen zijn dynobet en ik daar.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Rene en Lisanne "kennen" elkaar van de meet in Utrecht.
                            Als jullie er rond die tijd zijn tenminste.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Rene en Lisanne "kennen" elkaar van de meet in Utrecht.
                              Als jullie er rond die tijd zijn tenminste.
                              Wij hebben om 12:00 afgesproken. Zo laat mogelijk voor mij, dan kan ik tenminste even uitslapen en behoorlijk eten voordat ik aan de slag ga.
                              - Dave Tate

Comment

• oke ,dan zullen jullie haar wel zien.

Nu mijn laatste maaltijd van vandaag eten - 500 gram kwark - en daarna lekker mijn bed in.

Morgenvroeg quads trainen en daarna lekker de hele dag met de kleine weg (als het niet regent)

Ik ga met een voldaan (maar vooral stampvol ) gevoel naar bed,wetende dat fase 1 van mijn prep erop zit en we nu fase 2 ingaan met een fysiek waarmee we goed kunnen gaan bouwen en mijn vp goed in de gaten kunnen houden. (ook de uren cardio zijn voor deze fase even naar de achtergrond verdwenen)

Eten zal bijna hetzelfde blijven alleen flink in aantallen omhoog gaan.
                                Training en split blijven hetzelfde met naar alle waarschijnlijkheid een x aantal focus oefeningen erin voor de groepen/delen waar we op willen focussen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X