Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zelf zou ik meer volume draaien op de squat, zeker nu je net op je adipowers squat is het handig om veel volume te draaien (redelijk licht) om te zorgen dat je techniek er goed inzit.

verder mooi dat je ook voor plan bent om een PL wedstrijd te gaan doen.

Comment

• Werk voor squat nu met 3x3 om weer even mijn gewicht te vinden na een lange tijd geen back squat gedaan te hebben. (Doe natuurlijk ook veel quad werk op mijn ,je raad het al, quad dag)

Als ik stall op 3x3 ga ik inderdaad meer volume draaien.
      Voor nu is dat niet nodig en wil ik meer even "wennen" en daarna volume draaien.

Waarschijnlijk zal dit rond de 150/160 gaan plaats vinden.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

Waar ik ook even aan moet puzzelen zijn de WU sets en het aantal reps.
        Ik zet ze er nu maar even bij en misschien kan iemand (inferno/iggy) daar even naar kijken.
        Warmup is een kwestie van doen wat voor jou goed voelt en daarbij kun je voor jezelf wat richtlijnen hanteren. Ik zelf doe nooit sets met de lege stang voor squats en begin altijd met een gewicht dat ik een beetje kan voelen. Voor de BP daarentegen doe ik wel een set met de lege stang.

Het aantal wu sets is afhankelijk van het gewicht van de werkset(s) en het aantal reps van de wu sets wordt ook bepaald door die van de werksets. De zwaardere wu sets hebben meestal hetzelfde aantal reps als de werkset.

Een voorafgaande oefening kan ook als een warmup worden beschouwd. Squats zijn een warmup voor de DL. Dus je hoeft niet met een heel laag gewicht te beginnen als je die hebt gedaan voor de DL. Belangrijk is ook dat je niet onnodig veel energie verspilt aan warmups.

Het klinkt allemaal een beetje vaag wellicht, maar als ik het werkgewicht zie bepaal ik automatisch de gewichten en aantal wu sets, ik denk er niet echt bij na. Als je in mijn log kijkt krijg je wel enig idee van mijn aanpak.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• over die opwarming en reps indicaties .

lees onderstaande link eens door , het geeft een goede indicatie over welk gewicht te gebruiken .
          mss vind je het onzin , mss ook niet . Mel Siff APRE | Fitness Energy System
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Top mannen,

Bedankt voor de info

Comment

• Hier nu ook een volger van je instagram, en ondanks dat ik nooit in je log post lees ik uiteraard altijd. Zet hem op chef

Comment

• Thanks dave!

Comment

• Vandaag tering moe de hele dag en ook vrij duf,maar werk was wel goed te doen voor een maandag.

Die PL training heeft er flink ingehakt wat overal doet alles pijn ,maar voelt ook wel weer goed
                  (Lekker duidelijk toch )

Thuis aangekomen en op de bank geploft ,met de instelling geen poot meer op te tillen.
                  Na 2 min was ik het alweer zat en moest iets gaan doen.

Hop joggingsbroek en hoodie aan en naar de gym voor een cardio sessie en wat abs.
                  Na 5 min op de stairmaster (lijnen in je quads iemand ) was ik alweer helemaal wakker en blij dat het voor mijn gevoel geen verloren dag was.

Morgenavond de eerste training van deze week en dan heeft er alweer genoeg tijd tussen mijn trainingen in gezeten (zondagochtend / dinsdagavond)

Voeding weer 100% vandaag met nog 1 kwark/brinta maaltijd te gaan.

Voor deze week staat er nog een training met Dyno gepland (en inferno) en hopelijk komt Quibus ook nog langs.
                  Voor de week erop een training met Ironmind.

Gotta love collabs

Nog 2 weekjes,dus het aftellen is begonnen
                  Last edited by Mvos; 24-02-2014, 19:47.

Comment

• Vandaag weer een erg vermoeiende dag op het werk.
                    Van 's-morgens tot 's-avonds meetings gehad en op een gegeven moment neem je gewoon geen info meer op.

Eenmaal thuis op de bank geploft met 400 gram kip en 200 gram rijst toen Wessle een berichtje stuurde dat hij misschien niet kon trainen.
                    Mijn eerste gedachte was "kutzooi" ,maar daarna dacht ik meteen dat ik maar lekker op de bank bleef liggen.

15min later een berichtje dat hij toch kwam en dat was net het duwtje in de rug die ik deze avond nodig had.

Eenmaal in de gym gingen we aan de slag met een borst bicep training.

Flat Bench press
                    5/6 sets met verschillende technieken en na deze sets zat alles al super vol.

Incline fly & press
                    4 sets - begint toch wel 1 van mijn "go to" borst oefeningen te worden.

Incline db pullovers
                    2 sets - 10 reps

Cable crossover
                    3 sets - 10/25 reps - laatste beetje eruit knijpen en borst was klaar/leeg/vol - lekker!

Cable curls
                    3 sets - 10/20 reps

Incline t curls
                    3 sets

Cross body hammer curls
                    3 sets

Plate curls
                    3 sets
                    15/10/5 kilo - reps tot failure
                    Laatste sets - 15/10/5 - 5/10/15
                    Armen zo verschrikkelijke vol van pols tot onderarmen! Fokking lekker!

Bedankt Wessle voor het trainen,..doen we weer vaker
                    Last edited by Mvos; 25-02-2014, 22:57.

Comment

• Lekker die PL dag, ben blij dat hij zo bevalt hehe !

Ben benieuwd wat het je gaat brengen op de wat langere termijn. Lijkt me wel lastig eenmaal je rond je max werksets gaat doen, aangezien je je 'massatrainingen' er nog naast hebt. Ga je daarin dan nog wel voluit (lees:failure)?

PS: Heb je misschien een berichtje terug op mijn PM ?
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• wat kan ik me voorstellen bij die incline fly en press ? tot failure en dan pressen of anderhalven ? om de spanning te houden die je normaal op het bovenste punt van een fly verliest .
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                          Lekker die PL dag, ben blij dat hij zo bevalt hehe !

Ben benieuwd wat het je gaat brengen op de wat langere termijn. Lijkt me wel lastig eenmaal je rond je max werksets gaat doen, aangezien je je 'massatrainingen' er nog naast hebt. Ga je daarin dan nog wel voluit (lees:failure)?

PS: Heb je misschien een berichtje terug op mijn PM ?
                          Mijn BB trainingen gaan altijd voor en tijdens mijn BB trainingen zitten de reps op 10 waarbij 8 moeilijk is.
                          soms stoppen voor falen,soms met falen en soms ook nog ver over falen heen.

ik reageer nog wel ff op je pm
                          mijn inbox zit aardig vol met iedereen waar ik nog op moet reageren,maar werk is vrij hectisch op het moment

Originally posted by mascotte View Post
                          wat kan ik me voorstellen bij die incline fly en press ? tot failure en dan pressen of anderhalven ? om de spanning te houden die je normaal op het bovenste punt van een fly verliest .
                          Nee, boven aan het negatieve deel een zware fly doen daarna naar binnen draaien en een press doen.
                          je kunt ze trouwens ook andersom doen als je dat wil.

ik vind het fijn dat je het rekgedeelte van een fly doet en daarna voel ik mijn press nog beter in mijn borst.

Comment

• Bijna dikke steak voor q

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Mijn BB trainingen gaan altijd voor en tijdens mijn BB trainingen zitten de reps op 10 waarbij 8 moeilijk is.
                              soms stoppen voor falen,soms met falen en soms ook nog ver over falen heen.

ik reageer nog wel ff op je pm
                              mijn inbox zit aardig vol met iedereen waar ik nog op moet reageren,maar werk is vrij hectisch op het moment
                              Oke, ik ben erg benieuwd hoe dat straks zal gaan dan wanneer je PL dag zwaarder wordt !

Top, ik zie het vanzelf verschijnen .
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Wel een leuk idee die combinatie bb & pl iets om over na te denken. Wou dat ik nog 1 dag meer kon trainen.
                                Maar jij bent van nature vlgs mij al best sterk. Ik kom bij lange na niet bij die volumes en gewichten.
                                Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X